Pianka na egipt listopad

Data: 2009-10-16 10:35:33
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Pianka na egipt listopad
Przemku , zaufaj Coolinie , wie co mówia ja to potwierdzam , w zeszłym tygodniu dosłownie pobiegłem kupoić nowa 5,5mm Mares-piankę bo dupsko mi tak wymarzło ze już w starej 5,5mm Aqualung-piance ( obecnie jakieś 2mm w porywach , a własciwie tamngdzie jeszcze po roku uzywania pozostał neopren) nie szło nurkować, na wieszaku w sklepie wisiały jeszcze bardzo ciepłe 7mm ale stwierdziłem ze ewentualnie na styczeń do marca to suchy ubiore więc 7mm odpuściłem. Zdecydowanie 5mm a nawet 7 i uwierz mi że nie spocisz się w wodzie , w tym roku bardzo szybko sie ochładza , przez miesiąc poszła 4-5stopni w dół, obecnie w Dahab 26 stopni i dość silne wiatry , w Sharm podobnie.

Pozderawiam

Adam Klimek instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

--

Pianka na egipt listopad