PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]

Data: 2011-07-01 23:17:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
W dniu 2011-07-01 22:48, Dman-666 pisze:

To co udalo mi si ustalic dodatkowo:

-inne ASB niz ww odpadaja ("magik" od skrzyn nie toleruje innych marek a
konkretnie rzuca "spieprzaj Pan" jak slyszy ze "z francji"...tutaj go
rozumiem)

Zmienić magika, bo to jakiś paprok jest. We francuskich wozidłach montowane asb są najczęściej produkcji niemieckiej lub japońskiej. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-07-02 01:20:35
Autor: Dman-666
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
Tak se patrze i patrze jak Marcin "Kenickie" Mydlak nawija makaron na uszy:

> [...]

Zmienić magika, bo to jakiś paprok jest. We francuskich wozidłach montowane asb są najczęściej produkcji niemieckiej lub japońskiej. :P

Zmienic, zmienic...kazdy tak pisze. Znamy sie od 10 lat na PMS ;)...ile miales aut z ASB i potrzeba serwisu?? Nie sadze ze wiecej ode mnie ;)

No offence...lubie francuskie...lubie i wloskie...ale bez aASb...te ASB to sa dopiero paproki ;) najczesciej we francuskich montowana jest popierdulka mechaniczna z dorobionym sterowaniem automatycznym vel kwazi sekwencja.

Napisz ktore z aut wymienionych przeze mnie to ASB z japoni lub niemiec (przyznaje, ze jakis czas temu widzialem ostatnie clio z "prawdziwym" automatem" ale przekonany nie bylem).

Gwoli scislosci - mechanik od ASB haslo "Emilcin"...wystarczy?
Koles za skrzynie (robote i czesci) w Mondeo v6 2005 od ZERA (w znaczeniu "rozjebane wszystko"), ceni 2500, A klasse 3500...znam, wiem, i zlego slowa nie powiem. Ale zeby sie znac trzeba miec waska specjalizacje...robie tylko to co zna...a ja mu ufam. Nie przecze, ze zrobi mi skrzynie np z Clio...ale musi to byc cos co jest na rynku i sa do tego graty.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-07-02 09:12:04
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-07-02 01:20, Dman-666 pisze:

[...]

Jeśli Mondeo i V6 to JF506E - i gościu chce za jej zrobienie 2,5kzł ? to daj na niego namiary, mam nadzieję że się nie przyda :D
Ile chce za dynamiczną wymianę oleju w skrzyni jak powyżej ?

Pozdrawiam !

Data: 2011-07-02 11:56:16
Autor: Dman-666
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
Tak se patrze i patrze jak Czarek Daniluk nawija makaron na uszy:

Jeśli Mondeo i V6 to JF506E - i gościu chce za jej zrobienie 2,5kzł ? to daj na niego namiary, mam nadzieję że się nie przyda :D

Tyle zaspiewal ponad rok temu jak mondas byl do kupienia z rozwalona skrzynia (w cenie zlomu). Sprzedawca nie umial nic wiecej powiedziec poza "uwalona" i  chcial go przerobic na manual ;).
Namiar prosty - wpisz "emilcin ASB" - koles specjalizuje sie w MB, ale robi reszte niemieckich. Czasami oplaca sie tam jechac zeby miec spokoj i gwarancje za rozsadna cene.
Ile chce za dynamiczną wymianę oleju w skrzyni jak powyżej ?

Tego nie wiem. Ja robilem zmiane oliwy gdzie indziej. Zadzwon

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]