Piaggio MP3

Data: 2015-07-14 14:28:21
Autor: Artur Gatty
Piaggio MP3
Cześć! :)
Ktoś może ma Piaggio MP3 i mógłby się podzielić opinią o nim?
W sieci same superlatywy, pisane przez niezależnych dziennikarzy. ;)

pozdr. AG

Data: 2015-07-15 23:33:56
Autor: Artur Gatty
Piaggio MP3
Może chociaż Yamahę Tricity ktoś tu ma albo jeździł?
Jeżeli nie mogę poznać opinii o Piaggio MP3 chętnie chociaż się dowiem jak
się w ogóle jeździ pojazdami tego typu.
O Peugeota Metropolis to w ogóle nie śmiem pytać, bo pewnie żadnego w Polsce
nie ma (a może?), zresztą jest droższy nawet od Piaggio MP3.

Data: 2015-07-16 12:29:08
Autor: MrG
Piaggio MP3

http://www.forum.burgmania.net/