Pianka budwlana w wydechu

Data: 2012-10-01 10:38:55
Autor: Iglo
Pianka budwlana w wydechu
W drodze po poranne bułeczki na osiedlowym parkingu zobaczyłem samochód z
zapianowanym wydechem. Różne akcje już widziałem, łącznie z wybijaniem szyb
w porzuconych gratach żeby je szybko usunęli, ale takie coś to nowość.
Fakt, że kierownik zaparkował tak, że zablokował kilka samochodów, ale
hardkor na maxa. Co się stanie przy próbie odpalenia? Nie da rady zakręcić?
Wypchnie tą piankę? Wystarczy to jakoś oczyścić czy kawałek wydechu do
wymiany?

Data: 2012-10-01 10:46:31
Autor: WOJO
Pianka budwlana w wydechu
[...]
To zależy od upierdliwości parkującego...
W pierwszej kolejności dostał pewnie "ostrzeżenie" w postaci "korka" w końcówce tłumika końcowego.
Jak nauka nie poskutkuje, dostanie pewnie po katalizator.... lub w wersji hardcore po kolektor wydechowy.
WOJO

Data: 2012-10-01 11:23:59
Autor: Lewis
Pianka budwlana w wydechu
W dniu 2012-10-01 10:46, WOJO pisze:

Jak nauka nie poskutkuje, dostanie pewnie po katalizator.... lub w wersji
hardcore po kolektor wydechowy.

Oj tam kolektor.. Głowicę, zawory i tuleje, a jak ma luźne pierścienie to i cały blok i misę mu zapakuje :)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-10-01 18:56:04
Autor: WOJO
Pianka budwlana w wydechu
Oj tam kolektor.. Głowicę, zawory i tuleje, a jak ma luźne pierścienie to i cały blok i misę mu zapakuje :)
Śmiej się, śmiej :)
WOJO

Data: 2012-10-01 12:09:42
Autor: Ergie
Pianka budwlana w wydechu
Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o9mkmlm2z4pa.tgiaivlxph6k$.dlg@40tude.net...

[...]

Jak szczelnie zatkane i nie wyleci przy próbie odpalenia to wystarczy jakiś drut albo patyk i trochę pogmerać, aby udrożnić przepływ. Resztki się wypalą.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-10-01 12:19:40
Autor: Ukaniu
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl> napisał w wiadomości news:k4bq56$1l8$1node2.news.atman.pl...
Jak szczelnie zatkane i nie wyleci przy próbie odpalenia to wystarczy jakiś drut albo patyk i trochę pogmerać, aby udrożnić przepływ. Resztki się wypalą.

Jeśli magik od aplikacji był zdolny to piana doszła dalej niż możliwości gmerania patykiem czy drutem ;-)

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-10-01 12:23:43
Autor: Ergie
Pianka budwlana w wydechu
Użytkownik "Ukaniu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50696e41$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...

Jeśli magik od aplikacji był zdolny to piana doszła dalej niż możliwości gmerania patykiem czy drutem ;-)

Ale tam nie zastygnie - piana do wiązania potrzebuje OIDP wilgoci albo CO2 w każdym razie w szczelnym naczyniu nie wiąże. Próbowałem kiedyś zapiankować rurę tekturową o przekroju 50mm i długości 1m (celem usztywnienia) i wypełniłem ją całą pianką. Po 24 godzina zastygnięte było tylko początkowe kilka cm a reszta zmieniła się w odrobinę lepkiej płynnej masy.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-10-01 12:29:48
Autor: Ukaniu
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl> napisał w wiadomości news:k4bqvf$2dr$1node2.news.atman.pl...
Po 24 godzina zastygnięte było tylko początkowe kilka cm a reszta zmieniła się w odrobinę lepkiej płynnej masy.

Tu masz słusznego. Jednak powstanie zaschnięty korek od strony silnika i będzie go IMHO trudno przepachać spalinami, w wydechu jest dość dużo wilgoci.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-10-01 12:44:00
Autor: Ergie
Pianka budwlana w wydechu
Użytkownik "Ukaniu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:506970a0$0$1303$65785112@news.neostrada.pl...

Tu masz słusznego. Jednak powstanie zaschnięty korek od strony silnika i będzie go IMHO trudno przepachać spalinami, w wydechu jest dość dużo wilgoci.

No tak nie pomyślałem, że mogą powstać dwa korki z obu stron.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-10-01 18:28:35
Autor: Andrzej Lawa
Pianka budwlana w wydechu
W dniu 01.10.2012 12:23, Ergie pisze:
[...]

