Piątek wieczór...

Data: 2011-01-14 23:53:51
Autor: Lorn
Piątek wieczór...
PiS`owskie pieski ucichły... Normę wyrobili i wzorem '...' poszli w tango... ;-p

Data: 2011-01-14 15:02:35
Autor: Antenka
Pi±tek wieczór...
On 14 Sty, 23:53, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
PiS`owskie pieski ucich³y... Normê wyrobili i wzorem '...' poszli w
tango... ;-p

Ale g³upia lala-lorn zerwa³ siê z ³añcucha domowej pañszczyzny - stary
chrapie w drugim pokoju zalany w sztok, a ona jak na POlszewick±
piczkê przysta³o rozpoczê³a nocny dy¿ur i ujada!
Hiena cmentarna!

Antenka

Data: 2011-01-14 23:32:51
Autor: obserwator
Pi±tek wieczór...
Alez, Antenko jak moglas az tak sponiewierac czlowego intelektualiste PO, na
tej grupie?

Za takiego, w kazdym razie uwaza go zbig:))))) --

Data: 2011-01-15 05:56:20
Autor: Antenka
Pi±tek wieczór...
On 15 Sty, 00:32, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Alez, Antenko jak moglas az tak sponiewierac czlowego intelektualiste PO, na tej grupie? <

Mog³am, bo mnie ten g³upi babsztyl bardzo denerwuje ;-)

Obserwator nie zauwa¿y³ i pozostali równie¿, ¿e pod nickiem lorn
ukrywa siê niedowarto¶ciowana, POlszewicka kuchta domowa?

Co za¶ siê tyczy lornowego intelektu to rzeczywi¶cie jej indolencja
mo¿e powaliæ nawet ¶rednio wyrobionego bywalca psp :D.
Zwróæ uwagê, ¿e lala-lorn pojawia siê tylko w nocy. To, ¿e mieszka na
drugiej pó³kuli raczej odpada. Jest jeszcze inna opcja. W nocy miêdzy
01:00 a 02:00 schodzi z "dy¿uru" przy autostradzie - tirówa jedna! -i
z powodu braku klientów i odreagowuje przy klawiaturze. :D

Za takiego, w ka¿dym razie uwa¿a go zbig:))))) <

Ten te¿  jej dorównuje w sferze intelektu :-O

Antenka

Data: 2011-01-15 00:11:20
Autor: Lorn
Pi±tek wieczór...
W dniu 2011-01-15 00:02, Antenka pisze:
[...]

Hehe nie pajacuj tak Antenko 'na jakiej czestotliwosci nadajesz?' Nie moja wina, ¿e twój kochanek nie za¿y³ niebieskiej pastylki? :>

Data: 2011-01-15 00:01:37
Autor: jadrys
Piątek wieczór...
W dniu 2011-01-14 23:53, Lorn pisze:
PiS`owskie pieski ucichły... Normę wyrobili i wzorem '...' poszli w tango... ;-p

I nareszcie się dorwały do głosu brytany PO... :-P

Data: 2011-01-15 00:13:02
Autor: Lorn
Piątek wieczór...
W dniu 2011-01-15 00:01, jadrys pisze:
W dniu 2011-01-14 23:53, Lorn pisze:
PiS`owskie pieski ucichły... Normę wyrobili i wzorem '...' poszli w
tango... ;-p

I nareszcie się dorwały do głosu brytany PO... :-P

Jestem tylko cichym głosem sumienia PiS`owskich zapędów totalitarnych... :-p

Data: 2011-01-15 00:23:27
Autor: mi
Piątek wieczór...
On 15.01.2011 00:13, Lorn wrote:
Jestem tylko cichym głosem sumienia PiS`owskich zapędów totalitarnych...

Zgadza sie. Lepszy populizm i agenturalność PO.

mi

Data: 2011-01-15 00:27:37
Autor: Lorn
Piątek wieczór...
W dniu 2011-01-15 00:23, mi pisze:
On 15.01.2011 00:13, Lorn wrote:
Jestem tylko cichym głosem sumienia PiS`owskich zapędów totalitarnych...

Zgadza sie.

Dziękuję :>

Lepszy populizm i agenturalność PO.

Agenturalnością i populizmem wybiją się ponad wszelką krytykę zwolennicy PiS`u...

Data: 2011-01-15 01:49:43
Autor: mi
Piątek wieczór...
On 15.01.2011 00:27, Lorn wrote:
Agenturalnością i populizmem wybiją się ponad wszelką krytykę zwolennicy
PiS`u...

Hehe. Co jak co, ale usłużne mendy propagandowe to PO ma. Pewnie wykorzystała dobrych specjalistów od generała, co to mamy się od niego odpieprzyć.

mi

Data: 2011-01-15 02:23:31
Autor: Lorn
Piątek wieczór...
W dniu 2011-01-15 01:49, mi pisze:
On 15.01.2011 00:27, Lorn wrote:
Agenturalnością i populizmem wybiją się ponad wszelką krytykę zwolennicy
PiS`u...

Hehe. Co jak co, ale usłużne mendy propagandowe to PO ma.

