Piątkowo kilka dowcipów

Data: 2010-10-01 15:45:13
Autor: krzysiek82
Piątkowo kilka dowcipów
Kobieta poszła na zakupy. Podchodzi do kasy, sprzedawca nalicza ceny za poszczególne artykuły. Mleko, ser, warzywa, mydło, ze dwa soki, pokarm dla psa, kilka par majtek... Nagle kasjer pyta: Pani nie ma męża, prawda?Nieco zdziwiona z początku kobieta, uśmiechnęła się i odpowiada Faktycznie, nie mam, a jak pan się domyślił? Bo ma pani wyjątkowo brzydki ryj

Wsiada kobieta do windy, za nią wpada facet w kominiarce. Rób mi loda!!! Ale proszę pana... Kurwa, rób loda!!! Klęknęła, zrobiła gościowi loda. Facet ściąga kominiarkę, a to jej mąż... I co, kurwa, dało się?!

Ojciec kupił synkowi na 12 urodziny łuk. Jako że dzieciak nie wiedział co i jak z tym łukiem, to go ojciec zabrał za stodołe, i pokazuje: tu masz cięciwe, tu strzałę, tak naciągasz i... - ciach! - strzała poleciała w stronę stodoły, przebijając ścianę i niknąć w dziurze, którą zrobiła. Synek poleciał do stodoły szukać strzały, i po paru chwilach wraca. Tato, mam dobrą i złą wiadomość Dawaj tą dobrą, synu Przestrzeliłeś strzałą sąsiadowi fiuta... A ta zła? - pyta ojciec... i mamie policzki

Dziewczyna pyta ginekologa: Ile kalorii jest w spermie? Słuchaj, młoda - odpowiada doktor - Jeśli połykasz, to nikogo nie interesuje jak gruba jesteś.

--
krzysiek82

Data: 2010-10-01 11:17:12
Autor: wharton
Pi±tkowo kilka dowcipów
On 1 Pa¼, 15:45, krzysiek82 <gnojo...@mowimy-nie.pl> wrote:
Kobieta posz³a na zakupy. Podchodzi do kasy, sprzedawca nalicza ceny za
poszczególne artyku³y. Mleko, ser, warzywa, myd³o, ze dwa soki, pokarm
dla psa, kilka par majtek... Nagle kasjer pyta: Pani nie ma mê¿a,
prawda?Nieco zdziwiona z pocz±tku kobieta, u¶miechnê³a siê i odpowiada
Faktycznie, nie mam, a jak pan siê domy¶li³? Bo ma pani wyj±tkowo
brzydki ryj

Wsiada kobieta do windy, za ni± wpada facet w kominiarce. Rób mi loda!!!
Ale proszê pana... Kurwa, rób loda!!! Klêknê³a, zrobi³a go¶ciowi loda.
Facet ¶ci±ga kominiarkê, a to jej m±¿... I co, kurwa, da³o siê?!

Ojciec kupi³ synkowi na 12 urodziny ³uk. Jako ¿e dzieciak nie wiedzia³
co i jak z tym ³ukiem, to go ojciec zabra³ za stodo³e, i pokazuje: tu
masz ciêciwe, tu strza³ê, tak naci±gasz i... - ciach! - strza³a
polecia³a w stronê stodo³y, przebijaj±c ¶cianê i nikn±æ w dziurze, któr±
zrobi³a. Synek polecia³ do stodo³y szukaæ strza³y, i po paru chwilach
wraca. Tato, mam dobr± i z³± wiadomo¶æ Dawaj t± dobr±, synu
Przestrzeli³e¶ strza³± s±siadowi fiuta... A ta z³a? - pyta ojciec... i
mamie policzki

Dziewczyna pyta ginekologa: Ile kalorii jest w spermie? S³uchaj, m³oda -
odpowiada doktor - Je¶li po³ykasz, to nikogo nie interesuje jak gruba
jeste¶.

--
krzysiek82

Id¼ sobie st±d, nie chcemy Ciê tutaj!

Data: 2010-10-01 14:45:55
Autor: stev
Piątkowo kilka dowcipów
Data: 2010-10-03 09:43:45
Autor: Przemek V
Pi±tkowo kilka dowcipów

U¿ytkownik "stev" <steven66@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i85kpt$qc7$1inews.gazeta.pl...
http://www.funvideoworld.com/funnypic/wp-content/uploads/2009/08/bild-des-tages-26-08-09.jpg

To siê nazywa si³a marki :)

Data: 2010-10-01 15:52:24
Autor: Stefan Szczygielski
Piątkowo kilka dowcipów
W dniu 01.10.2010 15:45, krzysiek82 pisze:
Kobieta poszła na zakupy
Wsiada kobieta do windy
Ojciec kupił synkowi na 12 urodziny łuk
Dziewczyna pyta ginekologa

Stary, weź to wycofaj. Wszystkie NTG i poniżej elementarnego poziomu...

S.

Data: 2010-10-01 18:58:57
Autor: Czesław
Piątkowo kilka dowcipów
W dniu 2010-10-01 15:52, Stefan Szczygielski pisze:

Stary, weź to wycofaj. Wszystkie NTG i poniżej elementarnego poziomu...

Tax pedofilu ruchajÄ…cy nieletnie krowy!

Idzie chłop do lekarza, a tam baba!

Data: 2010-10-01 19:55:39
Autor: kamtzu
Piątkowo kilka dowcipów
Użytkownik "Czesław" <kosmatybaranek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8540m$15$1inews.gazeta.pl...
> Tax pedofilu ruchajÄ…cy nieletnie krowy!

nawyki z pl.listserv.chomor-l? :)

Data: 2010-10-01 12:21:12
Autor: mw
Pi±tkowo kilka dowcipów