Wilgoci, i to także do puchnięcia, ale tylko te jednoskładnikowe (chociaż żeby tak zaaplikować dwuskładnikową, to musiałby być niezły spec ;)

Zawsze można najpierw prysnąć wodą, a potem pianką.

Data: 2012-10-01 12:53:42
Autor: Albercik
Pianka budwlana w wydechu
W dniu 01.10.2012 10:38, Iglo pisze:
[...]

A jak daleko jest tłumik od ujścia wydechu? co to za auto? bo jeżeli pianka jest tylko w rurze, nie doszła do tłumika, to wydłubać czymkolwiek problemu większego nie będzie. Gorzej jak trafiła do tłumika i tam się rozszerzyła. Może być w takim przypadku konieczna ingerencja szlifierki i spawacza, a nawet wymiana. Dużo też zależy od zacięcia osoby aplikującej.. Jak rurkę wsadziła głęboko i miała parę sekund czasu to zapewne piana trafiła do tłumika. To dziadostwo rozszerza się fpizdu razy. Dalej niż za tłumik raczej na pewno się nie dostała.

Data: 2012-10-01 13:10:46
Autor: Iglo
Pianka budwlana w wydechu
Dnia Mon, 01 Oct 2012 12:53:42 +0200, Albercik napisał(a):

[...]

Auto to jakieś stare A6 z większym benzynowym silnikiem. 3.0 może.
Generalnie nie mój problem, ja będąc zastawionym szukałbym innego
rozwiązania, pewnie potrąbił (parking w otoczony z 3 stron blokami), może
by właściciel wyszedł, jak nie SM. Generalnie właściciel tegoż A6 jest z
nim mocno związany, nawet jak kawałeczek dalej są miejsca on musi na
parkingu, jak nie ma miejsca to rajdy po tranikach etc. by się wcisnąć.
Zdaża się. Bloki mają to do siebie, że pełen przekrój społeczny zamieszkuje
:-). Ktoś się musiał mocno zirytować, że aż w piankę zainwestował :-).

Data: 2012-10-01 18:36:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:1smlo90lbik8v.w0c1o5y866td.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 01 Oct 2012 12:53:42 +0200, Albercik napisał(a):

(...)

Ktoś się musiał mocno zirytować, że aż w piankę zainwestował :-).

Nop, całe ~ 20 PLN :)

kml

Data: 2012-10-01 23:00:48
Autor: Bydlę
Pianka budwlana w wydechu
On 2012-10-01 16:36:42 +0000, "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> said:

[...]

Ekhem, doświadczenie mi mówi, że im dłuższa rurka aplikatora, tym cena pianki jest wyższa...

--
Bydlę

Data: 2012-10-02 05:22:48
Autor: kamil/Endurorider.pl
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:k4d0a0$5ie$1usenet.news.interia.pl...

Ktoś się musiał mocno zirytować, że aż w piankę zainwestował :-).

Nop, całe ~ 20 PLN :)

Ekhem, doświadczenie mi mówi, że im dłuższa rurka aplikatora, tym cena pianki jest wyższa...

Są takie wersje z aplikatorem 2 m? Poważnie pytam bo do tej pory nie widziałem pianki z mega długą rurką ;)

kml

Data: 2012-10-02 08:41:12
Autor: Albercik
Pianka budwlana w wydechu
W dniu 02.10.2012 05:22, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

a w czym problem założyć kawałek gumowego wężyka?

Data: 2012-10-02 20:15:16
Autor: Robert Wańkowski
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Albercik"
a w czym problem założyć kawałek gumowego wężyka?

Kiedyś próbowałem przedłużyć. Chyba 1m.
Nic z tego. Nie ma siły pchać.

Robert

Data: 2012-10-03 08:47:13
Autor: Adam Wysocki
Pianka budwlana w wydechu
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> wrote:

Kiedyś próbowałem przedłużyć. Chyba 1m.
Nic z tego. Nie ma siły pchać.

Założyć grubszy wężyk.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

Data: 2012-10-02 21:15:10
Autor: kamil/Endurorider.pl
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k4e2a8$add$2node1.news.atman.pl...
[...]

Taki sam jak w czytaniu ze zrozumieniem czyli teoretycznie żaden.

Data: 2012-10-02 11:21:34
Autor: Bydlę
Pianka budwlana w wydechu
On 2012-10-02 03:22:48 +0000, "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> said:

[...]