Zwolennicy PO nie ulegają paranoi chorego człowieka, któremu ubzdurało się, że Tu 154 pierwotnie był bombowcem i niby brzuska by go nie powaliła na glebę... Bomba striptizowa też nie jest wymysłem zwolenników PO, o laserze nie wspominając... :)

Data: 2011-01-15 03:04:54
Autor: mi
Piątek wieczór...
On 15.01.2011 02:23, Lorn wrote:
Zwolennicy PO nie ulegają paranoi chorego człowieka, któremu ubzdurało
się, że Tu 154 pierwotnie był bombowcem i niby brzuska by go nie
powaliła na glebę... Bomba striptizowa też nie jest wymysłem zwolenników
PO, o laserze nie wspominajÄ…c... :)

Trzeba być kretynem, żeby wykluczać a priori wszystko czego gały i łapy nie dotknęły a co sugeruje logika, wywiad czy naukowcy. I przypomnę, propagandowa mendo, że głównymi hipotezami katastroficznymi nie jest żaden laser tylko lub zakłócenie awioniki. Oficer CIA wprost sugerował wysokie prawdopodobieństwo drugiego.

Leming nie wykluczy, że coś jest możliwe dopiero gdy ruscy szachiści zrobią defiladę w Smoleńsku i pokażą na żywo w telewizji "takie a takie mamy zabaweczki".

mi

Data: 2011-01-15 03:12:51
Autor: Lorn
Piątek wieczór...
W dniu 2011-01-15 03:04, mi pisze:
On 15.01.2011 02:23, Lorn wrote:
[...]

Haha tak, tak... To była satelita rosyjska, która naprowadziła swoim 'laserowym' promieniem statek powietrzny Tu154M w glebę. Szkoda, że Ruskie byli na tyle debilni, że pomylili się w obliczeniach i samolocik zamiast wbić się dziobem na naszej ziemi, wylądował 'plecami' pod Smoleńskiem.

Data: 2011-01-15 03:27:31
Autor: mi
Piątek wieczór...
On 15.01.2011 03:12, Lorn wrote:
[...]

Bo na swojej ziemi mają wyłączność na kontrolę przestrzeni powietrznej, swobodę w zakresie działalności elektromagnetycznej i swobodę działania służb.

Kretyn jesteś i tyle. Gdy Tutka rozbiła się w Afryce to sowieci sami gardłowali, że był zamach przez meacoming. I potem agent RPA to wykonujący przyznał. Ale teraz tematu nie ma. Nagle technologia się cofnęła. Kretyn jesteś i tyle.

mi

Data: 2011-01-15 08:56:41
Autor: jadrys
Piątek wieczór...
W dniu 2011-01-15 00:13, Lorn pisze:
[...]

Cichym? Ty jesteÅ› bezkrytycznym  wyznawcÄ… PO. Najprawdopodobniej pÅ‚atnym, bo trudno uwierzyć że ktoÅ› może bezinteresownie tak donoÅ›nie gardÅ‚ować przeciw jakiejÅ› partii politycznej.

Data: 2011-01-15 00:11:19
Autor: jedrus
Piątek wieczór...
W dniu 2011-01-14 23:53, Lorn pisze:
PiS`owskie pieski ucichły... Normę wyrobili i wzorem '...' poszli w
tango... ;-p

Tia, raczej paciorek, siusiu, pampersik i spatki ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-15 00:14:41
Autor: Lorn
Piątek wieczór...
W dniu 2011-01-15 00:11, jedrus pisze:
W dniu 2011-01-14 23:53, Lorn pisze:
PiS`owskie pieski ucichły... Normę wyrobili i wzorem '...' poszli w
tango... ;-p

Tia, raczej paciorek, siusiu, pampersik i spatki ;)

Ee, balują na całego... trzeba te 0,6 pobić :)

Data: 2011-01-14 15:18:19
Autor: Antenka
Pi±tek wieczór...
On 15 Sty, 00:14, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Tia, raczej paciorek, siusiu, pampersik i spatki ;)

Ee, baluj± na ca³ego... trzeba te 0,6 pobiæ :)

Chcesz dostaæ w mordê, g³upia piczko! Twój Zenek nie rozpozna twoje
facjaty!

Antenka

Data: 2011-01-15 00:22:08
Autor: Lorn
Pi±tek wieczór...
W dniu 2011-01-15 00:18, Antenka pisze:
[...]

Po³amiesz sobie faszystowsk± r±czkê... Wycinaj sygnaturki...

Data: 2011-01-14 15:23:46
Autor: Antenka
Pi±tek wieczór...
On 15 Sty, 00:22, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Chcesz dosta w mord

Po amiesz sobie faszystowsk r czk ... Wycinaj sygnaturki...

:-P

Data: 2011-01-15 02:17:15
Autor: Jaksa
Piątek wieczór...
On Fri, 14 Jan 2011 23:53:51 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

PiS`owskie pieski ucichÅ‚y... NormÄ™ wyrobili i wzorem '...' poszli w  tango... ;-p

Ja juz wytrzezwialem. Bylo whisky i miod, dwa rodzaje.
A jak bawi sie Pelo?

Denaturat czy dopalacze?

Jaksa

Piątek wieczór...