Piaseczno - Nowy Dwór Mazowiecki. Jak?

Data: 2014-04-09 21:29:48
Autor: WildS
Piaseczno - Nowy Dwór Mazowiecki. Jak?
Witam.

Dzisiaj starłem się z problemem przejazdu przez Warszawę dużym autem.
Nie jestem z tych okolic, w Wawie bywam możliwie rzadko.

Nawigacja można powiedzieć poległa. I tak dzielnie walczyła i nieraz
mnie przez Warszawę prawidłowo przeprowadziła ale dzisiaj chciała mnie
poprowadzić najpierw S8 a po nakazaniu ominięcia, przez DK7
(wisłostrada?) i ten tunel gdzie jest chyba zakaz na wyskość poniżej 4m
(ile to nie wiem tylko słyszałem, że się tiry na bramownicach blokują).

Pacjent: 40t DMC, 17,5 dł, 2.55szer, 4.09 wysokość. Posiadam zezwolenie
C16, przejazdy w ciągu dnia. Odpadła cała S8 i Most Grota bo tam zakaz od 6-22, z którego nie zwalnia
C16. Odpadła wisłostrada bo tunel. Sugerowano mi przejazd Doliną
służewiecką na most siekierkowski (i ew. powrót Północnym na lewą stronę
Wisły i dalej na Łomianki). Na Wał miedzeszyński bym dojechał a dalej mi nawigacja pokazywała z
grubsza roboty drogowe, same korki i jakiś zakaz (wysokość?) na Wybrzeżu
Szczecińskim.

Z kolei trasa przez Błonie i DW579 na Kazuń ma z tego co wiem w Kazuniu
ograniczenie na 10ton.

Wymyśliłem taką trasę:
http://goo.gl/maps/easNj
ale nie byłem jej pewien. Nie spieszyło mi się więc zagrałem bezpiecznie
i wyjechałem z Wawy tą samą drogą, którą przyjechałem:

http://goo.gl/maps/WGNqb

Ciekaw jestem jaka czasowa różnica w okolicach godziny 17 wychodzi.

Jakieś sugestie na przyszłość, żeby tyle km nie nadrabiać niepotrzebnie?

--
WildS

Data: 2014-04-09 22:00:35
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Piaseczno - Nowy Dwór Mazowiecki. Jak?
W dniu 09.04.2014 o 21:29 WildS <falcon@nightfall.pl> pisze:

Wymyśliłem taką trasę:
http://goo.gl/maps/easNj
ale nie byłem jej pewien.

Ta trasa jest dobra ale ma jedno słabe miejsce: Dolinka Służewiecka -  około 17 jest codziennie zapchana, przejazd do mostu czasami zajmuje  30min. Co drugi dzień dodatkowo jest dzwon "przy kościele", czasami można  tam postać i godzinę. W ciągu dnia raczej rzadko kiedy stoi. Jak będziesz  jechał rano - dodatkowo postoisz na Puławskiej do wiaduktu S2.

http://goo.gl/maps/WGNqb

Ciekaw jestem jaka czasowa różnica w okolicach godziny 17 wychodzi.

Jakieś sugestie na przyszłość, żeby tyle km nie nadrabiać niepotrzebnie?

Jest też wariant S2, S8, Babice, Klaudyn, Łomianki, 7 - tam też jest  ograniczenie do 10t ale "dużych" jak słyszę na CB nie ruszają. Każdemu  "dużemu mobilowi" radzą aby w razie kontroli powiedział że z/do Kolportera  jedzie:-).

Trasa przez Dolinkę jest najlepsza ale tylko miedzy 10-tą a 15-tą. Później  lub wcześniej jest ciasno.

TG

Data: 2014-04-09 22:24:16
Autor: WildS
On 2014-04-09, Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> wrote:
[...]

Zjazd na S2 korkuje całą Puławską?
Czyli po prawej stronie Wisły dla dużego nie ma tam niespodzianek?

Ogólnie jeśli korki nie przekroczą godziny z hakiem to mi się opłaca bo
tyle mniej więcej nadkładam jadąc na około przez Sochaczew.

[...]