Nie, ale w Praktikerze widziałem dwa rodzaje = jeden z pojedynczą (umocowaną na stale rurką) i drugi, z przedłużką.
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-10-01 14:08:25
Autor: J.F
Pianka budwlana w wydechu
[...]

Zakrecic zakreci. Moze nawet zaskoczy, ale raczej nie na dlugo.
Wypchnac raczej nie ma szans, jak dobra pianka. Predzej co innego rozerwie.

Wystarczy to jakoś oczyścić czy kawałek wydechu do wymiany?

Na oko to najprosciej wiertarka, a wierci sie banalnie.
Ale jak trysneli gleboko, wlazlo w tlumik - moze byc problem.

J.

Data: 2012-10-02 22:47:28
Autor: megrims
Pianka budwlana w wydechu
W dniu 2012-10-01 14:08, J.F pisze:
(ciach)

Zakrecic zakreci. Moze nawet zaskoczy, ale raczej nie na dlugo.

A jak tylko zaskoczy to cegła na pedał gazu i w nogi!
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-02 09:36:17
Autor: Iglo
Pianka budwlana w wydechu
Właścicielowi udało się przepchnąć jedną z dwóch końcówek wydechu i
przeparkował. Co dalej, nie dane mi będzie zobaczyć bo się będę urlopował.
Szkoda, ciekawy jestem.

Data: 2012-10-03 11:08:06
Autor: Robson
Pianka budwlana w wydechu
Szkoda, ciekawy jestem.

Postaw na jego miejscu, zaspokoisz swa ciekawsc :]

Data: 2012-10-02 22:16:01
Autor: megrims
Pianka budwlana w wydechu
W dniu 2012-10-01 10:38, Iglo pisze:
[...]

To i tak bardziej łagodne niż wlanie litra mleka na podszybie,
albo wrzucenie 5 litrów pianki w płynie z przemysłowego generatora,
która zwiększa swoją objętość tak, że szczelnie wypełnia całą kabinę.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-02 22:57:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pianka budwlana w wydechu
Hello megrims,

Tuesday, October 2, 2012, 10:16:01 PM, you wrote:

[...]

To i tak bardziej łagodne niż wlanie litra mleka na podszybie,
albo wrzucenie 5 litrów pianki w płynie z przemysłowego generatora,
która zwiększa swoją objętość tak, że szczelnie wypełnia całą kabinę.

Pogromcy mitów to sprawdzili - trzeba znacznie więcej niż 5 litrów.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-03 08:09:30
Autor: WW
Pianka budwlana w wydechu
[...]

Pianka w kabinie, to wandalizm a w rurze wydechowej, to nauczka.  :-)

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2012-10-03 10:07:09
Autor: Nex@pl
Pianka budwlana w wydechu
Zależy jeszcze od auta, jak ci przyjdzie wymienić wydech za 1000zł to nie wiem czy już będzie taka miła nauczka. :)

Data: 2012-10-03 11:15:30
Autor: wwwaldek
Pianka .. nauczka.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

Pianka w kabinie, to wandalizm a w rurze wydechowej, to nauczka.  :-)

Nauczką to jest przebicie opon, zbicie lusterka lub
krecha na lakierze.

Data: 2012-10-03 16:45:57
Autor: wwwaldek
Pianka .. nauka.

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości
wwwaldek <olej@olej.pl> wrote:

Pianka w kabinie, to wandalizm a w rurze wydechowej, to nauczka.  :-)

Nauczką to jest przebicie opon, zbicie lusterka lub
krecha na lakierze.

A pianka nie?

Pianka to już jest nauka, a nie nauczka.

Data: 2012-10-03 12:22:16
Autor: Bydlę
Pianka .. nauczka.
On 2012-10-03 09:15:30 +0000, "wwwaldek" <olej@olej.pl> said:

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

Pianka w kabinie, to wandalizm a w rurze wydechowej, to nauczka.  :-)

Nauczką to jest przebicie opon, zbicie lusterka lub
krecha na lakierze.

A nie prościej byłoby ci po prostu zamordować?

--
Bydlę

Data: 2012-10-03 11:14:04
Autor: Adam Wysocki
Pianka .. nauczka.
Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Nauczką to jest przebicie opon, zbicie lusterka lub
krecha na lakierze.

A nie prościej byłoby ci po prostu zamordować?

Ja tam zawsze zostawiałem kartki - pomagało. Wiele spornych sytuacji często okazuje się nieporozumieniem.

Data: 2012-10-03 18:16:56
Autor: Cavallino
Pianka .. nauczka.

