PiSowskie bydle brnie dalej

Data: 2011-11-01 21:14:37
Autor: Grzegorz Z.
PiSowskie bydle brnie dalej
Warszawski radny PiS Maciej Maciejowski wykorzystał to zdarzenie, by
przypomnieć o katastrofie smoleńskiej i zaatakować rząd. "cywilny boeing
jest przygotowany do lądowania na brzuchu a bombowiec TU154 nie wytrzymuje
zderzenia z brzozą tak?!!!!!!" (pisownia oryginalna - red.) - napisał na
Twitterze do rzecznika rządu Pawła Grasia. "A teraz te szuje z PO będą
piały jaki to wielki sukces ryżego" - dodał chwilę potem.

O prezydencie: "bydlę"

Jeszcze gorzej Maciejowski przyjął gratulacje, jakie kpt. Wronie złożył
prezydent Bronisław Komorowski. "Miała być konf LOT ale to bydle musi sie
podlansować, podziękuj swoim panom z Kremla pajacu" (pisownia oryginalna) -
napisał Maciejowski.

Inni twitterowcy natychmiast zwrócili mu uwagę. Dziennikarz "Gazety
Wyborczej" Wojtek Szacki napisał o "pokazie chamstwa", a słynny bloger
Azrael nazwał radnego "palantem".

Maciejowski odpowiedział złośliwymi wpisami o "nowych standardach na
Czerskiej" i "szczuciu naszego prezydenta". "Opóźnienie merytorycznej
konferencji LOT aby mógł się lansować Komorowski to skandal" - stwierdził.

Internauta do Maciejowskiego: "Nie wstyd ci?"

Zaraz potem polityk PiS tłumaczył, że nie chodziło mu o Komorowskiego. "Nie
kumam, napisałem "bydle" i "Pajac" a pół netu pomyślało o urzędującym
prezydencie... ciekawe signum temporis :-)" - napisał. "Nie dość, że buc to
jeszcze kłamca. Nie wstyd Ci?" - odpowiedział mu jeden z internautów.

Maciejowski brnął jednak dalej. "Komorowski stracił okazję by siedzieć
cicho i wstydzić się w skrytości ducha", "W następnych dniach zobaczymy jak
normalnie bada się wypadki lotnicze, jak nie działa się pod dyktando
Kremla..." - to jego kolejne komentarze.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10572475,Komorowski_gratuluje_pilotowi__Radny_PiS_komentuje_.html
--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-01 21:18:23
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
[...]

Rżnie głupa na modłę Niesiołowskiego. Jest równie dobry jak sam Niesioł. :-)
No, postympaki - hajże! Kwiczeć! Oburzać się!
Jak można? No jak można tak obraźliwie wyrażać się o prezydencie?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 21:20:54
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

"A teraz te szuje z PO będą
piały jaki to wielki sukces ryżego" - dodał chwilę potem.

Zupełnie jakby mnie cytował, no nie? :)

Data: 2011-11-01 22:26:50
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-01 21:18, oyster pisze:
[...]

:-)

Nie troll`uj... Przypomnij może jak Niesioł określał Leszka. :>

No, postympaki - hajże! Kwiczeć! Oburzać się!
Jak można? No jak można tak obraźliwie wyrażać się o prezydencie?

Jak widać PiS`młotki mogą :> Jak to się skończy... Zobaczymy heh.

Data: 2011-11-02 18:42:48
Autor: Remek
Użytkownik "Lorn" napisał:

W dniu 2011-11-01 21:18, oyster pisze: ...

Proponuję poczytać netykietę. Rozdział o cytowaniu.

Remek

Data: 2011-11-02 09:06:17
Autor: Rivanol
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
> [...]

No, postympaki - hajże! Kwiczeć! Oburzać się!
Jak można? No jak można tak obraźliwie wyrażać się o prezydencie?

Zamknij się durniu!

Data: 2011-11-02 09:23:46
Autor: Bambaryła

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8pk6d$5b2$1news.onet.pl...
[...]

Człowieku, dlaczego swoim plugawym językiem obniżasz poziom tego szacownego forum? Ty też leczysz tu swoje fobie i kompleksy?

BBR

Data: 2011-11-01 21:52:02
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:3z1xgzvuiu1r.18susqqn7hn4b$.dlg40tude.net...
[...]

Kolejny dowód na to, że pic jest sektą pokurwieńców. Tfu!

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-01 22:06:16
Autor: oyster

http://pl.wikiquote.org/wiki/Stefan_Niesio%C5%82owski

--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 22:09:21
Autor: Przemysław W
PiSowskie bydle brnie dalej

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał

Bzdety...

No i co, Tomaszewski wiedział, że należy do PRON-u, czy nie?

Przemek

Data: 2011-11-01 22:21:42
Autor: oyster
PiSowskie bydle brnie dalej
Użytkownik - Przemysław W napisał:

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał

Bzdety...

Kłuje prawda w oczęta, co?

No i co, Tomaszewski wiedział, że należy do PRON-u, czy nie?

Przemek

Skoro twierdzi, ze wiedział, to znaczy, ze tak było. To by wyjaśniało dlaczego potem chciał wstąpić do platformy i w końcu wylądował w PiS, na który głosowałeś.
Swoją drogą, dużo czasu zajęło ci przeczytanie tego co wpastowałeś kilka godzin temu. he he he
No, ale możesz być z siebie dumny - zuch! NIe będę ci wytykał, że aby się tym pochwalić musiałeś odbiec od tematyki poruszanej w tym wątku.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 22:25:12
Autor: Przemysław W
PiSowskie bydle brnie dalej
Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał

Skoro twierdzi, ze wiedział, to znaczy, ze tak było.

Znowu zmieniłeś zdanie he, he, he! Przecież przed chwilą przytoczyłeś fragment tekstu, z którego wynikało, że Tomaszewskiego wpisano bez jego wiedzy. Zdecyduj się, nie bądź czerwonoustą Jadzią.

Przemek

Data: 2011-11-01 22:20:43
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-01 21:14, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Uhm, ale debil... Ile to gówienko dostało głosów? :> Chce się chyba gówniarz przypodobać preziowi, by ten go pod swoje krecie łapy przyjął...

Data: 2011-11-02 09:23:27
Autor: Bambaryła
[...]

Coż za prymitywny człowiek! Kto głosował na coś takiego!?

BBR

Data: 2011-11-02 17:01:23
Autor: stevep
Dnia 01-11-2011 o 21:14:37 Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

[...]

Bydlaków w PiS-ie nie brakuje i nie warto poświęcać im czasu.

--
stevep

PiSowskie bydle brnie dalej