Piękna "guma"

Data: 2020-09-09 18:51:55
Autor: PeJot
Piękna "guma"
W dniu 08.09.2020 o 19:22, Andrzej Ozieblo pisze:
Takie coś udało mi się złapać.
/.../
Zdecydowanie warto wozić zapasową dętkę i łatki.

Przypomniało mi się jak wiele lat temu kupiłem pierwsze gumy 26x1", jakieś zwijane ultralekkie Continentale. Podczas pierwszej jazdy złapałem kilka cm gwoździa który wlazł w oponę i wylazł z jej boku, kompletnie ją masakrując. Do domu wróciłem powolutku, a 2 dziury po gwoździu w oponie trzeba było podłatać od środka kawałkiem tworzywa z butelki PET.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Piękna "guma"