Pięknie..

Data: 2011-11-08 15:31:49
Autor: jadrys
Pięknie..

Tylko czy może ktoś wie ile w tym "Ursusie" jest polskiego kapitału?

http://finanse.wp.pl/kat,104596,title,Tak-wyglada-teraz-Ursus,wid,13967308,wiadomosc.html?ticaid=1d588&_ticrsn=5

Data: 2011-11-08 06:57:06
Autor: zbig
Pięknie..
On 8 Lis, 15:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tylko czy może kto¶ wie ile w tym "Ursusie" jest polskiego kapitału?

http://finanse.wp.pl/kat,104596,title,Tak-wyglada-teraz-Ursus,wid,139...

Chyba całkiem sporo.Nowy ursus jest produkowany w Lublinie przez
Warfamę, notowan± na giełdzie. która w 62% jest własno¶ci± holdingu
Pol_Mot. Ten z kolei to spółka spółek - nie tylko polskich

Data: 2011-11-08 16:08:24
Autor: jadrys
Pięknie..
W dniu 2011-11-08 15:57, zbig pisze:
[...]

Warfamę, notowaną na giełdzie. która w 62% jest własnością holdingu
Pol_Mot. Ten z kolei to spółka spółek - nie tylko polskich

Czyli, w sumie pewnie polskiego kapitału w tym przedsięwzięciu niewiele.. A ja juz liczyłem na choćby promyczek nadziei na zmiany. No odwrotne trendy w gospodarce.

Data: 2011-11-08 16:14:15
Autor: wolim
Pięknie..
W dniu 2011-11-08 16:08, jadrys pisze:
[...]

A jakby głównym akcjonariuszem był Palikot, to plułbyś na te ciągniki.

Data: 2011-11-08 16:24:22
Autor: jadrys
Pięknie..
W dniu 2011-11-08 16:14, wolim pisze:
[...]

Nie, tylko spółki z decydującym udziałem skarbu państwa są gwarantem stabilności gospodarczej. Prywaciarz - nieważne Polak Jankes czy Zyd dzisiaj jest a jutro po nim mogą zostać tylko długi.

Data: 2011-11-09 08:53:29
Autor: stevep
Pięknie..
Dnia 08-11-2011 o 16:24:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A jakby głównym akcjonariuszem był Palikot, to plułby¶ na te ci±gniki.

Nie, tylko spółki z decyduj±cym udziałem skarbu państwa s± gwarantem  stabilno¶ci gospodarczej. Prywaciarz - nieważne Polak Jankes czy Zyd  dzisiaj jest a jutro po nim mog± zostać tylko długi.

Marno¶ć nad marno¶ciami i tylko idea, która kosztowała życie wielu  milionów ludzi się liczy.

--
stevep

Data: 2011-11-08 15:43:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Pięknie..

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9begc$6rf$1node2.news.atman.pl...

Tylko czy może ktoś wie ile w tym "Ursusie" jest polskiego kapitału?

http://finanse.wp.pl/kat,104596,title,Tak-wyglada-teraz-Ursus,wid,13967308,wiadomosc.html?ticaid=1d588&_ticrsn=5

A jakie to ma znaczenie? Czy robotnicy dostają inne wynagrodzenie w zależności od pochodzenia kapitału?

Data: 2011-11-08 06:45:23
Autor: Antenka
Pięknie..
On 8 Lis, 15:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:j9begc$6rf$1node2.news.atman.pl...

> Tylko czy może kto¶ wie ile w tym "Ursusie" jest polskiego kapitału?

>http://finanse.wp.pl/kat,104596,title,Tak-wyglada-teraz-Ursus,wid,139...

A jakie to ma znaczenie? Czy robotnicy dostaj± inne wynagrodzenie w
zależno¶ci od pochodzenia kapitału?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-11-08 18:33:05
Autor: Przemysław W
Pięknie..
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Trans pisz większymi literami ;-)))))

Przemek

--

"Fundusz Ko¶cielny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. My¶lałem, że skoro Ko¶ciół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Pięknie..