Piaskarka w akcji :-)

Data: 2016-01-30 23:51:27
Autor: CzesƂaw Wiƛniak
Piaskarka w akcji :-)

https://youtu.be/2n4Ziqv2Z0s

Ja pierd... jakbym nie zobaczyƂ to bym nie uwierzyƂ:)

Data: 2016-01-31 10:29:13
Autor: tck
Piaskarka w akcji :-)

UĆŒytkownik "CzesƂaw Wiƛniak" <kielbasa@wyborcza.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:n8jepg$rsu$1node2.news.atman.pl...

https://youtu.be/2n4Ziqv2Z0s

Ja pierd... jakbym nie zobaczyƂ to bym nie uwierzyƂ:)

rok 2013

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2016-01-31 11:10:24
Autor: CzesƂaw Wiƛniak
Piaskarka w akcji :-)

https://youtu.be/2n4Ziqv2Z0s

Ja pierd... jakbym nie zobaczyƂ to bym nie uwierzyƂ:)

rok 2013

No i co?

Data: 2016-01-31 23:14:35
Autor: Kaczin
Piaskarka w akcji :-)
W dniu 31.01.2016 o 11:10, CzesƂaw Wiƛniak pisze:

https://youtu.be/2n4Ziqv2Z0s

Ja pierd... jakbym nie zobaczyƂ to bym nie uwierzyƂ:)

rok 2013

No i co?

Stareeeeeeeeeee.

--
Kaczin

Data: 2016-01-31 23:17:51
Autor: CzesƂaw Wiƛniak
Piaskarka w akcji :-)

https://youtu.be/2n4Ziqv2Z0s

Ja pierd... jakbym nie zobaczyƂ to bym nie uwierzyƂ:)

rok 2013

No i co?

Stareeeeeeeeeee.

Ale ja nie widziaƂem i bardzo mi się podoba :P

Data: 2016-02-01 00:47:47
Autor: Marek
Piaskarka w akcji :-)
On Sun, 31 Jan 2016 11:10:24 +0100, CzesƂaw Wiƛniak<kielbasa@wyborcza.pl> wrote:
No i co?

To jasne, ze sugeruje, ĆŒe jeszcze wtedy nie byƂo zmechanizowanych piaskarek, co tƂumaczy ten film.

--
Marek

Piaskarka w akcji :-)