Pianka budwlana w wydechu

Data: 2012-10-01 12:53:42
Autor: Albercik
Pianka budwlana w wydechu
W dniu 01.10.2012 10:38, Iglo pisze:
W drodze po poranne bułeczki na osiedlowym parkingu zobaczyłem samochód z
zapianowanym wydechem. Różne akcje już widziałem, łącznie z wybijaniem szyb
w porzuconych gratach żeby je szybko usunęli, ale takie coś to nowość.
Fakt, że kierownik zaparkował tak, że zablokował kilka samochodów, ale
hardkor na maxa. Co się stanie przy próbie odpalenia? Nie da rady zakręcić?
Wypchnie tą piankę? Wystarczy to jakoś oczyścić czy kawałek wydechu do
wymiany?

A jak daleko jest tłumik od ujścia wydechu? co to za auto? bo jeżeli pianka jest tylko w rurze, nie doszła do tłumika, to wydłubać czymkolwiek problemu większego nie będzie. Gorzej jak trafiła do tłumika i tam się rozszerzyła. Może być w takim przypadku konieczna ingerencja szlifierki i spawacza, a nawet wymiana. Dużo też zależy od zacięcia osoby aplikującej.. Jak rurkę wsadziła głęboko i miała parę sekund czasu to zapewne piana trafiła do tłumika. To dziadostwo rozszerza się fpizdu razy. Dalej niż za tłumik raczej na pewno się nie dostała.

Data: 2012-10-01 13:10:46
Autor: Iglo
Pianka budwlana w wydechu
Dnia Mon, 01 Oct 2012 12:53:42 +0200, Albercik napisał(a):

[...]

Auto to jakieś stare A6 z większym benzynowym silnikiem. 3.0 może.
Generalnie nie mój problem, ja będąc zastawionym szukałbym innego
rozwiązania, pewnie potrąbił (parking w otoczony z 3 stron blokami), może
by właściciel wyszedł, jak nie SM. Generalnie właściciel tegoż A6 jest z
nim mocno związany, nawet jak kawałeczek dalej są miejsca on musi na
parkingu, jak nie ma miejsca to rajdy po tranikach etc. by się wcisnąć.
Zdaża się. Bloki mają to do siebie, że pełen przekrój społeczny zamieszkuje
:-). Ktoś się musiał mocno zirytować, że aż w piankę zainwestował :-).

Data: 2012-10-01 18:36:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:1smlo90lbik8v.w0c1o5y866td.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 01 Oct 2012 12:53:42 +0200, Albercik napisał(a):

(...)

Ktoś się musiał mocno zirytować, że aż w piankę zainwestował :-).

Nop, całe ~ 20 PLN :)

kml

Data: 2012-10-01 23:00:48
Autor: Bydlę
Pianka budwlana w wydechu
On 2012-10-01 16:36:42 +0000, "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> said:

[...]

Ekhem, doświadczenie mi mówi, że im dłuższa rurka aplikatora, tym cena pianki jest wyższa...

--
Bydlę

Data: 2012-10-02 05:22:48
Autor: kamil/Endurorider.pl
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:k4d0a0$5ie$1usenet.news.interia.pl...

Ktoś się musiał mocno zirytować, że aż w piankę zainwestował :-).

Nop, całe ~ 20 PLN :)

Ekhem, doświadczenie mi mówi, że im dłuższa rurka aplikatora, tym cena pianki jest wyższa...

Są takie wersje z aplikatorem 2 m? Poważnie pytam bo do tej pory nie widziałem pianki z mega długą rurką ;)

kml

Data: 2012-10-02 08:41:12
Autor: Albercik
Pianka budwlana w wydechu
W dniu 02.10.2012 05:22, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

a w czym problem założyć kawałek gumowego wężyka?

Data: 2012-10-02 20:15:16
Autor: Robert Wańkowski
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Albercik"
a w czym problem założyć kawałek gumowego wężyka?

Kiedyś próbowałem przedłużyć. Chyba 1m.
Nic z tego. Nie ma siły pchać.

Robert

Data: 2012-10-03 08:47:13
Autor: Adam Wysocki
Pianka budwlana w wydechu
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> wrote:

Kiedyś próbowałem przedłużyć. Chyba 1m.
Nic z tego. Nie ma siły pchać.

Założyć grubszy wężyk.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

Data: 2012-10-02 21:15:10
Autor: kamil/Endurorider.pl
Pianka budwlana w wydechu

Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k4e2a8$add$2node1.news.atman.pl...
[...]

Taki sam jak w czytaniu ze zrozumieniem czyli teoretycznie żaden.

Data: 2012-10-02 11:21:34
Autor: Bydlę
Pianka budwlana w wydechu
On 2012-10-02 03:22:48 +0000, "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> said:

[...]

Nie, ale w Praktikerze widziałem dwa rodzaje = jeden z pojedynczą (umocowaną na stale rurką) i drugi, z przedłużką.
:-)

--
Bydlę

Pianka budwlana w wydechu