Piasecki: "trzeba zakładać kask"

Data: 2011-04-11 14:28:56
Autor: ziemo
Piasecki: "trzeba zakładać kask"
W dniu 2011-04-11 11:20, Alfer_z_pracy pisze:
Lech Piasecki, nasz mistrz kolarstwa, dorzuca kolejny kamyczek do
dyskusji o kaskach. W zasadzie niejako przy okazji o nich napomknął, ale
znając popularność GW, ziarenko skutecznie wykiełkuje wśród rodziców i
nie tylko. Dobrze, że nie dodał "Kask ratuje życie" :-)

Sporadycznie w ostatnich latach czytam precla, więc nie znam aktualnych trendów, sam czasem jeżdżę w kasku, córce do pierwszego rowerka kupiłem, czy to się już kwalifikuje do stania tam gdzie stało zomo? ;-)

--
Ziemo

Data: 2011-04-11 14:47:01
Autor: Alfer_z_pracy
ziemo napisał:
Sporadycznie w ostatnich latach czytam precla, więc nie znam aktualnych trendów, sam czasem jeżdżę w kasku, córce do pierwszego rowerka kupiłem, czy to się już kwalifikuje do stania tam gdzie stało zomo? ;-)

To zależy, czy córce:
a) nakazałeś zakładanie kasku
b) zaleciłeś zapoznanie się z dostępnymi statystykami wykazującymi wpływ zakładania kasku na bezpieczeństwo rowerzysty, aby podjęła samodzielną decyzję

:-)
A.

Data: 2011-04-12 08:24:34
Autor: ziemo
W dniu 2011-04-11 14:47, Alfer_z_pracy pisze:
ziemo napisał:
[...]

jeszcze nie muszę

b) zaleciłeś zapoznanie się z dostępnymi statystykami wykazującymi wpływ
zakładania kasku na bezpieczeństwo rowerzysty, aby podjęła samodzielną
decyzję

może bym to zrobił gdybym sam je znał a młoda zrozumiała choćby pojedyncze słowa ;)

--
Ziemo

Piasecki: "trzeba zakładać kask"