PiSklaki majÄ… ubaw

Data: 2012-11-20 19:11:38
Autor: ZeNek
PiSklaki majÄ… ubaw
Naprawdę bardzo rozbawiło zwolenników prawicy, PiS-u w szczególności,
unicestwienie zagrożenia potencjalnie tragicznego w skutkach zamachu,
którego ofiarą mogli paść posłowie, a być może także premier i
prezydent. Tomasz Machała jest tym rechotem zdziwiony. Ja, ponieważ znam
albo przynajmniej obserwujÄ™ rechoczÄ…cych, zdziwiony wcale nie jestem.

Jeśli nie ma żadnych dowodów na zamach i wysadzenie w powietrze
prezydenckiego samolotu, to oni znajdują trotyl, którego nie było. Jeśli
są dowody na przygotowywanie zamachu, to PiS-klaki mają ubaw. Jeśli
zamordowany został pracownik biura poselskiego PiS, to dowodzi
sprzyjającej zbrodni atmosfery, którą stworzyła Platforma. Jeśli
szaleniec chciał zamordować kilkaset osób, to nasi niepokorni prawicowcy
boki zrywajÄ….
Jeśli ktoś mówi o przemyśle pogardy rozkręconym przez PO i wrogie media,
to PiSklaki w oburzeniu marszczą czoła. Jeśli oni sami rozkręcają wielki
przemysł nienawiści, to jest to niepokorna działalność patriotyczna.
Oczywiście prawdziwe jest zagrożenie dla wolności słowa w Polsce. Widzę
w telewizji Lisickiego, w radiu słyszę Karnowskiego, w gazecie czytam
obu i wielu innych, co jest dowodem, że mają zamknięte usta. Jeśli zaś
mówi się o zagrożeniu nacjonalizmem, szaleństwem, populizmem, to jest to
robienie wideł z igły, i masowe antysemickie wpisy szczególnie na
prawicowych portalach nic nie znaczÄ….
Na szczęście Polacy są mądrzy, co pokazują ostatnie sondaże. Ugrupowanie
radykałów, zajętych głównie szczuciem na siebie Polaków, jest
sprowadzona do coraz bardziej właściwych rozmiarów. 18% to wciąż dużo,
ale można już spać w miarę spokojnie.

http://tiny.pl/hkpzk

Wielkie mi Halo facet chcial wysadzic koryta razem ze swiniami a oni afere wielka robia.

Data: 2012-11-20 19:20:42
Autor: Ajgor
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "ZeNek" napisał w wiadomości news:k8gh4j$u4a$1speranza.aioe.org...

Wielkie mi Halo facet chcial wysadzic koryta razem ze swiniami a oni afere wielka robia.

I nikt mu nie chce pomóc, nie? ;)

A nawiasem mówiąc, ponoć chciał z tym materiałem wybuchowym stanąć samochodem gdzieś koło Sejmu. Co z niego za fachowiec? Taki wybuch co najwyżej by ściął kilka okolicznych drzew i tyle. Może ucierpieli by jacys przechodnie a nie Sejm. 4 tony materiałów to brzmi groźnie, ale jak materiał nie ma czegoś, co mu stawi opór, to zrobi tylko puuufff i koniec :) I się rozejdzie. No może odłamki z samochodu by pocięły ludzi w dosyć dużym promieniu i tyle.

Data: 2012-11-20 19:33:57
Autor: Bogdan Idzikowski
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:k8ghlo$cmm$1news.dialog.net.pl...

[...]

Geniuszu! Czy ty wiesz kim był z wykształcenia ten człowiek?

ubawiony fachowością Ajgora

Data: 2012-11-20 19:40:44
Autor: Bogdan Idzikowski
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50abcd18$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Nie "był", a "jest".

ubawiony fachowością Ajgora

Data: 2012-11-20 21:06:04
Autor: ZeNek
PiSklaki majÄ… ubaw

Geniuszu! Czy ty wiesz kim był z wykształcenia ten człowiek?

ubawiony fachowością Ajgora

Przygłupem ?

Data: 2012-11-20 22:12:25
Autor: Ajgor
PiSklaki majÄ… ubaw

[...]

Tak wiem. A Ty wiesz kim ja jestem z wyksztalcenia?
Wiesz ile jest warte polskie wyksztalcenie? Najlepsza polska szkola jest 4 setce na swiecie. Wykladowcy przewaznie sa teoretykami, ktorzy praktyki na oczy nie widzieli. Z pokolenia na pokolenie teoretycy przekazuja bzdurne teorie kolejnym teoretykom. A jak takiego teoretyka po szkole dopuscisz do pracy, to okazuje sie ze glupi jak but.
Jesli on jest saperem po szkole takim, jak ekonomisci po szkolach ekonomicznych, to jego wybuchy musza miec permanentny kryzys. Ja z materialami wybuchowymi mam do czynienia na co dzien w praktyce od wielu wielu lat.
Nie wspominajac, ze mam wyszkolenie saperskie. Praktyczne. Ale to szczegol.
Wiesz jak sie zachowuje material wybuchowy? Powiem Ci. Wiercisz otwor w skale, zakladasz ladunek, i jak go nie zaslepisz i wysadzisz, to caly Ci wyjdzie otworem w ktorym jest zalozony. Wyrwie Ci małą dziurkę. A jak zaslepisz, to Ci skale rozerwie. U mnie w pracy - w kopalni - na codzien z tym walczą. Ze jak zle zaslepią, to prawie urobku nie ma :)

Ubawiony niewiedzÄ… BI :)

Data: 2012-11-20 22:53:34
Autor: Bogdan Idzikowski
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:k8grnm$hl6$1news.dialog.net.pl...

