Piana na gêbie p³ockiego katabasa

Data: 2012-01-06 21:11:37
Autor: Obserwator
Piana na gêbie p³ockiego katabasa
Przemys³aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³(a): (...) juz niebawem bedzies tak wygladal i potrzebny ci bedzie egorcysta:

http://ksiazki.wp.pl/gid,1565,tytul,Egzorcysta-pilnie-poszukiwany,galeria.html

--

Data: 2012-01-06 22:15:46
Autor: rAzor
Piana na gębie płockiego katabasa
Użytkownik -  Obserwator napisaÅ‚:
PrzemysÅ‚aw W<BroÅ„my RP przed pisem@...pl>  napisaÅ‚(a):

(...) juz niebawem bedzies tak wygladal i potrzebny ci bedzie egorcysta:

http://ksiazki.wp.pl/gid,1565,tytul,Egzorcysta-pilnie-poszukiwany,galeria.html

:-)
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-06 21:26:24
Autor: Obserwator
Piana na gêbie p³ockiego katabasa
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
:-)

ja jestem agnostykiem, ale jak czytam teksty pelowcow, to one naprawde kojarza
mi sie z opetaniem:)

Pod linkiem jest wiecej cikawostek na temat opetania.

*W 1992 roku powo³ano Miêdzynarodowe Stowarzyszenie Egzorcystów. Grono
ustanowionych i przeszkolonych specjalistów w tej dziedzinie stale ro¶nie. Bo
i zagro¿enie opêtaniem jest mo¿liwe ca³y czas. W samych W³oszech mieszka oko³o
25 procent ludzi, maj±cych kontakt z okultyzmem!*

http://ksiazki.wp.pl/gid,1565,page,4,tytul,Egzorcysta-pilnie-poszukiwany,galeria.html

Data: 2012-01-06 23:09:23
Autor: rAzor
Piana na gębie płockiego katabasa
Użytkownik -  Obserwator napisaÅ‚:
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaÅ‚(a):

:-)

ja jestem agnostykiem, ale jak czytam teksty pelowcow, to one naprawde kojarza
mi sie z opetaniem:)

To jedno, ale czytając wątek wrzucony przez Kaweckiego nie można się oprzeć wrażeniu, ze dostał szału i odbiła mu palma.

No przecież taka nieskładność, pomieszanie z poplątaniem, natłok, gonitwa myśli o czymś swiadczą:
"Gdzie ten rozwścieczony palant był przez 24 lata? Pierwsze dziecko poczęte tą metoidą urodziło się prawie ćwierć wieku temu. Sukienkowym durniom przewraca się w głowach. Przez 15 lat spopielano zwłoki i żaden katabas nie miał problemu z odprawieniem mszy przy urnie! "

To wariat! :-D