Piątkowo - baba za kierownicą

Data: 2012-08-24 14:08:25
Autor: Grzegorz
Piątkowo - baba za kierownicą
Witam

http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741

Na wesoły weekend ;-) !

Pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2012-08-24 14:40:43
Autor: Bartas_M5
Piątkowo - baba za kierownicą
W dniu 2012-08-24 14:08, Grzegorz pisze:
Witam

http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741

Na wesoły weekend ;-) !

Pzdrw.

Po co debil wjezdzal w te ulice skoro nie miał możliwości przejazdu?
POwinien zaczekac az kobita przejedzie, ale nie, burak musial sie pchac i jeszcze pretensje

Data: 2012-08-24 15:46:54
Autor: MadMan
Dnia Fri, 24 Aug 2012 14:40:43 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

[...]

Znaczy sugerujesz że pod koniec się nie wyminęli?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-08-24 17:50:40
Autor: Bartas_M5
W dniu 2012-08-24 15:46, MadMan pisze:
[...]

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta jedzie, a kobietom sie ustepuje, Cham i buurak.

Data: 2012-08-24 17:58:48
Autor: MadMan
Dnia Fri, 24 Aug 2012 17:50:40 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta jedzie, a kobietom sie ustepuje

W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-08-24 18:10:19
Autor: Bartas_M5
W dniu 2012-08-24 17:58, MadMan pisze:
Dnia Fri, 24 Aug 2012 17:50:40 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje

W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)

Honorowym kodeksie każdego mężczyzny.

Data: 2012-08-24 19:01:03
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 24 Aug 2012 18:10:19 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje
W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)
Honorowym kodeksie każdego mężczyzny.

Nie każdego, a słowiańskiego, i to takiego niedostosowanego do życia.

AK

Data: 2012-08-25 12:01:09
Autor: DooMiniK
On 24/08/2012 17:10, Bartas_M5 wrote:
[...]

Ja ostatnio miałem taką zawodniczkę, co mi się wpakowała
z podporządkowaniej i też się powoływała na: "no ale ja jestem
kobietą!".

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-08-24 20:43:12
Autor: Pawel O'Pajak
Piątkowo - baba za kierownicą

Powitanko,

W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)

Art. 0 par.1:
Kierujacy pojazdem zblizajac sie do samochodu prowadzonego przez kobiete obowiazany jest zachowac szczegolna ostroznosc i umozliwic jej bezpieczny przejazd w cholere.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-08-24 22:20:38
Autor: Grzegorz
Piątkowo - baba za kierownicą
Hello Pawel O'Pajak !:

Powitanko,

[...]

Zgadza się !!!! :-D!

Ale na tym Misiubisi brakowało napisu "baba za kółkiem" a z tych ponad 50 m nie było widać. No i było szeroko jak widać ...

Pierwszy raz mi się takie cuś przytrafiło, od ponad pół miliona km - stąd wrzuta. A jakość dźwięku i obrazu marnawa żeby szybciej wgrać. Oryginał to ok. 200 MB.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-08-24 22:21:50
Autor: Grzegorz
Piątkowo - baba za kierownicą
Hello Bartas_M5 !:

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie,

No jak babę zobaczyłem to ją wyminąłem - jak najszybciej :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-08-25 11:10:03
Autor: Rafał Grzelak
Bartas_M5 wrote:

> Znaczy sugerujesz że pod koniec się nie wyminęli?
> Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje, Cham i buurak.

Na poczatku nie wiedzial, ze to kobieta wiec slusznie zalozyl, ze
spokojnie sie wymina.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-08-27 07:57:34
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-08-24 17:50, Bartas_M5 pisze:
Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje,
Widać z daleka że kobieta za kierownicą?
Cham i buurak.
Przewrażliwiony jesteś. Trafiła na katolika.
Jak by trafiła na chama i buraka to by jej zwieracze puściły.
--
Krzysiek

Data: 2012-08-27 11:37:01
Autor: Michoo
On 27.08.2012 07:57, Krzysztof 45 wrote:
W dniu 2012-08-24 17:50, Bartas_M5 pisze:
Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje,
Widać z daleka że kobieta za kierownicą?
Musisz się pilnie zgłosić do mechanika na regulację detektora ironii. ;)

Michoo

Data: 2012-08-24 16:45:18
Autor: Big Jack
Piątkowo - baba za kierownicą
W wiadomości
*Grzegorz* napisał(-a):

http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741

Myślałem, że mi się popsuła karta muzyczna

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-08-24 23:24:25
Autor: Kerry
Grzegorz napisał(a):

http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741
Na wesoły weekend ;-) !

