PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]

Data: 2011-07-02 13:32:51
Autor: Tomek Glowka
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
On 1 Lip, 22:48, Dman-666 <dman666topodpu...@torztofejk.o2.pl> wrote:
Czesc,
i musze kupic nowemu kierowcy auto z ASB (dla kobitki).
[...]
-ASB (bez negocjacji, udalo sie wynegocjowac, ze ma byc niemiecki,
japonski lub US)
-segment B
[...]
-budzet <= 15K z malymi wahaniami w gore
rocznik >= 2001 (wymagane AC a powyzej 10 lat to juz problem)
[...]
-Mazda Demio (auto super, brak ofert dla ASB)
Na mobile.de sa - moze ktos spod Warszawy to sprowadzi?
Na allegro trafiaja sie tez 323F z automatem.
W obu przypadkach polecam przesuwana tylna kanape, dzielona pol na
pol. Dodatkowo regulacja pochylenia oparcia pozwala wepchnac cos
duzego mimo nominalnie malego bagaznika; ma tez inne zalety.
pozdrawiam, tomek

PS. tez kiedys chcialem HR-V - wez pod uwage, ze tam jest skrzynia CVT

Data: 2011-07-02 23:10:48
Autor: Dman-666
PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
Tak se patrze i patrze jak Tomek Glowka nawija makaron na uszy:

> -Mazda Demio (auto super, brak ofert dla ASB)
Na mobile.de sa - moze ktos spod Warszawy to sprowadzi?

Sam sobie moge...jakos tak wyszlo, ze mam pewne doswiadczenie ;)
Ale ogldalem i slabo poki co...(budzet)

Na allegro trafiaja sie tez 323F z automatem.

Stare maja fajny wyglad...nowe sa paskudne jak Accent...raczej nie biore pod uwage (choc do "tluczenia" nie ma lepszych IMO...ale kobiety ;) )

[...]
Wiem, znam, 1.5 fajnie sie gazuje i dobrze sie zbiera.

PS. tez kiedys chcialem HR-V - wez pod uwage, ze tam jest skrzynia CVT
!? Aj!...niedobrze. Ale lewar wyglada jak w normalnym ASB :/

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]