PiS został odsunięty od władzy na Podkarpaciu.

Data: 2010-11-30 22:02:50
Autor: Azor jest pedałem
PiS został odsunięty od władzy na Podkarpaciu.
I wszystko jasne. Podkarpaciem rządzić będzie koalicja PO, PSL i SLD. Marszałkiem został Mirosław Karapyta z PSL. Przewodniczącą sejmiku Teresa Kubas-Hul z PO. PiS musi pogodzić się z utratą władzy na Podkarpaciu

We wtorek zebrali się radni sejmiku podkarpackiego na swojej pierwszej sesji. Zaczął ją prowadzić najstarszy radny - Edward Brzostowski, lat 75. Od razu rozluźnił napiętą atmosferę.

Przejęzyczał się i mylił, np. szefa rzeszowskiej PO Marka Porębę "powołał" na stanowisko wicewojewody regionu, przekręcał też nieco nazwiska, np. posła Piotra Babinetza nazwał Babiniecem, Sławomira Miklicza - Mikiliczem. A radnego Jana Burka przeoczył podczas składania ślubowania. Ale spotykało się to tylko z przyjaznymi wybuchami śmiechu.

http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,8745686,PiS_zostal_odsuniety_od_wladzy_na_Podkarpaciu.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-30 22:17:46
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-30 22:02, Azor jest pedałem pisze:
I wszystko jasne. Podkarpaciem rządzić będzie koalicja PO, PSL i SLD.
Marszałkiem został Mirosław Karapyta z PSL.

.... a tym czasem w Łomży, szykuje się wygrana kandydata SLD :> Upodlenie PiS`u nie zna granic ;-p

Data: 2010-11-30 22:20:19
Autor: raff
W dniu 2010-11-30 22:17, Lorn pisze:
[...]

"tymczasem"

Dbajmy o dobry styl i upominajmy półgłówów.

R.

Data: 2010-11-30 22:21:56
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-30 22:20, raff pisze:
[...]

Oczywiście... Popełniłem niewybaczalny błąd. ;-)

Data: 2010-11-30 22:28:14
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-30 22:25, raff pisze:
[...]

Do szkoly

Do *Szkoły* SIO! ;-p

Data: 2010-11-30 22:30:39
Autor: raff
[...]

Bosz, co za glab...

R.

Data: 2010-11-30 22:32:58
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-30 22:30, raff pisze:
[...]

'Bosz'? Cóş to takiego? ;-p

Data: 2010-12-01 09:35:02
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:id3opt$iq4$1inews.gazeta.pl...
I wszystko jasne. Podkarpaciem rządzić będzie koalicja PO, PSL i SLD. Marszałkiem został Mirosław Karapyta z PSL. Przewodniczącą sejmiku Teresa Kubas-Hul z PO. PiS musi pogodzić się z utratą władzy na Podkarpaciu

PiS powinien jak najszybciej pogonić prezesa!

d.

Data: 2010-12-01 17:34:33
Autor: heÂŽsk
PiS został odsunięty od władzy na Podkarpaciu.
On Tue, 30 Nov 2010 22:02:50 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

I wszystko jasne. Podkarpaciem rządzić będzie koalicja PO, PSL i SLD. Marszałkiem został Mirosław Karapyta z PSL. Przewodniczącą sejmiku Teresa Kubas-Hul z PO. PiS musi pogodzić się z utratą władzy na Podkarpaciu

 zobaczymy co bedzie w niedziele.  kolejni pisowcy wezma ogonki pod siebie.

PiS został odsunięty od władzy na Podkarpaciu.