PiSlamski totalitaryzm

Data: 2016-03-02 03:48:42
Autor: szklanynocnik
PiSlamski totalitaryzm
użytkownik guruzkrzaków napisał:
Ludziska! PiS zrobi, że policja będzie się mogła dowolnie wam włamywać do chałupy lub zakładać podsłuch bez zgody sądu.
Robią ustawę pozwalającą uznać przez sąd dowody zdobyte w sposób nielegalny.
Zatęsknimy z PRL, SB i KGB...

Tak, tak i pszczoły wyzdychajo i krowy mniej
mleka dajo.

Oczywiście istotę sprawy pominiemy, że uchwalenie
ustawy jest wykonaniem nakazu trybunału.

Tzw. fakt medialny, albo fakt tefauenu:)

Fakty dla ludu pracującego (28 II'16): Wenecka opinia, obrona Wałesy i Oscary
https://youtu.be/PuStHiNQqBE

Data: 2016-03-02 13:08:17
Autor: Pajdak
PiSlamski totalitaryzm

--

Jeszcze będziesz tęsknić za PO pajacuniu.

--
Lepudruk

Data: 2016-03-02 05:37:37
Autor: bronek.tallar
PiSlamski totalitaryzm
użytkownik Pajdak napisał:

Jeszcze będziesz tęsknić za PO pajacuniu.

Kotlecik smakował? A teraz paliwo moze być
i po 7zł, bo wiesz ja jestem co tydzień w warszawie
skrece wam taką paczkę i wiesz kręcim my lód na
służbie zdrowia?

Nie dziękuje postoję:)

Data: 2016-03-02 16:39:08
Autor: stevep

[...]