Użytkownik "wwwaldek" <olej@olej.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k4gvnp$8rh$1@node2.news.atman.pl...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

Pianka w kabinie, to wandalizm a w rurze wydechowej, to nauczka.  :-)

Nauczką to jest przebicie opon, zbicie lusterka lub
krecha na lakierze.

Nie - to wszystko również jest wandalizm i podpadające pod KK niszczenie mienia.

Data: 2012-10-03 19:37:15
Autor: wwwaldek
Pianka .. nauczka.

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
[...]

Należy dać szansę bezmózgowcowi i wytłumaczyć metodami nie podpadającymi
pod KK. Ktoś tu napisał o wkładaniu kartki z info.

Data: 2012-10-03 19:43:25
Autor: Cavallino
Pianka .. nauczka.

Użytkownik "wwwaldek" <olej@olej.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k4ht5q$lh$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Dokładnie o to chodzi.
W razie oporu - kartka przyklejona, potem pocięta kartka mocno przyklejona do przedniej szyby.
Nie trzeba od razu niszczyć.

Data: 2012-10-03 23:07:25
Autor: megrims
Pianka .. nauczka.
W dniu 2012-10-03 19:43, Cavallino pisze:

[...]

ja bym chętnie zakupił naklejki pt karny kutas za chujowe parkowanie.
Najlepiej w formacie A4 i nacinane co 5mm, aby się ciężko odrywało.
Co najmniej raz w tygodniu mam problemy z wyjechaniem z biura, bo
jakiś roztargniony postawił auto akurat przed bramą. A nie chce mi
się ciągle jeździć trawnikiem. A zanim przyjedzie straż miejska
to roztargniony odjeżdża.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-04 09:01:42
Autor: 4CX250
Pianka .. nauczka.
Użytkownik "wwwaldek" <olej@olej.pl> napisał w wiadomości news:k4ht5q$lh$1node2.news.atman.pl...

Należy dać szansę bezmózgowcowi i wytłumaczyć metodami nie podpadającymi
pod KK. Ktoś tu napisał o wkładaniu kartki z info.

Ktoś powiedział że chujów nie można zwalczać chujowymi metodami.
Pisane kartek to taka chujowa metoda.
Widuję często pod szkołą u dziecka tych samych buców którzy parkują zajmując dwa miejsca parkingowe.
Czasem ktoś zwróci uwagę i to przewaznie grzecznie, to jeszcze buc napyskuje, na drugi dzień ten sam buc w identyczny sposób znów parkuje.

Marek

Data: 2012-10-04 09:51:03
Autor: Adam Wysocki
Pianka .. nauczka.
4CX250 <taunusmtv@posta.ornet.pl> wrote:

Ktoś powiedział że chujów nie można zwalczać chujowymi metodami.
Pisane kartek to taka chujowa metoda.

Pisania kartek używałem jako pierwszej metody kontaktu z delikwentem. Do tej pory nie było potrzeby używania kolejnych metod.

Data: 2012-10-04 12:01:18
Autor: WW
Pianka .. nauczka.
W dniu 2012-10-04 11:51, Adam Wysocki pisze:
[...]

Jeśli można coś zasugerować z własnego doświadczenia.
U nas sama kartka za wycieraczką okazała się mało skuteczna.
Natomiast przyklejenie jej klejem o nazwie "Hermetic", na wprost oczu kierowcy,  spełniła swoje zadanie w 100%.  :-P

Może to kwestia miejsca, (za wycieraczką kierowca "nie zauważył"), ale ja stawiam raczej na klej.  :-)

Data: 2012-10-04 11:31:24
Autor: Adam Wysocki
Pianka .. nauczka.
WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

Kolejne metody miały być różne... ale trochę bałem się inwazyjnych, bo jak ktoś parkuje na twoim miejscu, a ty mu w końcu przebijesz opony, to potem możesz mieć regularnie przebijane swoje opony.

Okazało się że koleś wynajął miejsce nr 594 ale na przepustce miał nr 549, nie spojrzał i parkował. A drugi parkował, bo mu kolega źle wskazał miejsce jako swoje.

Na szczęście wyprowadziłem się z tamtego mordoru (tak nazywano to osiedle) na osiedle 10x mniejsze i póki co jest spokój. Tam nie było żadnej kontroli. Niby strzeżony parking na ponad 1100 miejsc, a kradzieże w samochodach były na porządku dziennym. Jak mi obrobili samochód to się wyprowadziłem.

Data: 2012-10-04 12:43:36
Autor: Bydlę
Pianka .. nauczka.
On 2012-10-04 09:51:03 +0000, gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki) said:

[...]

