PiSia kasa

Data: 2010-03-25 15:00:58
Autor: Spamer Codzienny heÂŽsk
PiSia kasa

http://miniurl.pl/psiakasa

"Ja też muszę jakiego pilnować interesu, bo ja za chwilę nie będę miał na kampanię wyborczą pieniędzy. Bo z tych co dostaję z senatu, to jest k... psie pieniądze"

(c) Tadeusz Skorupa - PiS

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-26 20:18:17
Autor: konserwator
PiSia kasa

Użytkownik "Spamer Codzienny heRsk" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:o7pmq5hof85eo8s4h4kn2psdduli3jagrb4ax.com...

[...]

Kurwa mać, tyle mam układów teraz wypracowanych i to wszystko w łeb weźmie, bo nie problem byłby, gdybyśmy my wzięli władzę.
  a.. Opis: Beata Sawicka w rozmowie z funkcjonariuszem CBA 8.08.2007
  b.. Źródło: nagrania operacyjne CBA, Rzeczpospolita, 17 października 2007
http://pl.wikiquote.org/wiki/Beata_Sawicka -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

PiSia kasa