PiSkujesz? WON!

Data: 2020-04-23 07:40:05
Autor: Runt
PiSkujesz? WON!
https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25884673,poczta-polska-wyrzuca-zwiazkowca-z-mieszkania-bo-krytykuje.html#s=BoxWyboLink

"Piotr Moniuszko, przewodniczący Wolnego Związku Zawodowego Pracowników Poczty, ma do 30 kwietnia opuścić mieszkanie, które wynajmuje od Poczty Polskiej. - Chcą mnie wystraszyć, bym przestał bronić pracowników - uważa działacz.
- Mamy w kraju epidemię, wstrzymane są wszystkie eksmisje, a Poczta Polska zmusza mnie, bym opuścił mieszkanie, i daje mi na to kilka dni - mówi Piotr Moniuszko. - Jak mam w tak krótkim czasie znaleźć inne mieszkanie, nie narażając się na zakażenie koronawirusem? A może pójdę na bruk z 12-letnim synem, którego od sześciu lat sam wychowuję?"

PRL w pełnej krasie! Chcieliście? No to macie!

--
Runt

PiSkujesz? WON!