Pi臋tno dla demokracji

Data: 2014-08-08 19:14:39
Autor: rewers
Pi臋tno dla demokracji
W dniu 08.08.2014 o 17:26, Wiesiaczek pisze:

"~prawdziwa Bia艂oru艣 : Ci wszyscy co sie z 艁ukaszenki smieja: byliscie
na Bialorusi? Widzieliscie szerokie, wyremontowane drogi - bez unijnych
dotacji? Widzieliscie jaka czystosc panuje w lasach, miasteczkach?
Widzieliscie wyremontowane i odrestaurowane kamienice - wszystko w
bardzo dobrym stylu, a nie "styropian plus wsciekle, pastelowe kolorki"
jak w Polsce? Widzieliscie jakimi autami Bialorusini jezdza, przykladowo
czym przyjezdzaja do Polski na zakupy? Zadaliscie sobie pytanie, skad
Bialorusini maja na wypelnione po brzegi wozki w polskich marketach czy
galeriach, skoro rzekomo sa biedni? Zadaliscie sobie pytanie, dlaczgo
"uciemiezeni przez re偶im" Bialorusini dostaja paszporty i wizy - moga
jezdzic po swiecie, a mimo to wracaja do siebie? Czy wiecie ze Bialorus
ma swoj wlasny przemysl i nie wyprzedala go jak Polska i ze jest to
przemysl nowoczesny? Przykladowo produkuja drony, ogromne,
specjalistyczne maszyny czy ciezarowki? Czy wiecie ze srednie miesieczne
wynagrodzenie w bialoruskim przemysle to w przeliczeniu 1000 dolarow?
Itp, itd. - przejrzyjcie w koncu na oczy, bo w Polsce odnosnie Bialorusi
nie mowia wam prawdy. Wyszloby na to, ze w "cywilizowanej Europie", Unii
Europejskiej, itd zyjecie jak dziady w porownaniu z Bialorusinami."

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/lukaszenka-proponowalem-zachodowi-plan-ws-ukrainy/hccf1

Nic doda膰 nic uj膮膰... pi臋tno dla demokracji.

Nie by艂em, nie widzia艂em. Podr贸偶owa艂em tylko po Rosji. Ludzie jak u nas, nie lepsi, nie gorsi. Najcz臋艣ciej grzeczni i ch臋tni do pomocy zagranicznemu tury艣cie:) Mo偶na dosta膰 po ryju jak si臋 pl膮ta膰 po niepewnej okolicy ale miejscowe wsioki pocz臋stuj膮 gruszkami i wska偶膮 drog臋 jak zapyta膰. Og贸lnie pozytywne wra偶enie z Rosji, chocia偶 bogato to tam nie jest. Jak u nas, mniej wi臋cej.  Gdyby nie j臋zyk, nie zauwa偶y艂bym, 偶e wyjecha艂em z Polski.

Nie jestem antyrosyjski i nigdy nie b臋d臋 bo widzia艂em, 偶e oni tak samo jak my kochaj膮 swoje dzieci i potrafi膮 bezinteresownie pom贸c nieznajomemu cz艂owiekowi. Jak kto艣 ma w膮tpliwo艣ci to niech jedzie do Rosji, tylko bez wst臋pnych uprzedze艅. Ka偶dy kraj, w kt贸rym by艂em zyskiwa艂 w mojej ocenie. W Turcji polubi艂em Turk贸w, w Austrii Austriak贸w.W Rosji Rosjan itp.

Nie dajcie si臋 naszczu膰 i pos艂a膰 na wojn臋, 偶eby艣cie zabijali innych ludzi. Jezus powiedzia艂: nie zabijaj i mi艂uj nieprzyjacio艂y swoje. Amen.

Data: 2014-08-08 20:42:04
Autor: Patriota
Pi臋tno dla demokracji
W dniu 2014-08-08 19:14, rewers pisze:

[...]

Sorry, ale pierdolisz jak nakr臋cana katarynka. Poka偶 Polaka kt贸ry nie poczu艂 si臋 poni偶ony/obra偶ony przez Austriak贸w. Oni postrzegaj膮 nas jak jakich艣 dzikus贸w, i tak traktuj膮.

Data: 2014-08-08 12:26:54
Autor: Stachu Chebel
Pi阾no dla demokracji
W dniu pi眛ek, 8 sierpnia 2014 20:42:04 UTC+2 u縴tkownik Patriota napisa:
W dniu 2014-08-08 19:14, rewers pisze:

Sorry, ale pierdolisz jak nakr阠ana katarynka. Poka Polaka kt髍y nie poczu si poni縪ny/obra縪ny przez Austriak體. Oni postrzegaj nas jak jakich dzikus體, i tak traktuj.

Jakich "nas"?!!  Skoro tak zosta砮 potraktowany w Austrii, to wcale nie dziwota. Rewers o zupie, Ty o dupie..  I wcale nie musisz zapindala do Austrii, coby zosta postrze縪ny jako dzikus..  Jako Polak, te takowym Ci postrzegam.

