Data: 2010-08-24 12:10:52 | |
Autor: jerry | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości news:4c739268$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
baran który piaskował mi auto a potem je lakierował zapomniał wyciągnąć z progu resztki piasku. I niestety teraz jest on zamalowany i zalany warstwą bituniczną. Niestety zawsze wmawiano mi, że piach przyciąga wilgoć jak to będzie w tym przypadku? Piach nie przyciąga wilgoci, ale utrudnia jej odparowanie. Z suchego piasku (a takiego się używa do piaskowania) nie ma co odparować. A jeżeli wykonawca prawidłowo zamknął i uszczelnił cały profil, to którędy ma się dostać wilgoć? Diabli mnie biorą jak widzę efekty pracy partaczy :/Nie wyzywaj od partaczy tylko dlatego, że chciałbyś inaczej, bo właśnie te twoje "inaczej" może być partactwem. |
|
Data: 2010-08-24 12:21:52 | |
Autor: krzysiek82 | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
jerry pisze:
Diabli mnie biorą jak widzę efekty pracy partaczy :/Nie wyzywaj od partaczy tylko dlatego, że chciałbyś to co? dobrze ze ten piach tam jest :)?: Po prostu jak się coś robi robi się dokładnie. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-08-24 18:35:55 | |
Autor: jerry | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości news:4c739d40$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
jerry pisze:wg mnie po prostu nie ma znaczenia. bo nic się nie stanie. Po prostu jak się coś robi robi się dokładnie.A próg nie był dokladnie zamknięty i szczelny? Jeżeli odessałeś, to pewnie zrobiłeś otwór, czyli rozszczelniłeś izolację. Pytanie czy zamknąłeś poprawnie. Bo teraz mogłeś sam spartaczyć, a za lat kilka będziesz narzekać na kogoś. |
|
Data: 2010-08-25 10:30:33 | |
Autor: krzysiek82 | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
jerry pisze:
Jeżeli odessałeś, to pewnie zrobiłeś otwór, odessałem przez zdjęty tylni boczek (auto 3 drzwi) nic nie wierciłem. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-08-25 20:50:43 | |
Autor: Plumpi | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
Użytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości news:4c73f4e5$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
A próg nie był dokladnie zamknięty i szczelny? Widzę, ze kolega "jest na bakier" z techniką motoryzacyjną i nie wie, że wszelkie profile w samochodzie czy to progi, czy słupki oraz drzwi nie są i nie mogą być szczelnie zamknięte i nawet producenci robią w nich specjalne otwory, którymi wylewa się gromadząca się w tych profilach woda. |
|
Data: 2010-08-25 21:01:38 | |
Autor: MadMan | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
Dnia Wed, 25 Aug 2010 20:50:43 +0200, Plumpi napisał(a):
Widzę, ze kolega "jest na bakier" z techniką motoryzacyjną i nie wie, że wszelkie profile w samochodzie czy to progi, czy słupki oraz drzwi nie są i nie mogą być szczelnie zamknięte i nawet producenci robią w nich specjalne otwory, którymi wylewa się gromadząca się w tych profilach woda. A woda się gromadzi bo nie są szczelne... I tak w koło Macieju :) -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-08-26 14:29:53 | |
Autor: Plumpi | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:1j0949k0loapy.dlgrower.power.pl...
Widzę, ze kolega "jest na bakier" z techniką motoryzacyjną i nie wie, że A woda się gromadzi choćby dlatego, że wewnątrz skrapla się para wodna i te skropliny muszą wypłynąć na zewnątrz. |
|
Data: 2010-08-26 14:35:46 | |
Autor: MadMan | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
Dnia Thu, 26 Aug 2010 14:29:53 +0200, Plumpi napisał(a):
A woda się gromadzi bo nie są szczelne... I tak w koło Macieju :) Ta para znikąd się nie weźmie. Gdyby zaspawać profil w atmosferze jakiegoś gazu szlachetnego problemu by nie było. Inna sprawa - czy to da się tak zaspawać. Na spawaniu znam się kiepsko, niemniej otwory technologiczne jako ujście gazów spawalniczych to chyba normalna sprawa... -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-08-26 15:12:37 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
W dniu 2010-08-26 14:35, MadMan pisze:
Dnia Thu, 26 Aug 2010 14:29:53 +0200, Plumpi napisał(a): Całkowicie hermetyczne zaspawanie zamkniętego profilu, najlepiej przez wykwalifikowanych spawaczy rakiet kosmicznych, do tego kontroler z defektoskopem rentgenowskim czy tam ultradźwiękowym - i problem z głowy. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2010-08-30 19:35:33 | |
Autor: Plumpi | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:i55p86$qiq$1news2.ipartners.pl... Całkowicie hermetyczne zaspawanie zamkniętego profilu, najlepiej ROTFL .... i koniecznie w środek azot, panie azot ... :D |
|
Data: 2010-08-25 21:02:55 | |
Autor: Plumpi | |
Piach w progach po piaskowaniu | |
Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w wiadomości news:i53om5$r16$1news.onet.pl...
Widzę, ze kolega "jest na bakier" z techniką motoryzacyjną i nie wie, że wszelkie profile w samochodzie czy to progi, czy słupki oraz drzwi nie są i nie mogą być szczelnie zamknięte i nawet producenci robią w nich specjalne otwory, którymi wylewa się gromadząca się w tych profilach woda. P.S. Dodam jeszcze, że jedną z przyczyn szybkiego gnicia progów czy drzwi jest właśnie fakt zaklejania tych otworów bitumitem i gromadzacym się piachem, przez co woda nie ma jak spływać i gromadząc się w tych profilach powoduje korozję, nawet pomimo wykonanej konserwacji. Niestety, ale zamknięte profile trudno jest wewnątrz pokryć idealnie na całej powierzchni i dlatego też zawsze znajdzie się jakieś miejsce stanowiące ognisko korozji. |