PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]

Data: 2011-07-02 20:25:47
Autor: lukz
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
W dniu 2011-07-01 22:48, Dman-666 pisze:
Czesc,
i musze kupic nowemu kierowcy auto z ASB (dla kobitki).
troche jak MI...ale poczytajcie ;)

Cos dodacie?
Opinie, sugestie mile widziane...nie odzegnuje sie od nietrafionych
opinii (przekonajcie mnie jesli nie mam racji ;))
Auto do zakupienia w ciagu najblizszych 2 miesiecy...

Mimo ze marka ta zostala juz skreslona, ale co tam.. ;)

Ostatnio zakupilem rodzicielce, specjalnie z automatem, reanault megane II, 2004 r, silnik 1,6, 16v benzynowy. No i powiem ze bardzo mile zaskoczony jestem tym autem. Jezdzi naprawde fajnie, mimo ze na codzien mam do uzytku auta klase lub dwie wyzej. Ps. automat tam jest prawdziwy, a nie jakies CVT czy inne takie. Tylko ciezko takie cos w Polsce znalesc.

Data: 2011-07-02 23:20:27
Autor: Dman-666
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
Tak se patrze i patrze jak lukz nawija makaron na uszy:
Ps. automat tam jest prawdziwy, a nie jakies CVT czy inne takie. Tylko ciezko takie cos w Polsce znalesc.

I tu jest problem :/ widzialem ostanio Clio z ASB (a nie CVT) i wygladalo OK...ciekawi mnie co to za skrzynia bo na francuza nie wyglada na pierwszy rzut oka...nissanem to pachnie... (w koncu Laguna3 ma motor od japoncow z rozrzadem na lancuchu)

Moim cichym faworytem bylo Twingo 1..ale skrzynia jest jednorazowka CVT - nikt tego nie naprawia...miesiac temu jezdzilem C4 Picasso 1,6 HDI "niby ASB" i tutaj historia zatacza kolo (ale jest IMO jeszcze gorzej niz w Twingo) --
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-07-05 10:14:54
Autor: Robson
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
Moim cichym faworytem bylo Twingo 1..ale skrzynia jest jednorazowka CVT
- nikt tego nie naprawia...

To jest oczywi¶cie nieprawda, jesli potrzebujesz to dam ci namiar, gdzie nie do¶ć, że naprawiaj±, to jeszcze daj± gwarancję. Jedyny mankament, to cena.... Gdy szukalem auta dla żony, trafił się ładny Rover 25 z uszkodzon± skrzynia. Koszt remontu całkowitego to ok.7kzł. Gdy kupowałem mojego dodge'a z uszkodzona skrzynia, to koszt calkowitego remontu wyniosl niecale 4000, przejechalem juz nim 250000km i ma sie ciagle swietnie. A CVT po 100000 mozna powiedziec, ze jest juz zuzyta.

Data: 2011-07-13 14:09:27
Autor: Dman-666
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
Tak se patrze i patrze jak Robson nawija makaron na uszy:

> Moim cichym faworytem bylo Twingo 1..ale skrzynia jest jednorazowka CVT
> - nikt tego nie naprawia...

To jest oczywiście nieprawda, jesli potrzebujesz to dam ci namiar, gdzie nie dość, że naprawiają, to jeszcze dają gwarancję. Jedyny mankament, to cena.... Gdy szukalem auta dla żony, trafił się ładny Rover 25 z uszkodzoną skrzynia. Koszt remontu całkowitego to ok.7kzł. Gdy kupowałem mojego dodge'a z uszkodzona skrzynia, to koszt calkowitego remontu wyniosl niecale 4000, przejechalem juz nim 250000km i ma sie ciagle swietnie. A CVT po 100000 mozna powiedziec, ze jest juz zuzyta.

Namiar zawsze sie przyda...
A co sadzisz o ASB w Hyundai Getz?...guglalem i jakos nie moge dojsc do niczego wiecej niz tylko, ze to 4 biegowy ASB.
Z wygladu pachnie jakims Mitsubishi albo japonia.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]