Piast - Lech i dziadostwo Cyfry

Data: 2009-04-11 20:57:22
Autor: Cavallino
Piast - Lech i dziadostwo Cyfry
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:grqkv3$fev$1inews.gazeta.pl...
to co zrobili realizatorzy w doliczonym czasie to masakra jakaś ...

Pomyliłeś Cyfrę z TPSA.

Data: 2009-04-11 21:49:29
Autor: gasper
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:grqp8f$bq9$1news.onet.pl...
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:grqkv3$fev$1inews.gazeta.pl...
to co zrobili realizatorzy w doliczonym czasie to masakra jakaś ...

Pomyliłeś Cyfrę z TPSA.

nic nie pomyliłem.... oglądając kanał 66 na cyfrze pokazywała sie plansza i komentatorzy C+ z meczu Legii

Data: 2009-04-12 00:17:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:grqs8d$l70$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiem.
Ale czy jesteś w 100% przekonany, że w Orange Sport byliby inni?
Bo ten mecz był również tam transmitowany.

Musiałby się wypowiedzieć ktoś kto to oglądał w videostradzie.

Piast - Lech i dziadostwo Cyfry