PiSowski damski bokser na żywo w YouTube

Data: 2011-07-11 00:52:49
Autor: Zennon
PiSowski damski bokser na żywo w YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=tx6BfMTAxls

Z tego, co wiem, to został zatrzymany i grozi mu zgodnie z prawem prasowym trzy lata pierdla.

Zennon

Data: 2011-07-10 18:57:42
Autor: Bruner

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201107102252.UTC.ivdag5$il8$1tioat.net...
http://www.youtube.com/watch?v=tx6BfMTAxls

Z tego, co wiem, to został zatrzymany i grozi mu zgodnie z prawem prasowym trzy lata pierdla.

Jutro Ziobro wyglosi w PE ze w Polsce aresztuje sie czlonkow opozycji.

Data: 2011-07-11 07:19:30
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201107102252.UTC.ivdag5$il8$1tioat.net...
http://www.youtube.com/watch?v=tx6BfMTAxls

Z tego, co wiem, to został zatrzymany i grozi mu zgodnie z prawem prasowym trzy lata pierdla.

Takie bydło wokół siebie skupia tylko krk i pic.

Przemek

--

W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok, nie zostało
nic. Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły - stwierdził w radiu

PiSowski damski bokser na żywo w YouTube