Pianka na Egipt listopad

Data: 2009-10-18 12:51:44
Autor: 666
Pianka na Egipt listopad
Nie wiem, czym rózni sie luty od listopada, ale w 2x5mm dostalem zdrowo w d...
Raz, ze goraco przy ubieraniu (na dodatek rozmiar nieco ciasnawy byl) tak, ze momentami nie chcialo mi sie juz niemal nurac, dwa za
duzo balastu.
Longjohns bez rekawów + góra z dlugimi rekawami, czyli nie mozna bylo tylko jednej czesci (overalla) zakladac.
Kaptur sciagalem, za goraco.
Nurkowania z lodzi, do 30 m.
Bralbym 1x5mm (jesli masz overall + "gilete" to te druga mozna IMHO zostawic, ale ciezka nie jest.
Do 15 metrów bez kaptura powinienes dac rade pod woda - inna sprawa, czy na jakims RIB-ie bedziesz, bo wtedy czapka lub kaptur.
JaC

-- -- -

nurkowanie w egipcie w listopadzie
Czy ktos moglby wyznaczyc granice akceptowalnosci dla pianki na zasadzie- nie ciensza niz krotka 3ka i nie grubsza niz pelna 2
czesciowa 5tka?
Mam 2czesciowa 5tke i nie wiem czy na Egipt nie jest za gruba (poce sie w niej szybko...) a czy np taka jakas "krotka" pod serfing
z allegro/decatlonu nie bylaby na cienka?
Moze taka "za 100pln" serfingowa bez kaptura+ kurtka z kapturem z mojej?
Przepraszam za lajkonickie pytanie ale boje sie ze mojej 5cie to bede plywal we wlasnym pocie zanim dojde do wody.

Data: 2009-10-18 13:30:58
Autor: coolina
Pianka na Egipt listopad
Nie wiem, czym rózni sie luty od listopada, ale w 2x5mm dostalem zdrowo w d...

ruzni sie bardzo o co najmniej 3-4 stopnie.
W listop woda nagrzana jest polecie, a w lutym juz silnie wychlodozna

jk

Pianka na Egipt listopad