[...]

Jestem pełen podziwu. O mało nie wyjdę z siebie oceniając twoje wykształcenie. Że też młodzież w Polsce nie wie, że najwyższym stopniem wykształcenia jest wykształcenie saperskie. Taki saper to potrafi dziurkę wywiercić, potrafi wykonać transplantację serca, a nawet poród przyjąć, już nie mówiąc o zaprojektowaniu i wybudowaniu mostów. Jestem pełen podziwu.
A tak między nami, to o tej dziurce na Discovery widziałeś?

ubawiony fachowością Ajgora

Data: 2012-11-21 14:23:03
Autor: Ajgor
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50abfbe1$0

[...]

Pieprzysz jak potłuczony.

Data: 2012-11-20 19:49:23
Autor: Jusuf
PiSklaki majÄ… ubaw

Ale jakim materiałem wybuchowym? Przecież nie znaleziono żadnych 4 ton trotylu, tylko jakieś pukawki. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-20 22:13:07
Autor: Ajgor
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "Jusuf"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci

Ale jakim materiałem wybuchowym? Przecież nie znaleziono żadnych 4 ton trotylu, tylko jakieś pukawki.

Może miał 4 tony pukawek :)

Data: 2012-11-20 22:55:06
Autor: Bogdan Idzikowski
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:k8grp0$hlm$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "Jusuf"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci

Ale jakim materiałem wybuchowym? Przecież nie znaleziono żadnych 4 ton trotylu, tylko jakieś pukawki.

Może miał 4 tony pukawek :)

To on już dokonał zamachu? A może był w trakcie kompletowania ekipy i przygotowywania materiałów?

zdezorientowany

Data: 2012-11-20 23:35:57
Autor: Jusuf
PiSklaki majÄ… ubaw

Ekipę skompletował, z ABW. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 09:44:18
Autor: stevep
PiSklaki majÄ… ubaw
Dnia 20-11-2012 o 19:49:23 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

"Ajgor" <niepod@m.pl> schrieb im Newsbeitrag  news:k8ghlo$cmm$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "ZeNek" napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:k8gh4j$u4a$1speranza.aioe.org...

Wielkie mi Halo facet chcial wysadzic koryta razem ze swiniami a oni  afere wielka robia.

I nikt mu nie chce pomóc, nie? ;)

A nawiasem mówiÄ…c, ponoć chciaÅ‚ z tym materiaÅ‚em wybuchowym stanąć  samochodem gdzieÅ› koÅ‚o Sejmu. Co z niego za fachowiec? Taki wybuch co  najwyżej by Å›ciÄ…Å‚ kilka okolicznych drzew i tyle. Może ucierpieli by  jacys przechodnie a nie Sejm. 4 tony materiałów to brzmi groźnie, ale  jak materiaÅ‚ nie ma czegoÅ›, co mu stawi opór, to zrobi tylko puuufff i  koniec :) I siÄ™ rozejdzie. No może odÅ‚amki z samochodu by pocięły ludzi  w dosyć dużym promieniu i tyle.

Ale jakim materiaÅ‚em wybuchowym? Przecież nie znaleziono żadnych 4 ton  trotylu, tylko jakieÅ› pukawki.  -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Mógłbyś czasem trochę poczytać:
# – W wyniku przeszukaÅ„ odnaleziono materiaÅ‚y wybuchowe takie jak:  heksogen, pentryt, trotyl, proch – relacjonowaÅ‚ prokurator Mariusz KrasoÅ„.  Brunon K. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hkltw
--
stevep

Data: 2012-11-21 10:08:40
Autor: Jusuf
PiSklaki majÄ… ubaw
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.wn37v4z550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

# – W wyniku przeszukań odnaleziono materiały wybuchowe takie jak: heksogen, pentryt, trotyl, proch – relacjonował prokurator Mariusz Krasoń. Brunon K. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hkltw
stevep

W jakich ilościach? Na zdjęciach prezentują tylko jakąś pukawkę w częściach. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 09:34:42
Autor: Marek
PiSklaki maj± ubaw
W dniu ¶roda, 21 listopada 2012 10:14:58 UTC+1 u¿ytkownik Jusuf napisa³:
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.wn37v4z550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

> Dnia 20-11-2012 o 19:49:23 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisa³(a):

> Móg³by¶ czasem trochê poczytaæ:

> # - W wyniku przeszukañ odnaleziono materia³y wybuchowe takie jak: > heksogen, pentryt, trotyl, proch - relacjonowa³ prokurator Mariusz Krasoñ. > Brunon K. #

> Ze strony:

> http://tiny.pl/hkltw

> stevep

W jakich ilo¶ciach? Na zdjêciach prezentuj± tylko jak±¶ pukawkê w czê¶ciach.

