Piątkowo - baba za kierownicą

Data: 2012-08-24 14:40:43
Autor: Bartas_M5
Piątkowo - baba za kierownicą
W dniu 2012-08-24 14:08, Grzegorz pisze:
Witam

http://www.liveleak.com/view?i=bb9_1345809741

Na wesoły weekend ;-) !

Pzdrw.

Po co debil wjezdzal w te ulice skoro nie miał możliwości przejazdu?
POwinien zaczekac az kobita przejedzie, ale nie, burak musial sie pchac i jeszcze pretensje

Data: 2012-08-24 15:46:54
Autor: MadMan
Dnia Fri, 24 Aug 2012 14:40:43 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

[...]

Znaczy sugerujesz że pod koniec się nie wyminęli?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-08-24 17:50:40
Autor: Bartas_M5
W dniu 2012-08-24 15:46, MadMan pisze:
[...]

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta jedzie, a kobietom sie ustepuje, Cham i buurak.

Data: 2012-08-24 17:58:48
Autor: MadMan
Dnia Fri, 24 Aug 2012 17:50:40 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta jedzie, a kobietom sie ustepuje

W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-08-24 18:10:19
Autor: Bartas_M5
W dniu 2012-08-24 17:58, MadMan pisze:
Dnia Fri, 24 Aug 2012 17:50:40 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje

W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)

Honorowym kodeksie każdego mężczyzny.

Data: 2012-08-24 19:01:03
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 24 Aug 2012 18:10:19 +0200, Bartas_M5 napisał(a):

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje
W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)
Honorowym kodeksie każdego mężczyzny.

Nie każdego, a słowiańskiego, i to takiego niedostosowanego do życia.

AK

Data: 2012-08-25 12:01:09
Autor: DooMiniK
On 24/08/2012 17:10, Bartas_M5 wrote:
[...]

Ja ostatnio miałem taką zawodniczkę, co mi się wpakowała
z podporządkowaniej i też się powoływała na: "no ale ja jestem
kobietą!".

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-08-24 20:43:12
Autor: Pawel O'Pajak
Piątkowo - baba za kierownicą

Powitanko,

W którym paragrafie PoRD jest to zapisane? :)

Art. 0 par.1:
Kierujacy pojazdem zblizajac sie do samochodu prowadzonego przez kobiete obowiazany jest zachowac szczegolna ostroznosc i umozliwic jej bezpieczny przejazd w cholere.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-08-24 22:20:38
Autor: Grzegorz
Piątkowo - baba za kierownicą
Hello Pawel O'Pajak !:

Powitanko,

[...]

Zgadza się !!!! :-D!

Ale na tym Misiubisi brakowało napisu "baba za kółkiem" a z tych ponad 50 m nie było widać. No i było szeroko jak widać ...

Pierwszy raz mi się takie cuś przytrafiło, od ponad pół miliona km - stąd wrzuta. A jakość dźwięku i obrazu marnawa żeby szybciej wgrać. Oryginał to ok. 200 MB.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-08-24 22:21:50
Autor: Grzegorz
Piątkowo - baba za kierownicą
Hello Bartas_M5 !:

Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie,

No jak babę zobaczyłem to ją wyminąłem - jak najszybciej :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-08-25 11:10:03
Autor: Rafał Grzelak
Bartas_M5 wrote:

> Znaczy sugerujesz że pod koniec się nie wyminęli?
> Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje, Cham i buurak.

Na poczatku nie wiedzial, ze to kobieta wiec slusznie zalozyl, ze
spokojnie sie wymina.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-08-27 07:57:34
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-08-24 17:50, Bartas_M5 pisze:
Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje,
Widać z daleka że kobieta za kierownicą?
Cham i buurak.
Przewrażliwiony jesteś. Trafiła na katolika.
Jak by trafiła na chama i buraka to by jej zwieracze puściły.
--
Krzysiek

Data: 2012-08-27 11:37:01
Autor: Michoo
On 27.08.2012 07:57, Krzysztof 45 wrote:
W dniu 2012-08-24 17:50, Bartas_M5 pisze:
Wyminerli, ale po co jakies glupie komentarze. Widział ze kobieta
jedzie, a kobietom sie ustepuje,
Widać z daleka że kobieta za kierownicą?
Musisz się pilnie zgłosić do mechanika na regulację detektora ironii. ;)

Michoo

Piątkowo - baba za kierownicą