PiSowcy to wszystkie jakieś mongoły

Data: 2011-01-13 23:02:38
Autor: Eulalia Browarek
PiSowcy to wszystkie jakieś mongoły

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:igns2e$jdd$1mx1.internetia.pl...
Jak to możliwe, że w jednym ugrupowaniu wszyscy jakieś mongołowate są?

I jakieś takie pokurczowate i brzydkie wszystko. Sam jako wyrafinowany esteta wielokrotnie się nad tym zastanawiałem. Hiciorem jest ten pełnomocnik rodzin ofiar. Facet mógłby w horrorach bez charakteryzacji grać. O kobietach z PiSu już nawet nie wspomnę, bo ich to zdrowy normalny facet nawet by kijem nie szturchnął.

Zennon

Data: 2011-01-13 22:16:23
Autor: MH
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):

> [...]

I jakieś takie pokurczowate i brzydkie wszystko. Sam jako wyrafinowany esteta wielokrotnie się nad tym zastanawiałem. Hiciorem jest ten pełnomocnik rodzin ofiar. Facet mógłby w horrorach bez charakteryzacji grać. O kobietach z PiSu już nawet nie wspomnę, bo ich to zdrowy normalny facet nawet by kijem nie szturchnął.

=====================

Przez te kobiety Pan Premier zawsze stoi w rozkroku !!

MH

Data: 2011-01-13 23:08:45
Autor: Mariusz
PiSowcy to wszystkie jakieś mongoły
On 13.01.2011 23:02, Eulalia Browarek wrote:
jako wyrafinowany esteta

Weź rozpęt i pier**nij w ścianę. Pomoże.

pzdr

Data: 2011-01-13 23:15:24
Autor: bartez

Użytkownik "Mariusz" <m.mnospam@post.pl> napisał w wiadomości news:ignt5b$622$4news.onet.pl...

Weź rozpęt i pier**nij w ścianę. Pomoże.

hahaha właśnie widać jak pomogło :))))

V.

Data: 2011-01-13 23:42:19
Autor: Mariusz
PiSowcy to wszystkie jakieÂś mongoÂły
On 13.01.2011 23:15, bartez wrote:
hahaha wÂłaÂśnie widaĂŚ jak pomogÂło :))))

Przynajmniej nie będzie się żalił jakim to jest estetą.

pzdr

Data: 2011-01-14 08:08:14
Autor: Azor jest pedałem
PiSowcy to wszystkie jakieś mongoły

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał

[...]

Bez przesady. Widziałeś Anne Sobecką, panienkę Marzenę Wróbel,czy Beatę Kempe?

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

PiSowcy to wszystkie jakieś mongoły