PiSu SKOK na kasę Polaków

Data: 2018-11-24 07:31:55
Autor: japanizer
PiSu SKOK na kasę Polaków
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/skok-wolomin-podejrzany-twierdzi-ze-dawal,39,0,2422311.html

  SKOK Wołomin. Podejrzany twierdzi, że dawał pieniądze politykom PiS.

  Piotr P., jeden z głównych podejrzanych w aferze SKOK Wołomin, stwierdził, że   przekazywał pieniądze czołowym politykom PiS. Wśród nich wymienił Jacka Sasina,   szefa Komitetu Stałego Rady Ministrów.   P. składał wyjaśnienia w Sądzie Okręgowym Warszawa-Praga w procesie szefa Kółek   Rolniczych Władysława Serafina. "Jeżeli sąd usłyszy, że czołowe nazwiska   polityków, którzy są dziś u władzy, np. poseł Sasin, senator J., senator B., są   to osoby, które bardzo dobrze znam i otrzymywały od nas ze SKOK pieniądze. Mówię   w liczbie mnogiej, ponieważ nie byłem jedyną osobą, która przekazywała tym panom   koperty z banknotami" - miał powiedzieć P. w sądzie.

Ile to już pieniędzy Polaków ukradł system SKOK, stworzony przez senatora PiS, Biereckiego? 5,5 mld zł?

Data: 2018-11-24 09:26:32
Autor: Bruno Brunowski
PiSu SKOK na kasę Polaków
W dniu sobota, 24 listopada 2018 16:31:56 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

No nie może to być! Przecież oni żadnego P. na oczy nie widzieli! A nie... moment...

Poseł Sasin i Piotr P.: https://pbs.twimg.com/media/Dsxj-YhWwAIt14B.jpg:large https://pbs.twimg.com/media/DsxCEJQXQAMI0Uf.jpg

Senator Bierecki i Mariusz G.: http://bi.gazeta.pl/im/ff/db/10/z17678079V,Grzegorz-Bierecki-- szef-Kasy-Krajowej-SKOK-i-Mariu.jpg

Data: 2018-11-24 13:07:22
Autor: bytomir.kwasigrochowy
PiSu SKOK na kasę Polaków
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

[...]

Czemu ni ma całej listy kredytobiorców? Oto jest pytanie.
Wg. Gadowskiego na liście kredytobiorców są i celebryty tefauenoskie.

Data: 2018-11-24 17:53:48
Autor: japanizer
PiSu SKOK na kasę Polaków
On Sunday, November 25, 2018 at 6:07:23 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

Czemu ni ma całej listy kredytobiorców? Oto jest pytanie.
Wg. Gadowskiego na liście kredytobiorców są i celebryty tefauenoskie.

cyt.

  Co ciekawe, jak twierdzi P., zeszyt, w którym zapisywał nazwiska polityków i   oficjeli, z którymi się kontaktował, zniknął z akt sprawy. Stwierdził także,   że prokuratorzy mieli ponoć instruować go, jak zeznawać w sprawie. Aj waj. Czy gazety podejmą w poniedziałek trop? Nowogrodzka się niecierpliwi, że jedna afera z pisiorstwem w roli głównej jeszcze trwa, a tu już druga.

Data: 2018-11-25 11:20:37
Autor: Pajdak
PiSu SKOK na kasę Polaków
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:40a4bf46-dd19-46b8-937b-88855e4b6abegooglegroups.com...
[...]

Dlaczego a nie "czemu".

RODO - oto jest odpowiedź!

--
Pajdak

Data: 2018-11-24 13:05:15
Autor: bytomir.kwasigrochowy
PiSu SKOK na kasę Polaków
[...]

Piotr Polaszczyk został skazany za czasów pisu (symbolicznie za pro civili), jak mógł podesrać pis to skorzystał z okazji:)

Po chj miał dawać pisowi pieniądze jak pis sam mógł brać piniondze
ze SKOKów?

Ile to już pieniędzy Polaków ukradł system SKOK, stworzony przez senatora PiS, Biereckiego?

Pytania zasadnicze są 2.
1. gdzie jest kasa
2. Czemu Polaszczyk (znany z raportu Antka/"złe" WSI) zasiadał w SKOKach

Data: 2018-11-25 11:22:48
Autor: Pajdak
PiSu SKOK na kasę Polaków
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:d554f862-0967-4065-8370-36a843c51258googlegroups.com...

Po chj miał dawać pisowi pieniądze jak pis
sam mógł brać piniondze ze SKOKów?

Musiał dzielić się "prawie sprawiedliwie" z resztą kolesi.

Ile to już pieniędzy Polaków ukradł system SKOK, stworzony przez senatora PiS, Biereckiego?

Pytania zasadnicze są 2.
1. gdzie jest kasa

Sznurki prowadzą na Nowogrodzka i do spółki Srebrna oraz Torunia.

2. Czemu Polaszczyk (znany z raportu Antka/"złe" WSI) zasiadał w SKOKach

j.w.