Amen :)))

Data: 2014-08-08 23:15:21
Autor: Patriota
Pi阾no dla demokracji

Nie tylko ja,lasek pod Wiedniem i pi阫na tablica "Polacy, potrzeby fizjologiczne za砤twia si w miejscach do tego wyznaczonych" - komunikat w砤dz oficjalnych do jedynego wybranego narodu. Brataj si z nimi sam.

Data: 2014-08-08 14:21:07
Autor: Stachu Chebel
Pi阾no dla demokracji
W dniu pi眛ek, 8 sierpnia 2014 23:15:21 UTC+2 u縴tkownik Patriota napisa:
W dniu 2014-08-08 21:26, Stachu Chebel pisze:

Nie tylko ja,lasek pod Wiedniem i pi锟絢na tablica "Polacy, potrzeby fizjologiczne za锟絘twia si锟 w miejscach do tego wyznaczonych" - komunikat w锟絘dz oficjalnych do jedynego wybranego narodu. Brataj si锟 z nimi sam.

No to nie sraj na psp, ino w kiblu. Napisu potrzebujesz?

Data: 2014-08-09 10:29:21
Autor: Patriota
Pi阾no dla demokracji

Po kiego huja otwierasz debilu ten g硊pi ryj. Z takimi tekstami to do przyg硊pich chamide r體nych sobie.

Data: 2014-08-09 17:06:18
Autor: MarkWoydak
Pi阾no dla demokracji

U縴tkownik "Patriota" <real@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:ls4m4k$ag2$1speranza.aioe.org...
W dniu 2014-08-08 23:21, Stachu Chebel pisze:

Po kiego huja otwierasz debilu ten g硊pi ryj. Z takimi tekstami to do przyg硊pich chamide r體nych sobie.

Przecie pisze do ciebie! ;-))))

MW

Data: 2014-08-10 15:26:10
Autor: Patriota
Pi阾no dla demokracji
W dniu 2014-08-09 17:06, MarkWoydak pisze:

Po kiego huja otwierasz debilu ten g硊pi ryj. Z takimi tekstami to do
przyg硊pich chamide r體nych sobie.

Przecie pisze do ciebie! ;-))))

MW

A co ja na to mog pocz辨? mam chamskiego debila zacz辨 edukowa?

Data: 2014-08-10 16:09:33
Autor: MarkWoydak
Pi阾no dla demokracji

[...]

Postaraj si czytac ze zrozumieniem ;-)))

MW

Data: 2014-08-10 16:34:11
Autor: u2
Pi阾no dla demokracji
W dniu 2014-08-10 o 15:26, Patriota pisze:
A co ja na to mog pocz辨? mam chamskiego debila zacz辨 edukowa?

heblik to qmpel pajdaka aka wojdaka

--
Genera Skalski o 縴dach w UB :

"R罂a駍ki, 痽d, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerow, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o 縴dach :

"痽d體 gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 縠 s narodem
wybranym. Czuj si oni upowa縩ieni do interpretowania wszystkiego,
tak縠 doktryny katolickiej. Cokolwiek by秏y zrobili, i tak b阣zie
poddane ich krytyce - za ma硂, 縠 糽e, 縠 zbyt ma硂 ofiarnie. W moim
najg酬bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 痽dami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, kt髍zy u縴waj s丑w 'antysemita',
'antysemicki', nale縴 traktowa jak ludzi niegodnych debaty, kt髍zy
usi硊j niszczy innych, gdy brakuje argument體 merytorycznych. To oni
tworz mow nienawi禼i".

Data: 2014-08-10 17:01:53
Autor: MarkWoydak
Pi阾no dla demokracji

konus umys硂wy "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:53e782e3$0$2360$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-08-10 o 15:26, Patriota pisze:
A co ja na to mog pocz辨? mam chamskiego debila zacz辨 edukowa?

heblik to qmpel pajdaka aka wojdaka

Paj-dak, ty stary dziadu. Kumpli to ty sobie szukaj w swoim wychodku palancie jeden.

MW

Data: 2014-08-11 04:16:23
Autor: stevep
Pi阾no dla demokracji
W dniu .08.2014 o 15:26 Patriota <real@wp.pl> pisze:

[...]

A nie mo縠sz mu powiedzie, p骿d dzieci ja ci uczy karze?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-08 21:26:46
Autor: u2
Pi臋tno dla demokracji
W dniu 2014-08-08 o 20:42, Patriota pisze:
Sorry, ale pierdolisz jak nakr臋cana katarynka. Poka偶 Polaka kt贸ry nie
poczu艂 si臋 poni偶ony/obra偶ony przez Austriak贸w. Oni postrzegaj膮 nas jak
jakich艣 dzikus贸w, i tak traktuj膮.

rowniez polubilem zwyklych Austriakow, ale nie tych w mundurkach:)

--
Genera艂 Skalski o 偶ydach w UB :

"R贸偶a艅ski, 呕yd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerow膮, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o 偶ydach :

"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem
wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego,
tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie
poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim
najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita',
'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy
usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni
tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Data: 2014-08-08 23:16:22
Autor: Patriota
Pi臋tno dla demokracji
[...]