Piaseczno tonie

Data: 2010-06-04 04:46:55
Autor: u2
Piaseczno tonie
...  a mieszkańcy pozostawieni sami sobie :

http://fakty.interia.pl/polska/news/piaseczno-brak-strazakow-mieszkancy-walcza,1488319

"Kilkaset domów zostało zalanych po nocnych ulewach w Piasecznie koło
Warszawy. Na osiedlach w pobliżu strumyka Perełka jest bardzo dużo
wody, miejscami sięga ona do kolan. Zalane są garaże, piwnice i
niektóre mieszkania na parterach. Mieszkańcy sami próbują radzić sobie
z żywiołem."

Data: 2010-06-04 14:01:10
Autor: awe
Piaseczno tonie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:6eae10ec-31b4-4a35-83f5-6c234f56f2caa30g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
kolejni wyborcy zalani, chyba sie wsciekna
awe

Data: 2010-06-04 14:06:18
Autor: bartez
Piaseczno tonie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huapnp$141$1news.onet.pl...

[...]

No tak. Ale następna katastrofa już nie przejdzie. Chyba, że może kocia grypa np?

Data: 2010-06-04 14:03:05
Autor: cytryna
Piaseczno tonie
[...]

Spoko, pojawi się pan marszałek Bóbr Katarski i oświadczy: "Mam przyjemność odwiedzić powodzian". A powodzianie pełni szczęscia według porzekadła "gość
w dom chowaj dobytek" przyjmą tego gryzonia w należny sposób. Już 20 czerwca
dostanie to na co zasłużył!

Data: 2010-06-04 14:12:23
Autor: bartez
Piaseczno tonie

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.000006e8.4c08eb79newsgate.onet.pl...
[...]

Mam nadzieję, że i temu małemu też pogonią kota hehehehe ;))))

Data: 2010-06-04 15:44:50
Autor: awe
Piaseczno tonie

Użytkownik "bartez" <mcbartus@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c08edaa$0$19177$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
za co? przeciez nie mogl popelnic sepuku zeby donka odwiesc od zaniechania budowy obiektow przeciwpowodziowych. ja rozumiem patriotyzm, ale zywy moze wiecej
awe

Data: 2010-06-04 16:15:43
Autor: bolek
Piaseczno tonie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huavr0$jqi$1news.onet.pl...

[...]

No przecież ten mały też rządził, i też gówno zrobił.
Więc o jakich wyborach mowa.
To będzie tylko spęd baranów.

bolek

Data: 2010-06-04 18:19:49
Autor: Rafał Lepudruk
Piaseczno tonie

[...]

Może tak by prezes PiS ruszył tyłek i pomógł w sypaniu piasku do worków? Zasłużyłby na dozgonną  wdzięcznośc mieszkańców Piaseczna. Znam Piaseczno więc wiem gdzie to jest. Takie są skutki budowania bloków na bagnach!

R.L.

Piaseczno tonie