Pianka Mares damska 5+5 rozm 3

Data: 2011-04-04 13:09:15
Autor: Zboj
Pianka Mares damska 5+5 rozm 3
W ramach wiosennych porządków mam do oddania prawie niepływany damski komplet Maresa long + ocieplacz 5+5 mm, rozm. 3. Wzrost ok. 170 cm. Niestety nie jestem w stanie przypomnieć sobie nazwy tego modelu, ale był to zestaw przewidziany na chłodne wody z ciepłymi panelami na piersiach i plecach oraz szczelnymi manszetami i niebieskim, miłym wyłożonym wnętrzem. Dla wygody zakładania - u Ryszarda Gałacha wszyto w manszety ekspresy. Sam long sprawdza się też w cieplejszych wodach. A solidne wykonanie i panele, np. na kolanach, stanowią dobrą osłonę przez ostrymi skałami, czy jeżowcami.

W piance wykonano ok. 20 nurkowań, ale z racji nurkowań gł. w ciepłych wodach - zastąpiona została dość szybko ówcześnie wchodzącym na rynek trilasticiem. Stąd jest do wzięcia. ;-)

Komplet w bardzo dobym stanie, świetny na polskie, chłodniejsze akweny: 500 zł.

Na życzenie - podeślę zdjęcia.

Pozdrawiam,

--
-- -