PiÄ…tek 13

Data: 2009-11-13 11:20:38
Autor: Glub
PiÄ…tek 13
Pierwszy dzień bez deszczu od tygodnia. Ponyslalem ze do pracy pojadę
2oo i siÄ™ przewietrze. Wyjechalem z parkingu i czuje ze mi coÅ› dupa
jeździ po bokach, dobra dojade na tanksztele i se pierdnę w oponkę.
Nie dojechałem, kapec totalny. Musiałem dopchac Syma do Bp. Całe
szczęście żadnych gwoździ itp nie bylo. (Na wszelakij pażarnyj sluczaj
zakupilem detke w płynie)
Pierdnąłem w oponkę i mogłem pojechać do pracy. Jechałem z duszą na
ramieniu. Dojechałem, nic nie zeszło. Po spektaklu jadę do wulkanizatora
by se obejrzał zaworek bo dziwne jest to ze w tydzień sporo zeszło.

Normalny dzień jak każdy int:)

--
Glub

Data: 2009-11-13 12:28:28
Autor: trud
PiÄ…tek 13
Dnia Fri, 13 Nov 2009 11:20:38 +0000 (UTC), Glub napisa³(a):

Pierwszy dzieñ bez deszczu od tygodnia. Ponyslalem ze do pracy pojadê
2oo i siê przewietrze. Wyjechalem z parkingu i czuje ze mi co¶ dupa
je¼dzi po bokach, dobra dojade na tanksztele i se pierdnê w oponkê.
Nie dojecha³em, kapec totalny. Musia³em dopchac Syma do Bp. Ca³e
szczê¶cie ¿adnych gwo¼dzi itp nie bylo. (Na wszelakij pa¿arnyj sluczaj
zakupilem detke w p³ynie)
Pierdn±³em w oponkê i mog³em pojechaæ do pracy. Jecha³em z dusz± na
ramieniu. Dojecha³em, nic nie zesz³o. Po spektaklu jadê do wulkanizatora
by se obejrza³ zaworek bo dziwne jest to ze w tydzieñ sporo zesz³o.

Normalny dzieñ jak ka¿dy int:)

A mo¿e w ten sposób janio³ stró¿ opó¼ni³ twój przejazd przez TO felerne
skrzy¿owanie które mia³e¶ po drodze. --
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-11-13 11:45:33
Autor: Glub
PiÄ…tek 13
trud <trud@onet.eu> wrote:

> Normalny dzień jak każdy int:)

A może w ten sposób janioł stróż opóźnił twój przejazd przez TO
felerne
skrzyżowanie które miałeś po drodze.

Wiesz? Nie pomyślałem o tym w ten sposób.

Lub tez może tym sposobem sprowokował mnie do ostrozniejszej jazdy.

--
Glub

Data: 2009-11-13 13:51:12
Autor:
Pi±tek 13
Glub <glubone@gmail.com> napisa³(a):
Pierwszy dzieÅ&#65533; bez deszczu od tygodnia. Ponyslalem ze do pracy pojadÄ&#65533;
2oo i siÄ&#65533; przewietrze. Wyjechalem z parkingu i czuje ze mi coÅ&#65533; dupa
jeździ po bokach, dobra dojade na tanksztele i se pierdnÄ&#65533; w oponkÄ&#65533;.
Nie dojechaÅ&#65533;em, kapec totalny. MusiaÅ&#65533;em dopchac Syma do Bp. CaÅ&#65533;e
szczÄ&#65533;Å&#65533;cie żadnych gwoździ itp nie bylo. (Na wszelakij pażarnyj sluczaj
zakupilem detke w pÅ&#65533;ynie)
PierdnÄ&#65533;Å&#65533;em w oponkÄ&#65533; i mogÅ&#65533;em pojechaÄ&#65533; do pracy. JechaÅ&#65533;em z duszÄ&#65533; na
ramieniu. DojechaÅ&#65533;em, nic nie zeszÅ&#65533;o. Po spektaklu jadÄ&#65533; do wulkanizatora
by se obejrzaÅ&#65533; zaworek bo dziwne jest to ze w tydzieÅ&#65533; sporo zeszÅ&#65533;o.

Normalny dzieÅ&#65533; jak każdy int:)

Piêkna epicka opowie¶æ .. o gumie... ;-)
Kandydat do Literackiej Nagrody Nobla :-)

Data: 2009-11-13 20:40:05
Autor: Arni
Pi±tek 13
mixokret.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

a co¶ Ty mu zrobi³, temu cytatu?

