PiSuary spuścili szalet

Data: 2015-09-03 12:19:33
Autor: Mark Woydak
PiSuary spuścili szalet

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:ms96an$im$1speranza.aioe.org...
PiSuary spuścili szalet i spłynęło gówno zwane Dorn do szamba zwane PO, a ja myślałem że te szambo więcej nie zmieści, a nie mopują tego szamba od lat ciągle u wierzchu pływa te samo gówno mimo, że już przefermentowane aferami, jak przegrają wybory to dopiero wyleją na cały świat, zawsze jak historia Polski długa, to najgorsze polskie gówno nadawało z emigracji jak to ich w kraju prześladowano mając się za bohaterów, mimo że jak siedzieli przy korycie to kradli i niszczyli kraj.

To już Dorn, 3-ci bliźniak też jest "be"? Miller jest cool, co? ;-)))

Mark Woydak

P.S. Podszywaczu psycholu z speranza.aioe.org - pocałuj mnie w dupę! ;-))))

PiSuary spuścili szalet