PiSoszolomy na psp

Data: 2010-07-08 21:05:58
Autor: 'he®sk'
PiSoszolomy na psp
Jakze mi nie jest przykro, ze nie bede mogl poznac opinii grupowych
blaznow i prostakow na temat placenia abonamentu rtv. siedza w kf:

- tomy m - wyjatkowy idiota
- awe - wyjatkowy bydlak
- cytryna - wyjatkowy idiota
- hans kloss - wyjatkowy przyglup
- raff - wyjatkowy prostak i cham, na dodatek glupek
- razor - grupowy przglup, zwyciezca wielu edeycji psp na przyglupa
  miesiaca. wczesniej fantyczny zwolennik Romana Giertycha i LPR

oraz planton taki jak:

- antenka - wg jedrysa kobieta, moim zdaniem chlop
- pikolo - jakis oszolom zmieniajacy nicki
- azot - jakis oszolom pis, zmieniajacy nicki
- bobr - jakis oszolom pis, zmieniajacy nicki
- sam - zmieniony nick, oszolom pisowski
- neko - wydawal sie ok ale kracze jak inni
- pistacjusz - co to za jeden ?
- hammer - zakompleksiony dzialacz "S", zwolennik skatologii
- dj mc donald musk - jakis oszolom
- muto 2100 - co to za typek ?
- konserwator - zakompleksiony oszolom pis
- u2 - jakis przyglup bez wlasnego zdania
- i kilku innych reanimowanych przez PiS

osobnicy z 1-wszej listy to wyjatkowe kanalie, pisowskie oszolomy.

a teraz TCHORZE: wypic szklaneczke jogurtu i start!
go! go! go! plujcie tchorze, plujcie! go! go! go! kto 1-wszy? ;o)))
--

 HeSk

Data: 2010-07-08 21:13:11
Autor: abc
PiSoszolomy na psp
Szczerze mówi±c. trochę mi to przypomina listy żydów boukuna...

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-07-08 21:14:21
Autor: raff
PiSoszolomy na psp
W dniu 2010-07-08 21:13, abc pisze:
Szczerze mĂłwiÄ…c. trochÄ™ mi to przypomina listy ĹĽydĂłw boukuna...

Heniu zas tam kleksa puscil ?

Heniu, pampersy! Pampersy!

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-09 10:28:02
Autor: Zahir
PiSoszolomy na psp

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1582l$t1k$1news.onet.pl...
W dniu 2010-07-08 21:13, abc pisze:
Szczerze mĂłwiÄ…c. trochÄ™ mi to przypomina listy ĹĽydĂłw boukuna...

Heniu zas tam kleksa puscil ?

Heniu, pampersy! Pampersy!

R.

Jaki Heniu? Ten abc ma na imię Heniu? To stary pryk musi być! To co¶ takiego jak ty tylko ty jeste¶ super gł±b wszechczasów.

Zahir

Data: 2010-07-09 13:13:51
Autor: raff
PiSoszolomy na psp
Szczerze mówi�c. troch� mi to przypomina listy şydów boukuna...

Heniu zas tam kleksa puscil ?

Heniu, pampersy! Pampersy!

R.

Jaki Heniu? Ten abc ma na imię Heniu? To stary pryk musi być! To coś
takiego jak ty tylko ty jesteś super głąb wszechczasów.

O, widze ze mi sie cos do buta przykleilo.

R.

Data: 2010-07-09 14:18:12
Autor: Zahir
PiSoszolomy na psp

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1709o$591$1news.onet.pl...
[...]

Żyjesz w smietniku to i masz problemy!

Zahir

Data: 2010-07-09 14:54:03
Autor: raff
PiSoszolomy na psp
W dniu 2010-07-09 14:18, Zahir pisze:

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Szczerze m��wi��c. troch�� mi to przypomina listy
̟yd��w boukuna...

Heniu zas tam kleksa puscil ?

Heniu, pampersy! Pampersy!

R.

Jaki Heniu? Ten abc ma na imi� Heniu? To stary pryk musi by�! To co�
takiego jak ty tylko ty jeste� super g��b wszechczasów.

Idziesz do KF cwoku.

R.

Data: 2010-07-09 10:26:28
Autor: Zahir
PiSoszolomy na psp

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c36234b$0$19169$65785112news.neostrada.pl...
Szczerze mówi±c. trochę mi to przypomina listy żydów boukuna...

Zauważyłem, że Żydami zajmuje sie mkwaran albo jako¶ tak.

Zahir

Data: 2010-07-09 10:32:14
Autor: Bogdan Idzikowski
PiSoszolomy na psp

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c36dd32$0$17083$65785112news.neostrada.pl...

Szczerze mówi±c. trochę mi to przypomina listy żydów boukuna...

Zauważyłem, że Żydami zajmuje sie mkwaran albo jako¶ tak.

Bokun widzi żydów wszędzie.
Gdy kładzie się spać z Ľon± do łóżka, to pomiędzy nimi zawsze znajduje jakiego¶ żyda.

Data: 2010-07-08 21:30:11
Autor: jadrys
PiSoszolomy na psp
  W dniu 2010-07-08 21:05, 'he®sk' pisze:

- antenka - wg jedrysa kobieta, moim zdaniem chlop

Jeżeli twój osąd innych jest taki sam jak osąd Antenki to twoja opinia o nich jest warta przysłowiowego funta kłaków.

Data: 2010-07-08 21:41:00
Autor: u2
PiSoszolomy na psp
W dniu 2010-07-08 21:30, jadrys pisze:
- antenka - wg jedrysa kobieta, moim zdaniem chlop

Jeżeli twój os±d innych jest taki sam jak os±d Antenki to twoja opinia o
nich jest warta przysłowiowego funta kłaków.

W necie każdy może udawać każdego, ale nie każdy jest każdym.

Data: 2010-07-09 10:28:54
Autor: Zahir
PiSoszolomy na psp

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c3629cd$0$17091$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Słuchajcie słowa u2, a osi±gnięcie królestwo rydzykowe!

Zahir

Data: 2010-07-08 23:51:22
Autor: Antenka
PiSoszolomy na psp
On 8 Lip, 21:05, 'he®sk' < bigbred...@interia.pl> wrote:

- antenka - wg jedrysa kobieta, moim zdaniem chlop<

HeSk<

Głupi stary cap. A kogo intersuj± twoje durne listy i kwalifikownie
poszczególnych osób na nich?   Sam sobie wystawiasz ¶wiadectwo -
"pokaż mi swoich wrogów, a powiem ci kim jeste¶" -  wg mnie zwykłym
chamskim SB-kiem, niedobrym snem z czasów siermiężnego komunizmu.
Najlepszym psuj±cym do ciebie - ty durnoto ludzka - hasłem, pod którym
się podpisujesz obiema rękoma to :
"SB-wykształciuchy ł±czcie się! Niech żyje PRL-Bis!" Ty zniewolona
umyslowo poczwaro! :D

Antenka

PiSoszolomy na psp