Eeee... ciołek pewnie pod prąd wjechał
i pruje się przy lasce. ;)

--
Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-08-25 13:50:18
Autor: jerzu
Piątkowo - baba za kierownicą
On Fri, 24 Aug 2012 23:24:25 +0200, "Kerry" <kerry@kerryking.com>
wrote:

Eeee... ciołek pewnie pod prąd wjechał
i pruje się przy lasce. ;)

IMHO właśnie tak było. Facet wpierniczył się pod prąd, a miał do
kobity pretensję. Szkoda że nie trafił na jakąś 16 tonową solówkę z
przeciwka, ciekaw jestem czy wtedy też byłby taki mądry.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-08-25 17:23:49
Autor: Ghost

wrote:

Eeee... ciołek pewnie pod prąd wjechał
i pruje się przy lasce. ;)

IMHO właśnie tak było. Facet wpierniczył się pod prąd

W Twoim debilnym postrzeganiu rzeczywistosci.

Data: 2012-08-25 18:06:28
Autor: jerzu
Piątkowo - baba za kierownicą
On Sat, 25 Aug 2012 17:23:49 +0200, "Ghost" <ghost@everywhere.pl>
wrote:

W Twoim debilnym postrzeganiu rzeczywistosci.

Rozwiniesz swoją światłą wypowiedź?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-08-27 13:06:23
Autor: Ghost

wrote:
[...]

Niesie ona ifnormacje, ze albo nie masz pojecia co znaczy pod prad, albo jestes slepy.

Data: 2012-08-25 19:30:18
Autor: Darek
[...]

Fail
Na początku widać znak zakazu zatrzymywania się. Chyba nie obowiązywałby dla jazdy pod prąd ;)

Darek

Data: 2012-08-25 19:57:29
Autor: jerzu
On Sat, 25 Aug 2012 19:30:18 +0200, Darek <nie@podam.maila.pl> wrote:

Fail
Na początku widać znak zakazu zatrzymywania się. Chyba nie obowiązywałby dla jazdy pod prąd ;)

Fucktycznie, krótko go widać, ale widać. Mój błąd. Aczkolwiek w naszym
kraju wszystko jest możliwe, nawet takie oznakowanie :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-08-25 21:03:06
Autor: Grzegorz
Piątkowo - baba za kierownicą
Hello jerzu !:

[...]

A wiesz że w pierwszych sekundach tak właśnie pomyślałem ? To ul. Modelarska w Katowicach, a ja jechałem "skrótem" od Korfantego, bo tam jakieś roboty były. Ale jak się okazało, jednak nie była jednokierunkowa ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-08-27 13:07:47
Autor: Ghost
Piątkowo - baba za kierownicą

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> napisał w wiadomości news:k1b7oo$5a2$1mx1.internetia.pl...
Hello jerzu !:

[...]

Pomijam, ze gdybys wjechal babie pod prad, jej rakcja bylaby raczej podobna sraczce umyslowej, a nie temu co jest na ekranie.

Data: 2012-08-27 12:13:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
Piątkowo - baba za kierownicą
Hello jerzu,

Saturday, August 25, 2012, 1:50:18 PM, you wrote:

[...]

I dla wjeżdżajacych pod prąd stawiają zakaz zatrzymywania się?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-08-26 21:41:06
Autor:
Piątkowo - baba za kierownicą
begin Grzegorz
http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741

Na wesoły weekend ;-) !

W moim Polonezie Trucku Royu by się to nie zdarzyło, ponieważ auto to, choć kosztowało mnie tylko 1000 zł, budzi respekt, także płci przeciwnej.

--
ignorance is bliss

Piątkowo - baba za kierownicą