PiÄ…tkowo - "Zagazowany" motocykl :)

Data: 2011-05-27 11:38:14
Autor: janusz_kk1
PiÄ…tkowo - "Zagazowany" motocykl :)
Coś dla fanów dwóch kółek i ekologii,
zagazowany motocykl :)
http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-05-27 10:04:17
Autor: masti
Pi±tkowo - "Zagazowany" motocykl :)
Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 11:38:14 +0200 osobnik zwany janusz_kk1
wystukał:

Coś dla fanów dwóch kółek i ekologii, zagazowany motocykl :)
http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml

i to na holzgaz :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-27 12:45:45
Autor: J_K_K
Użytkownik "janusz_kk1" <janusz_kk@o2.pl> napisał w wiadomości news:op.vv4vp0mt1cvm6glap...
http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Prawie jak ta CZ-ka (175 !)
z silnikiem Samary i baniakiem na LPG ;-)

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-05-27 13:02:28
Autor: Tomek
Pi±tkowo - "Zagazowany" motocykl :)

U¿ytkownik "janusz_kk1" <janusz_kk@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vv4vp0mt1cvm6glap...
Co¶ dla fanów dwóch kó³ek i ekologii,
zagazowany motocykl :)
http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml

--
A we W³oszech mo¿na kupiæ skutery na LPG. Butla pod siedzeniem w schowku... :-)
Tomek

Data: 2011-05-27 13:22:44
Autor: kamil d
PiÄ…tkowo - "Zagazowany" motocykl :)
W dniu 2011-05-27 11:38, janusz_kk1 pisze:
zagazowany motocykl :)

Tu więcej takich wynalazków:

http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?t=3754
http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?f=47&t=6516
http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?f=47&t=6936#p83141
http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?f=47&t=5840
http://holzgibtgas.com/viewtopic.php?f=47&t=6238
http://www.holzgas.ch/

Ciekawie będą wyglądać nasze drogi jak podniosą akcyzę na LPG i ta technologia się upowszechni ;)

--
kamil d

Data: 2011-05-31 15:10:37
Autor: KJ Siła Słów
PiÄ…tkowo - "Zagazowany" motocykl :)
W dniu 2011-05-27 11:38, janusz_kk1 pisze:
Coś dla fanów dwóch kółek i ekologii,
zagazowany motocykl :)
http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml

W Wawie kolo mnie na swiatlach stanal se 2 albo 3 lata temu zagazowany skuter 50-tka.

Wlasnosc warsztatu ktory montuje instalacje i to byl pewien pokaz technologii. Jechac jechal, ale start to mial taki ze wozek dzieciecy by go wyprzedzil.

KJ

Data: 2011-05-31 06:17:02
Autor: Czarek Daniluk
On May 31, 3:10 pm, KJ Si³a S³ów <K...@noway.com> wrote:
> [...]

Wlasnosc warsztatu ktory montuje instalacje i to byl pewien pokaz
technologii. Jechac jechal, ale start to mial taki ze wozek dzieciecy by

Czego chcieæ od 50ccm czterosuwa w dodatku zagazowanego - pewnie
po¿a³owali dawki gazu to i nie mia³ si³y ruszyæ ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-01 09:47:08
Autor: komar
W dniu 2011-05-31 15:17, Czarek Daniluk pisze:
On May 31, 3:10 pm, KJ SiÅ‚a Słów<K...@noway.com>  wrote:
[...]

Czego chcieć od 50ccm czterosuwa w dodatku zagazowanego - pewnie
pożałowali dawki gazu to i nie miał siły ruszyć ;)

akurat jeśli chodzi o osiągi na na LPG takie małe silniczki chodzą lepiej niż na benzynie. Głównie za sprawą kiepskich gaźników montowanych do 50-tek, które muszą mieć ograniczaną moc.

Data: 2011-06-01 13:47:25
Autor: dex_pl
Pi±tkowo -
janusz_kk1 <janusz_kk@o2.pl> napisa³(a):
Co=C5=9B dla fan=C3=B3w dw=C3=B3ch k=C3=B3=C5=82ek i ekologii,
zagazowany motocykl :)
http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml

W Indiach wszystkie riksze s± zasilane CNG - i jako¶ sobie radz± w ruchu miejskim :) a przeja¿dzka nimi dostarcza emocji prawie jak szlifierk±.

--

PiÄ…tkowo - "Zagazowany" motocykl :)