Widocznie miałeś szczęście trafienia na roztargnionego profesora starej daty.
Zaś faktyczny problem został zdefiniowany inaczej:

Należy dać szansę bezmózgowcowi i wytłumaczyć

I z samej definicji - skoro pojawia się tam brak mózgu (musiałbyś mieć jakieś poparcie swej tezy, że delikwent nie jest bezmózgiem, a kulturalnym inteligentem (co wykluczałoby zaistnienie problemu)), to metody tłumaczenie zbyt wyrafinowane mogą nie zadziałać.

Zwłaszcza przy recydywie...

--
Bydlę

Data: 2012-10-04 09:58:48
Autor: WOJO
Pianka .. nauczka.
Czasem ktoś zwróci uwagę i to przewaznie grzecznie, to jeszcze buc napyskuje, na drugi dzień ten sam buc w identyczny sposób znów parkuje.
Kup piankę....:)
WOJO

Data: 2012-10-03 08:53:33
Autor: Adam Wysocki
Pianka budwlana w wydechu
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

To i tak bardziej łagodne niż wlanie litra mleka na podszybie,

Podoba mi się ;)

Zostaje jeszcze położenie mokrego kawałka chleba na masce i pozwolenie gołębiom na zrobienie reszty.

Data: 2012-10-03 11:06:13
Autor: Ergie
Pianka budwlana w wydechu
Użytkownik "Adam Wysocki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gof.pms.1349254413@news.chmurka.net...

Zostaje jeszcze położenie mokrego kawałka chleba na masce i pozwolenie
gołębiom na zrobienie reszty.

W zeszłym roku za coś podobnego w UK skazano starszą panią. Facet zamontował kamerę i nagrał jak wielokrotnie sypała ziarno na jego auto, a później zlatywały się gołębie.

Już nie pamiętam o co jej chodziło, nie przepuścił jej w drzwiach czy nie powiedział dzień dobry - jakiś taki drobiazg, ale starsze panie potrafią być pamiętliwe :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2012-10-03 11:10:47
Autor: Adam Wysocki
Pianka budwlana w wydechu
Ergie <ergie@spam.pl> wrote:

W zeszłym roku za coś podobnego w UK skazano starszą panią. Facet zamontował kamerę i nagrał jak wielokrotnie sypała ziarno na jego auto, a później zlatywały się gołębie.

Miała pecha - ale jakoś mi jej nie szkoda :)

Tak samo jak za piankę, czy mleko, można beknąć. Jak ktoś chce to robić to niech zrobi sobie przysługę i robi to tak, żeby go nie złapano.

Już nie pamiętam o co jej chodziło, nie przepuścił jej w drzwiach czy nie powiedział dzień dobry - jakiś taki drobiazg, ale starsze panie potrafią być pamiętliwe :-)

I bardzo nieszczęśliwe, jeżeli są tak mściwe...

Data: 2012-10-03 11:35:52
Autor: radekp@konto.pl
Pianka budwlana w wydechu
Tue, 02 Oct 2012 22:16:01 +0200, w <k4fi1s$k9j$1@usenet.news.interia.pl>,
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(-a):

To i tak bardziej łagodne niż wlanie litra mleka na podszybie,

A cóż to powoduje? Cuchnie?

Data: 2012-10-03 09:53:59
Autor: masti
Pianka budwlana w wydechu

A cóş to powoduje? Cuchnie?

wąchałeś kiedyś zepsute mleko?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-10-03 11:57:39
Autor: Artur Maśląg
Pianka budwlana w wydechu
radekp@konto.pl napisał:

[...]

A to mleko to tam zostało, czy też tak jak wszystko spłynęło
odpływem?

Data: 2012-10-03 10:01:38
Autor: masti
Pianka budwlana w wydechu

radekp@konto.pl napisał:

[...]

nigdy z podszybia dokładnie nie spłynie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-10-03 12:08:16
Autor: Artur Maśląg
Pianka budwlana w wydechu

radekp@konto.pl napisał:

[...]

Spłynie wystarczająco dokładnie, da się wypłukać itd.

Data: 2012-10-03 23:04:40
Autor: megrims
Pianka budwlana w wydechu
W dniu 2012-10-03 12:08, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2012-10-03 12:01, masti pisze:
(ciach)
Spłynie wystarczająco dokładnie, da się wypłukać itd.

To wlej sobie, nakręć film i daj na YT.
Wg mojej wiedzy - nie da się.
--
http://www.pobralem.pl