[S] PiankaScubatech Proterm 7+7 M/L

Data: 2010-06-20 21:15:34
Autor: jacek
[S] PiankaScubatech Proterm 7+7 M/L
Sprzedam kilka razy użyty skafander firmy Scubatech model Proterm 7mm+7mm. W
komplecie overall i shorty ze zintegrowanym kapturem. W rozmiarze ML. Wg.
tabelli producenta to wzrost 175-180, klatka 97-101, talia 82-86, biodra 95-99.
Ja mam wzrostu 176, waga 72 kg i było ok. Skafander zakupiłem w listopadzie
2010r. To moja druga pianka 7+7. Użyłem jedynie kilka razy - z czego shorty 2
razy na basenie, overall 2 razy na basenie (zimą), komplet shorty + overall 2
razy po 1 razie w odstępie ostatnich dwóch miesięcy. Sumując wychodzi na to, że
skafander łącznie był użyty 4 razy. Skafander nie jest uszkodzony. nie posiada
rozdarć ani pęknięć.Zamki, manszety, rzepy,wzmocnienia kolan, napisy całe.
Zawsze był wypłukany w czystej słodkiej wodzie, wysuszony i przechowany na
wieszaku. Po ostatnim użyciu został wypłukany dodatkowo w specjalnym środku
pielęgnacyjnym i odkażającym do skafandrów i jacketów (zdezynfekowany). Nie
znaczyłem w nim swojego terenu, jeśli kto dociekliwy się zastanawia). Na wodach
otwartych nurałem w nim po razie na Koparkach i na Zakrzówku. Przy temp. w
wodzie od 11 stopni do 5 stopni nie odczuwałem w nim zimna (przy 30 min nurze).
Obecnie zmieniam konfiguracje - jestem w trakcie zakupu suchacza, więc skafander
pianka stał się zbyteczny. Wady czy niedostatki skafandra to widoczne na
zdjęciach niewielkie zmechacenia tam gdzie przebiega pas naramienny - szelka od
jacketu.Mam skrzydło i uprząż dość mocno zaciągnięta w czasie nurania, tym wiec
tym tłumaczę to coś. Możliwy odbiór osobisty. Wysyłam pocztą. Możliwe że uda mi
się go sprzedać wcześniej z uwagi na zamieszczenie na portalu aukcyjnym. Cena
699 pln i wysyłkę biorę na siebie. Foty prześlę na email. Pozdrawiam!

--

[S] PiankaScubatech Proterm 7+7 M/L