S8 od starej 2 do Mostu Grota mam zakaz 6-22. Mimo wszystko bardzo
ciekawa opcja. Pytanie - gdzie na S8 łowią jadących na zakazie - mają
jakąś zatoczkę jak na kawałku pomiędzy lotniskiem i Puławską?
Jeśli na tym kawałku do zjazdu na Babice jest czysto to przy najbliższej
okazji przetestuję.

Trasa przez Dolinkę jest najlepsza ale tylko miedzy 10-tą a 15-tą. Później  lub wcześniej jest ciasno.

Dzięki. Dzisiaj akurat jechałem o 17 więc chyba nienajgorzej na tym
wyszedłem.

Ten rejon to mój koszmar - same zakazy, wiadukty, tonaże, duży ruch i
cwaniakujące osobówki.

--
WildS

Data: 2014-04-09 22:30:09
Autor: jerzu
Piaseczno - Nowy Dwr Mazowiecki. Jak?
On Wed, 9 Apr 2014 22:24:16 +0200 (CEST), WildS <falcon@nightfall.pl>
wrote:

S8 od starej 2 do Mostu Grota mam zakaz 6-22. Mimo wszystko bardzo
ciekawa opcja. Pytanie - gdzie na S8 owi jadcych na zakazie - maj
jak zatoczk jak na kawaku pomidzy lotniskiem i Puawsk?

Midzy wzem Lazurowa a Powzkami.
Jeli na tym kawaku do zjazdu na Babice jest czysto to przy najbliszej
okazji przetestuj.

Do Babic moesz miao S8 jecha.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-04-09 22:46:17
Autor: Poldek
wrote:

[...]

Przed Powzkowsk regularnie api ciearwki, ale od czasu do czasu api te midzy Puawsk a Al. Krakowsk.

Data: 2014-04-10 21:28:25
Autor: jerzu
Piaseczno - Nowy Dwr Mazowiecki. Jak?
On Wed, 09 Apr 2014 22:46:17 +0200, Poldek <pugilares@interia.eu>
wrote:

Przed Powzkowsk regularnie api ciearwki, ale od czasu do czasu api te midzy Puawsk a Al. Krakowsk.

Bya mowa o S8. Na S2 widziaem dzi zaklejone znaki dotyczce
kontroli, czyby sobie dali spokj?

Data: 2014-04-14 11:16:15
Autor: Poldek
wrote:

Przed Powzkowsk regularnie api ciearwki, ale od czasu do czasu
api te midzy Puawsk a Al. Krakowsk.

Bya mowa o S8. Na S2 widziaem dzi zaklejone znaki dotyczce
kontroli, czyby sobie dali spokj?

Na S8 przed Powzkami te ostatnio nie widziaem. Albo s rzadziej, albo wyluzowali w zwizku z remontem Trasy Toruskiej. Kiedy byli tam za kadym razem, kiedy przejedaem, a ostatnio jechaem kilka razy i nie byo kontroli.

Data: 2014-04-14 17:05:22
Autor: jerzu
Piaseczno - Nowy Dwr Mazowiecki. Jak?
On Mon, 14 Apr 2014 11:16:15 +0200, Poldek <pugilares@interia.eu>
wrote:

wyluzowali w zwizku z remontem Trasy Toruskiej

Te kontrole wanie maj zwizek z remontem, maj zatrzyma ciarwki
adujce si na most.

Data: 2014-04-10 15:04:30
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu 09.04.2014 o 22:24 WildS <falcon@nightfall.pl> pisze:

Zjazd na S2 korkuje całą Puławską?
Czyli po prawej stronie Wisły dla dużego nie ma tam niespodzianek?

Tam jest spory ruch rano, część jadących z Piaseczna wjeżdża na S2  (światła) część jedzie prosto (też światła) i jest gęsto.
Po prawej nie ma niespodzianek.

[...]

Aby dojechać do Babic zjeżdżasz z S8 na Sochaczew - ostatni zjazd przed  ograniczeniem.
Tam można śmiało jechać - ITD stoi parę kilometrów dalej.

Ten rejon to mój koszmar - same zakazy, wiadukty, tonaże, duży ruch i
cwaniakujące osobówki.

