Piaskowanie ramy aluminiowej

Data: 2015-02-11 13:25:45
Autor: TheGhost
Piaskowanie ramy aluminiowej
Witam!

Mam następujące pytanie. Czy piaskowanie ramy ALU może w jakiś sposób zaszkodzić elementom gwintowanym?

Pozdrawiam, M.

Data: 2015-02-11 14:58:43
Autor: Czesław Wiśniak
Piaskowanie ramy aluminiowej
Mam następujące pytanie. Czy piaskowanie ramy ALU może w jakiś sposób zaszkodzić elementom gwintowanym?

Może chyba, że coś tam wkrecisz. Generalnie piaskowanie aluminium to nie jest dobry pomysł, szybciej szkiełkowanie.

Data: 2015-02-11 15:56:39
Autor: TheGhost
Piaskowanie ramy aluminiowej
Może chyba, że coś tam wkrecisz. Generalnie piaskowanie aluminium to nie jest dobry pomysł, szybciej szkiełkowanie.

a cóż to za technologia?

Data: 2015-02-11 16:06:01
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 11 Feb 2015 15:56:39 +0100, TheGhost napisał(a):

Może chyba, że coś tam wkrecisz. Generalnie piaskowanie aluminium to nie jest dobry pomysł, szybciej szkiełkowanie.

a cóż to za technologia?

Natrysk drobnymi kulkami szkła.
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-02-12 12:44:54
Autor: __Maciek
Piaskowanie ramy aluminiowej
Wed, 11 Feb 2015 15:56:39 +0100 "TheGhost" <maverickNOSPAM@AMORKI.PL>
napisał:

jest dobry pomysł, szybciej szkiełkowanie.

a cóż to za technologia?

Podobna, to tak samo obróbka strumieniowo-ścierna. Jest jeszcze
sodowanie itp. Pomniki podobno czyści się zmielonymi skorupkami od
orzechów ziemnych.

Ja dawałem ramę (stalową) do piaskowania i malowania tutaj:
http://www.pomalujrower.pl/

Piszą na stronie że piaskują tylko ramy stalowe, a aluminiowe czyszczą
z farby chemicznie, potem w miarę potrzeb poprawiają lekko
piaskowaniem.

Data: 2015-02-11 14:59:46
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 11 Feb 2015 13:25:45 +0100, TheGhost napisał(a):

Witam!

Mam następujące pytanie. Czy piaskowanie ramy ALU może w jakiś sposób zaszkodzić elementom gwintowanym?

Pozdrawiam, M.

Pewnie że może. Dlatego wkręć /nakręć coś tam w te gwinty.

Data: 2015-02-13 01:22:24
Autor: Gotfryd Smolik news
Piaskowanie ramy aluminiowej
<OT><NTG>

On Wed, 11 Feb 2015, Jacek Maciejewski wrote:

[...]
[...disclaimer...]
Dziesięć przykazań ma 279 słów.
Deklaracja Niepodległości Stanów Zjednoczonych  300 słów.
Dyrektywa UE w sprawie przewozu cukierków karmelkowych - 25 911 słów.

  Ciekawe co by na to powiedział niejaki Julius Cezar.

pzdr, Gotfryd

Piaskowanie ramy aluminiowej