Pianka - jak dobrać, co kupić?

Data: 2010-10-24 19:47:29
Autor:
Pianka - jak dobrać, co kupić?
Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> napisał(a):
Nie bez bólu przywdziałam to narzędzie tortur i okazało się, że ledwie mogę przeciągnąć nogawki przez pięty. Łydki i kolana mam obciśnięte do stanu zdecydowanej niewygody, uda, biodra i cały tułów są mniej więcej ok, luźno nie jest, lekko opina, ale nie ciśnie. Natomiast przedramiona, ramiona i pod pachami wyraźne luzy. Nie mogłam tego zdjąć inaczej, jak wywracając nogawki na lewą stronę. Po zdjęciu w okolicach pasa z przodu i z tyłu miałam szeroki buraczany pas na skórze - nie czułam, żeby mnie tu jakoś cisło, może więc to uczulenie?

To zaczynasz rozumieć czym jest nurkowanie, wyobraź sobie gorący dzień, jest się tęgo zgrzanym gdy dociera się do wody.

Pianka żeby dobrze pasowała szyje się na wymiar, mogę polecić R.Gałacha z Łodzi. Miękkie neopreny są bardziej ściśliwe i szybciej tracą pływalność i izolacyjność cieplna też spada. Twardsze nieco wolniej tracą parametry cieplne i pływalność, ale również następuje spadek ich własności, a są sztywne.

Piankę najlepiej dostać od kogoś za darmo, ostatnią jaką używałem pożyczyłem od kolegi. Oddał mi ją. Ja oddałem piankę innemu znajomemu. W międzyczasie dostałem od gościa "mtbiker"(z klasą i honorem, powiedział że żaden administrator z FN nie będzie włączał ignorowania kogokolwiek poza jego wiedzą i wolą, były 2 takie osoby które miały poczucie własnej wartości *) suchy skafander z kompresowanego neoprenu. Oczywiście za darmo, oddałem koledze od którego wcześniej dostałem piankę, na niego pasował.

* co ciekawe od obu tych osób coś dostałem, tym drugim był "Wojtek Potoczak" z Wrocławia. Z tego daje się wysnuć wniosek że osoby nie przywiązane do kasy cenią inne wartości.
Jeszcze raz podziękowa nie dla was obu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-27 13:22:15
Autor: PesTYcyD
Pianka - jak dobrać, co kupić?
W dniu 2010-10-24 21:47, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

Demolant, to może jakąś ściepę dla ciebie zrobić, np suchy chleb itepe?

Data: 2010-10-27 11:49:00
Autor:
Pianka - jak dobrać, co kupić?
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Demolant, to może jakąś ściepę dla ciebie zrobić, np suchy chleb itepe?

Z suchego chleba to bimber da się pędzić, ale nie zajmuję się tą działalnością.
Natomiast gdybyś był na Konferencji Naukowej Problemy Technologii Prac Podwodnych NurTech 2010, to w kuluarach dowiedział byś się jak można pędzić bimber o wysokiej jakości.

pozdrawiam rc

--

Pianka - jak dobrać, co kupić?