Jedz sobie do najblizszego gospodarstwa rolnego - tam , w magazynie, leza worki z saletra amonowa, w ilosci wielu ton.

Terrorysta potrzebuje tylko niewielkich ilosci innego materialu wubuchowego, jako detonatora.
Saletre organizuje sie krotko, przed atakiem.

Data: 2012-11-21 22:44:10
Autor: Jusuf
PiSklaki maj± ubaw
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:631b8f6c-5bba-4473-928e-fd23459bcbd3googlegroups.com...
> [...]

Terrorysta potrzebuje tylko niewielkich ilosci innego materialu wubuchowego, jako detonatora.
Saletre organizuje sie krotko, przed atakiem.

Jak du¿y musia³by byæ to samochód?
Wcale nie musia³by to byæ ogromny pojazd. Je¶li przyjmiemy, ¿e materia³y te mia³yby gêsto¶æ 1 g na cm sze¶ciennych, to by³aby to ¶redniej wielko¶ci ciê¿arówka. Przy gêsto¶ci 1,5 g na cm sze¶cienny ten pojazd móg³by byæ jeszcze mniejszy.

Czy mo¿liwe jest w ogóle zgromadzenie takiej ilo¶ci materia³ów wybuchowych?
W obiegu oficjalnym, legalnym - nie. Heksogen, o którym wspomniano na konferencji jest materia³em wykorzystywanym wy³±cznie do celów wojskowych. Trotyl jest wykorzystywany np. w górnictwie, lecz trzeba pamiêtaæ, ¿e obrót tym materia³em podlega obrotowi koncesjonowanemu, mog± sprzedawaæ go jedynie firmy posiadaj±ce odpowiedni± zgodê ministra spraw wewnêtrznych.

Gdyby jednak uda³o siê temu cz³owiekowi po prostu kupiæ te materia³y, czy by³oby to bardzo drogie?
Na oficjalnym rynku kilogram trotylu kosztuje 10 z³otych, a wiêc cztery tony to koszt 40 tys. z³otych. Heksogen kosztuje oko³o 200 z³otych. Oczywi¶cie na czarnym rynku ceny te musia³yby byæ kilkukrotnie wiêksze.

Czy jako pracownik naukowy uczelni ten cz³owiek móg³ to po prostu sam wyprodukowaæ?
Je¶li chodzi o trotyl, to zajê³oby to wiele lat i na pewno nie mog³oby pozostaæ niezauwa¿one.

Wiêc sk±d móg³ mieæ te ³adunki wybuchowe?
Trudno powiedzieæ. Mo¿na oczywi¶cie podejrzewaæ jak±¶ prywatn± fabrykê, mo¿na zastanawiaæ siê, czy na pewno chodzi³o o trotyl czy heksogen, a nie materia³y które najczê¶ciej s± wykorzystywane do takich celów, czyli substancje stosowane w nawozach sztucznych np. azotan amonu, który w po³±czeniu ogólnodostêpnym olejem napêdowym czy innym ciek³ym paliwem daje materia³y wybuchowe. Tyle, ¿e wówczas ³adunek - który mia³by si³ê tak± jak cztery tony trotylu - musia³by byæ co najmniej dwukrotnie wiêkszy.

Wiêcej pod adresem http://www.polityka.pl/kraj/wywiady/1532849,1,gdyby-wybuchlo-powstalby-krater-o-obwodzie-kilkudziesieciu-metrow.read#ixzz2Ctc2cnfu

Data: 2012-11-26 12:53:10
Autor: T.
PiSklaki majÄ… ubaw
W dniu 2012-11-20 19:49, Jusuf pisze:
[...]

Jak to nie? A bateria od Nokii?
T.

Data: 2012-11-26 13:24:48
Autor: Bogdan Idzikowski
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:50b35826$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Geniuszu! To ty nie wiesz, że nawóz stanowi jeden ze składników materiału wybuchowego? A gdzie geniuszu przebywałeś, gdy opisywano działania norweskiego terrorysty?
Sam telefon nie jest niczym nadzwyczajnym, ale przerobiony tak, że powoduje odpalenie zapalnika jest elementem bomby.

drobiazgowy i dokładny

Data: 2012-11-26 13:32:57
Autor: Ajgor
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci news:50b35f92$0

[...]

Przepraszam, że tak spytam.. Na prawdę nie odróżniasz poważnego wpisu od żartu? Zawsze wszystko na poważnie?

Data: 2012-11-26 13:55:09
Autor: T.
PiSklaki majÄ… ubaw
W dniu 2012-11-26 13:32, Ajgor pisze:

[...]

Nie dostał jeszcze objaśniającego smsa? :-)
T.

Data: 2012-11-26 14:11:38
Autor: Bogdan Idzikowski
PiSklaki majÄ… ubaw

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:k8vnho$cp2$1news.dialog.net.pl...

[...]

Potrafię! Ale to nie był żart. Chyba, że należysz do sekty picowskiej!

PiSklaki majÄ… ubaw