Piątek 13

Data: 2009-11-13 12:28:28
Autor: trud
Piątek 13
Dnia Fri, 13 Nov 2009 11:20:38 +0000 (UTC), Glub napisał(a):

Pierwszy dzień bez deszczu od tygodnia. Ponyslalem ze do pracy pojadę
2oo i się przewietrze. Wyjechalem z parkingu i czuje ze mi coś dupa
jeździ po bokach, dobra dojade na tanksztele i se pierdnę w oponkę.
Nie dojechałem, kapec totalny. Musiałem dopchac Syma do Bp. Całe
szczęście żadnych gwoździ itp nie bylo. (Na wszelakij pażarnyj sluczaj
zakupilem detke w płynie)
Pierdnąłem w oponkę i mogłem pojechać do pracy. Jechałem z duszą na
ramieniu. Dojechałem, nic nie zeszło. Po spektaklu jadę do wulkanizatora
by se obejrzał zaworek bo dziwne jest to ze w tydzień sporo zeszło.

Normalny dzień jak każdy int:)

A może w ten sposób janioł stróż opóźnił twój przejazd przez TO felerne
skrzyżowanie które miałeś po drodze. --
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-11-13 11:45:33
Autor: Glub
Piątek 13
trud <trud@onet.eu> wrote:

> Normalny dzień jak każdy int:)

A może w ten sposób janioł stróż opóźnił twój przejazd przez TO
felerne
skrzyżowanie które miałeś po drodze.

Wiesz? Nie pomyślałem o tym w ten sposób.

Lub tez może tym sposobem sprowokował mnie do ostrozniejszej jazdy.

--
Glub

Piątek 13