--
Pajdak

Data: 2018-11-25 11:33:40
Autor: Pajdak
PiSu SKOK na kasę Polaków
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/skok-wolomin-podejrzany-twierdzi-ze-dawal,39,0,2422311.html

 SKOK Wołomin. Podejrzany twierdzi, że dawał pieniądze politykom PiS.

To ordynarne kłamstwo wrogów Polski i Torunia!

Ile to już pieniędzy Polaków ukradł system SKOK, stworzony przez senatora
PiS, Biereckiego? 5,5 mld zł?

Zamiecie się pod dywan!

Przecież winny jest Tusk, Niemce, UE i "totalna opozycja".

--
Pajdak

Data: 2018-11-25 03:51:49
Autor: bytomir.kwasigrochowy
PiSu SKOK na kasę Polaków
użytkownik Pajdak napisał:

Zamiecie się pod dywan!

Przecież winny jest Tusk, Niemce, UE i "totalna opozycja".

Następnie, aby wyłudzić podatek VAT utworzono kilkadziesiąt firm powiązanych osobowo i kapitałowo z Pro Civili. Z tymi podmiotami Fundacja Pro Civili zawierała setki fikcyjnych umów na sprzedaż i leasing nieistniejących produktów, maszyn rolniczych, samochodów i systemów komputerowych o wartości od setek tysięcy do kilkunastu milionów złotych. Przykładem udokumentowanej przez CBŚ działalności przestępczej były rozliczenia Fundacji ze spółką Ortis, od której Pro Civili kupowała sprzęt rolniczy, a następnego dnia sprzęt odsprzedawała spółce, a ta sprzedawała go kolejnym spółkom-krzakom. Sprzedaż odbywała się jedynie na fakturach.
https://bliskopolski.pl/fundacja-pro-civili/

Za Tuseka było lepij jak cysterny krążyły z paliwkiem?

Data: 2018-11-25 04:27:08
Autor: japanizer
PiSu SKOK na kasę Polaków
On Sunday, November 25, 2018 at 8:51:50 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
użytkownik Pajdak napisał:

> [...]

https://bliskopolski.pl/fundacja-pro-civili/

Za Tuseka było lepij jak cysterny krążyły z paliwkiem?

Aj waj, co tam kilka cystern z paliwkiem, skoro za PiSu normą jest okradanie państwowych koncernów?

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/cba-lotos-przestepstwo-zawiadomienie,178,0,2386610.html

  CBA w akcji. Nieprawidłowości w Lotos S.A. i Grupie Azoty

  Fala zatrzymań w związki z nieprawidłowościami wykrytymi przez CBA w Lotos   S.A.   Aleksander I. z Lotosu i Andrzej M., prezes warszawskiej spółki z branży   energetycznej - jak wynika z ustaleń śledztwa - oferowali swoją pomoc w   załatwieniu gwarantowanych, długoterminowych kontraktów na zakup   biokomponentów przez Grupę Lotos. W zamian za pomoc domagali się m.in.   znaczącego dokapitalizowania spółki warszawskiego biznesmena 40 mln zł i ok.   10 proc. prowizji od sprzedawanych do Lotosu biokomponentów. Podobnie miały   wyglądać dostawy różnego rodzaju półproduktów do Grupy Azoty, w tym także   prowadzone z pominięciem obowiązujących procedur.

I jak tu żyć, kolesie z PiS, jak tu żyć? Może by jaki bank za złotówkę przejąć?

Data: 2018-11-25 04:36:15
Autor: bytomir.kwasigrochowy
PiSu SKOK na kasę Polaków
[...]

Przynajmniej za pisiorstwa coś tam szarpią, ale peło też chyba trzyma pisiorstwo
za jaja, bo dalij liczba skazanych pełowców = 0, a tu 3 latka stuknęły i nic. W gieremkoskim msz po staremu, w sądach po staremu, lekko gospodarka rozkręcona
jak za czasów pierwszego pisiorstwa. Dobra zmiana = ćwierć Orbana. Dobre i to, ale szwajcarii w PL za pisiorstwa
nie budjet.

Data: 2018-11-25 05:58:37
Autor: japanizer
PiSu SKOK na kasę Polaków
On Sunday, November 25, 2018 at 9:36:15 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

Przynajmniej za pisiorstwa coś tam szarpią

Co szarpią złodzieje z PiS? Kasę na lewo z państwowych spółek i urzędów? Ciężko się nie zgodzić.

Data: 2018-11-26 14:16:03
Autor: Pajdak.
PiSu SKOK na kasę Polaków
użytkownik Pajdak napisał:

Zamiecie się pod dywan!

Przecież winny jest Tusk, Niemce, UE i "totalna opozycja".

Następnie, aby wyłudzić podatek VAT utworzono kilkadziesiąt firm powiązanych
osobowo i kapitałowo z Pro Civili.

Coś na temat SKOK-ów masz do powiedzenia? Jak nie to WON!

--
Pajdak

PiSu SKOK na kasę Polaków