PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]

Data: 2011-07-01 23:06:19
Autor: Krzysiek Matyasik
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
W dniu 2011-07-01 22:48, Dman-666 pisze:
Czesc,
i musze kupic nowemu kierowcy auto z ASB (dla kobitki).
troche jak MI...ale poczytajcie ;)

Wymagania jakie musi spelniac to (kolejnosc nieprzypadkowa):

-ASB (bez negocjacji, udalo sie wynegocjowac, ze ma byc niemiecki,
japonski lub US)

Mam Audi A4 Avant z ASB (tiptronic).

-blacharka perfekcyjna ("bezwypadkowy" to za malo ;) male otarcia na
plastikach ok)

Bezwypadkowy, ale otarcia da się znaleźć.

-miec "to cos" (chilli zwykly 'padalec" jakich duzo na ulicach odpada)

Niektórzy twierdzą, że Audi jest marką premium.

-budzet<= 15K z malymi wahaniami w gore

13.600 zł

rocznik>= 2001 (wymagane AC a powyzej 10 lat to juz problem)

Moja A4 jest z 2000 roku, niestety.

-bagaznik taki zeby zmiescic wozek (czyli pewnie ok 500l ;))) )

Mieści się głęboki wózek + całe podwozie, testuję to od grudnia 2010 roku.

-etylina z mozliwoscia LPG (diesel tez ale z "renoma" i
bezobslugowy...tutaj TDI, niektore CDI, HDI) chilli w miare ekonomiczne

1.9TDi na pompowtryskiwaczach.

-fajnie zeby blisko domu (do 200k), ew w duzym miescie (rzuce na kompa i
kanal)

Szczecin, dodatkowo kabel VAG w zestawie :)

To co udalo mi si ustalic dodatkowo:

-inne ASB niz ww odpadaja ("magik" od skrzyn nie toleruje innych marek a
konkretnie rzuca "spieprzaj Pan" jak slyszy ze "z francji"...tutaj go
rozumiem)

Mam również P407SW z ASB i nie rozumiem oporów mechanika... cóż... czyżby strach przed nieznanym? ;)

Po dwóch miesiącach prób sprzedaży Audi pojechało do komisu - nie mam czasu tłumaczyć głuptaskom, że przebieg 220 000 km wcale nie oznacza złomu, w odróżnieniu od 195 000 km, co oznacza nówkę-sztukę od dziadka, co miał 3 km do kościoła.

Jakbyś chciał taki samochód - mogę podać namiary na komis.

Data: 2011-07-02 01:08:20
Autor: Dman-666
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
Tak se patrze i patrze jak Krzysiek Matyasik nawija makaron na uszy:
w sumie to mpoj post zalatuje ogloszeniem kupna....ale co mi tam;)

Mam Audi A4 Avant z ASB (tiptronic).

Troche "krowa"powie mi "zaduzy" ...ale moge ponegocjowac...jakby sie dalo upchnac czujniki parkowania to nie byloby zle...
Bezwypadkowy, ale otarcia da się znaleźć.

napisz pls jakie

> -miec "to cos" (chilli zwykly 'padalec" jakich duzo na ulicach odpada)

Niektórzy twierdzą, że Audi jest marką premium.

U nas we familii nie za baudzo ;) A3, A2... moze A4...

> rocznik>= 2001 (wymagane AC a powyzej 10 lat to juz problem)

Moja A4 jest z 2000 roku, niestety.

moze by sie dalo upchnac...moze ktos zorientowany w ubezpieczeniach cos dorzuci...
1.9TDi na pompowtryskiwaczach.

Znam...mialem w Ibizie i w Polo...ogolnie super poza tym ze rozrzad paskowy ;) kiedy robiles rozrzad? ;)

Szczecin, dodatkowo kabel VAG w zestawie :)

A fajna miesjcowke na wakacje znajdziesz? bo wypchne kobitke z dzieciakami jakbyco i bedzie pretekst ;)

napisz jak z korozja ogolnie...i cos wiecej (szczegoly)...jak chcesz to napisz na priv. --
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-07-02 07:24:46
Autor: Krzysiek Matyasik
W dniu 2011-07-02 01:08, Dman-666 pisze:
[...]

Dałoby się, sam miałem taki zamiar, ale tak długo odkładałem, aż zmieniłem samochód.

Bezwypadkowy, ale otarcia da się znaleźć.

napisz pls jakie

Na tylnym zderzaku jest popękany lakier, nie ma ubytków ale są pajączki, esteta musi zderzak malować.