Pojeździsz trochę to się przyzwyczaisz :-)
Te zakazy są po to aby ułatwić osobówkom przejazd przez rozbudowywany  północny odcinek S8. Jak skończą (będą 3 pasy) to i zakazy znikną.

TG

Data: 2014-04-09 22:09:53
Autor: Grejon
W dniu 2014-04-09 21:29, WildS pisze:
[...]

Tunel, pod którym się TIRy nie mieszczą jest pod Rondem Zesłańców. Ale fakt, że teraz przez remont Trasy Łazienkowskiej jest na Wisłostradzie ograniczenie wysokości do 3,3m.

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-04-09 22:48:18
Autor: Poldek
Grejon wrote:

Tunel, pod którym się TIRy nie mieszczą jest pod Rondem Zesłańców. Ale
fakt, że teraz przez remont Trasy Łazienkowskiej jest na Wisłostradzie
ograniczenie wysokości do 3,3m.

Na Rondzie Zesłańców TIRy nie mieszczą się w tunelu i dlatego przejeżdżają przez rondo normalnie, czyli po rondzie, a nie tunelem.

Data: 2014-04-10 09:21:52
Autor: Grejon
W dniu 2014-04-09 22:48, Poldek pisze:
Grejon wrote:

[...]

Zgadza się, tylko mam wrażenie, że niektórzy mylą te tunele.

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-04-09 22:28:13
Autor: jerzu
Piaseczno - Nowy Dwr Mazowiecki. Jak?
On Wed, 9 Apr 2014 21:29:48 +0200 (CEST), WildS <falcon@nightfall.pl>
wrote:

Wymyliem tak tras:
http://goo.gl/maps/easNj

To jest jedyna rozsdna trasa.

ale nie byem jej pewien. Nie spieszyo mi si wic zagraem bezpiecznie
i wyjechaem z Wawy t sam drog, ktr przyjechaem:
http://goo.gl/maps/WGNqb

Nieze kko :)

Data: 2014-04-10 10:33:43
Autor: Michał Jankowski
W dniu 09.04.2014 21:29, WildS pisze:

Pacjent: 40t DMC, 17,5 dł, 2.55szer, 4.09 wysokość.

10. Wysokość pojazdu z ładunkiem nie może przekraczać 4 m.
11. Jeżeli masa, naciski osi lub wymiary pojazdu wraz z ładunkiem lub bez ładunku są większe od dopuszczalnych, przewidzianych dla danej drogi w przepisach określających warunki techniczne pojazdów oraz określonych w ust. 6, 8 i 10, przejazd pojazdu jest dozwolony tylko pod warunkiem uzyskania zezwolenia.

Zezwolenie na przejazd pojazdu ponadgabarytowego wydaje się na konkretny przejazd konkretną trasą, po sprawdzeniu, czy pojazd na danej trasie się zmieści.

   MJ
(W praktyce oczywiście pojazd o 9 cm za wysoki przejedzie wszędzie tam, gdzie nie ma ograniczenia wysokości poniżej 4 metrów, norma przewiduje zapas i to spory.)

Data: 2014-04-10 14:53:32
Autor: WildS
On 2014-04-10, Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[...]

Teraz się już to zmieniło i są kategorie ponadgabarytów, bez
konieczności występowania za kazdym razem o pozwolenie na każdą trasę.
Dostajesz pozwolenie na gabaryt odpowiedniej kategorii i jezdzisz.

--
WildS

Data: 2014-04-10 17:48:42
Autor: Michał Jankowski
W dniu 2014-04-10 14:53, WildS pisze:

Teraz się już to zmieniło i są kategorie ponadgabarytów, bez
konieczności występowania za kazdym razem o pozwolenie na każdą trasę.
Dostajesz pozwolenie na gabaryt odpowiedniej kategorii i jezdzisz.

I gdzie jeździsz, skoro nie możesz przejechać pod żadnym wiaduktem i pod drutami żadnej sieci trakcyjnej?

   MJ

Data: 2014-04-10 19:40:05
Autor: WildS

http://www.gitd.pl/nowe-zasady-przewozu-pojazdami-nienormatywnymi-i-nie-tylko