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-11-14 17:32:45
Autor: Jacot
Pi±tek 13
Arni <arni@NO.spam> wrote:

a co¶ Ty mu zrobi³, temu cytatu?

A co mial zrobic... cytat w utefie byl to inaczej wyjsc nie moglo.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-11-15 21:52:33
Autor: Arni
Pi±tek 13
Jacot pisze:
Arni <arni@NO.spam> wrote:

a co¶ Ty mu zrobi³, temu cytatu?

A co mial zrobic... cytat w utefie byl to inaczej wyjsc nie moglo.

a co to usprawiedliwia? utf to format oficjalny a nie z kosmosu. Moj TB nie robi mu zadnej krzywdy

Data: 2009-11-15 23:53:29
Autor: Jacot
Pi±tek 13
Arni <arni@NO.spam> wrote:

a co to usprawiedliwia? utf to format oficjalny a nie z kosmosu. Moj TB nie robi mu zadnej krzywdy

Moj FAgent zdaje sie chyba tez nie, ale to i tak nie usprawiedliwia
uzycia utf zamiast iso;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-11-16 08:43:53
Autor: Glub
PiÄ…tek 13
On 2009-11-15 23:53:29 +0100, Jacot <jacot@meostrada.pl> said:

Arni <arni@NO.spam> wrote:

a co to usprawiedliwia? utf to format oficjalny a nie z kosmosu. Moj TB
nie robi mu zadnej krzywdy

Moj FAgent zdaje sie chyba tez nie, ale to i tak nie usprawiedliwia
uzycia utf zamiast iso;)

wrêcz odwrotnie. utf jest ju¿ standardem usenetu- od jakiego¶ czasu.
--
Glub

Data: 2009-11-18 08:07:58
Autor: Piotrek Roczniak
Pi±tek 13
Dnia 15.11.2009 Jacot <jacot@meostrada.pl> napisa³/a:
Arni <arni@NO.spam> wrote:

a co to usprawiedliwia? utf to format oficjalny a nie z kosmosu. Moj TB nie robi mu zadnej krzywdy

Moj FAgent zdaje sie chyba tez nie, ale to i tak nie usprawiedliwia
uzycia utf zamiast iso;)

Niech ju¿ to iso zdechnie i nie wierzga.

--
Ja mam nadziejê, ¿e z jednym bêdê konsekwentny. Nie zmieniê samochodu na inn± markê jak Mercedes. Nienawidzê BMW. marcin miller (boys) 2007.08.27 (wysokie obcasy)
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-11-19 08:44:11
Autor: Glub
PiÄ…tek 13
Finał piątkowy był taki: srubka w oponie, ergo muszę kupić nowe gumy.
Obecne i tak już powinienem wymienić wiec aż tak nie boli...

Tylko kurcze mam Ruski rozmiar 120-70-13... I słabo idzie cokolwiek
dostać...
Motorista proponuje mi Michały Sport SC 130-70-13. Jest jedno ale, wujek Google twierdzi ze to opona letnia...

JakieÅ› opinie szanowna redakcjo? --
Glub

Data: 2009-11-13 16:39:12
Autor: duddits
PiÄ…tek 13
Glub pisze:
[...]

To i tak nic w porównaniu z czwartkiem 12-go kiedy w całej dzielnicy(*)
prądu nie było i wracałem w całkowitych ciemnościach na moto do domu :)
Jedyne punkty odniesienia to światła innych pojazdów.
Mrocznie.

(*) - Warszawa, Tarchomin

--
duddits

Data: 2009-11-13 17:18:44
Autor: mleko
PiÄ…tek 13

To i tak nic w porównaniu z czwartkiem 12-go kiedy w ca�ej dzielnicy(*)
pr�du nie by�o i wraca�em w ca�kowitych ciemno�ciach na moto do domu :)
Jedyne punkty odniesienia to �wiat�a innych pojazdów.
Mrocznie.

Nie prosciej bylo w moto wlaczyc swiatla? :)

Data: 2009-11-13 10:37:22
Autor: Grzegorz P.
Pi±tek 13
Tak mi sie jakos przypomniala reklama: http://www.youtube.com/watch?v=1lo4szz1bnc
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-11-13 20:36:37
Autor: duddits
PiÄ…tek 13
mleko pisze:
Nie prosciej bylo w moto wlaczyc swiatla? :)

Tak właśnie zastanawiałem się kto pierwszy to napisze :)
Nie takie to proste teraz kiedy już po przekręceniu kluczyka światła
świecą :)

--
duddits

PiÄ…tek 13