1.9TDi na pompowtryskiwaczach.

Znam...mialem w Ibizie i w Polo...ogolnie super poza tym ze rozrzad
paskowy ;) kiedy robiles rozrzad? ;)

Rozrząd był robiony przy około 180.000 km, kupiłem samochód z przebiegiem niecałe 200.000, widziałem na własne oczy fakturę, ale jej nie mam.

A fajna miesjcowke na wakacje znajdziesz? bo wypchne kobitke z
dzieciakami jakbyco i bedzie pretekst ;)

Wakacje już miałem ;)

napisz jak z korozja ogolnie...i cos wiecej (szczegoly)...jak chcesz to
napisz na priv.

Korozji nie ma. Samochód nie był bity - co nie znaczy, że nie miał otarć :) Tylna klapa jest nieoryginalna (znalazłem na niej czerwony lakier), jednak podłoga równa i cała, nie widać spawów itd. Z przodu tak samo - zdrowo, bez podejrzanych spawów, pomalowanych uszczelek czy świeżych śrub :)

Akumulator kupiony w grudniu 2009 roku, tarcze + klocki tył robione w maju '10, amortyzatory przód - sierpień '10, świece żarowe w październiku '10, w listopadzie kilka wahaczy i łożysk, w marcu tego roku kompleksowa wymiana elementów gumowych w zaciskach oraz pompie hamulcowej. Tylne szyby przyciemnione w odpowiedniej firmie, atest jest.

Generalnie samochód niezawodny, silnik odpala po sekundzie, równo ciągnie, automat pracuje jak trzeba, zawieszenie potrafi stuknąć na większych dziurach, ale to chyba w Audi jest nieuniknione. Czujnik ABS do wymiany - oryginalny ukręciłem, kupiłem zamiennik, okazało się, że nie wolno oszczędzać i trzeba kupić oryginał. Klimy nie nabijałem, ale działa jak szatan - nie wiem, czy to zasługa przyciemnionych szyb, bardzo szybko można zrobić lodówkę w samochodzie - przetestowane ubiegłego lata przy temp. 35 stopni - po ośmiu godzinach stania na słońcu wystarczyła minuta, aby porządnie schłodzić wnętrze.

Jakbym nie kupił bardzo okazyjnie P407SW, pewnie dalej jeździłbym Audi.

Data: 2011-07-02 11:48:36
Autor: Dman-666
> [...]

> Tak se patrze i patrze jak Krzysiek Matyasik nawija makaron na uszy:
> w sumie to mpoj post zalatuje ogloszeniem kupna....ale co mi tam;)

A szoty podeslesz? Ja wiem jak wyglada, ale to nie moje oczy decyduja o ew. kupnie.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-07-03 09:48:08
Autor: Robson
W dniu 2011-07-02 11:48, Dman-666 pisze:
[...]

Jesli to jest skrzynia CVT to unikaj jak ognia, szrot ztraszny i drogie w naprawie.

Data: 2011-07-03 11:17:58
Autor: Krzysiek Matyasik
W dniu 2011-07-03 09:48, Robson pisze:

Jesli to jest skrzynia CVT to unikaj jak ognia, szrot ztraszny i drogie
w naprawie.

Multitronic to z³o, u mnie siedzi Tiptronic - klasyczna skrzynia hydrokinetyczna z mo¿liwo¶ci± rêcznej zmiany biegów (a jest ich piêæ).

Data: 2011-07-03 14:43:03
Autor: Robson
W dniu 2011-07-03 11:17, Krzysiek Matyasik pisze:
[...]

ZF5HP19FL znaczy sie. Porz±dna skrzynia.

Data: 2011-07-02 08:59:26
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-07-01 23:06, Krzysiek Matyasik pisze:

[...]

Sprzedawałem Golfa 3 z 300kkm na liczniku, tyle podawałem w ogłoszeniu.
Telefonów jak na lekarstwo, ogłoszenie na Otomoto przedłużałem 2 razy, czyli wisiało ponad miesiąc czasu.
Oglądało go 2 ludzi, 2gi nim odjechał ;)

Pozdrawiam !

PS:
Dla ludków 300kkm to już złom totalny, a ja tam w nim wszystko co było trzeba wymieniałem :D
Przed sprzedażą wymieniłem tłumik środkowy i czujkę ABS w tylnym kole ;) nic na tym nie zarobiłem, ale mam pewność że sprzedałem sprawny samochód :D

PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]