Piast z pradnica na lozyska maszynowe

Data: 2015-04-23 12:12:36
Autor: piecia aka dracorp
Piast z pradnica na lozyska maszynowe
Witam
Kojazycie jakies, dostepne w PL piasty przednie z pradnica z mocowaniem IS
 na tarcze z lozyskami maszynowymi? Shimano w swojej ofercie ma juz tylko
 pod center i o innych lozyskach nie ma co myslec.

--
Pozdrawiam Piotr

Data: 2015-04-23 15:31:52
Autor: JDX
On 2015-04-23 14:12, piecia aka dracorp wrote:
Witam
Kojazycie jakies, dostepne w PL piasty przednie z pradnica z mocowaniem IS
na tarcze z lozyskami maszynowymi? Shimano w swojej ofercie ma juz tylko
pod center i o innych lozyskach nie ma co myslec.

http://www.nabendynamo.de/produkte/son_28_en.html
Wydaje mi się, że ktoś tym w Polsce handluje. Ale mogę się mylić.

Data: 2015-04-23 07:41:43
Autor: tadeklodz
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 15:32:29 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
On 2015-04-23 14:12, piecia aka dracorp wrote:
> [...]
> na tarcze z lozyskami maszynowymi? Shimano w swojej ofercie ma juz tylko
> pod center i o innych lozyskach nie ma co myslec.
Wydaje mi się, że kto¶ tym w Polsce handluje. Ale mogę się mylić.

na ebay. de  spokojnie można kupić. Ja kupiłem 2 dla siebie i żony

Data: 2015-04-23 17:50:04
Autor: Piotr Rogoza
Piast z pradnica na lozyska maszynowe
Dnia Thu, 23 Apr 2015 07:41:43 -0700, tadeklodz napisał(a):

na ebay. de  spokojnie moĹĽna kupić. Ja kupiĹ‚em 2 dla siebie i ĹĽony
Hmm, warte swojej ceny?

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-04-24 10:08:01
Autor: PeJot
Piast z pradnica na lozyska maszynowe
W dniu 2015-04-23 o 19:50, Piotr Rogoza pisze:

Hmm, warte swojej ceny?

SzczegĂłlnie wobec ceny akumulatorĂłw ? :)

--
P.Jankisz

Data: 2015-04-24 04:28:36
Autor: Piecia aka dracorp
Piast z pradnica na lozyska maszynowe
W dniu pi±tek, 24 kwietnia 2015 10:08:03 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
Szczególnie wobec ceny akumulatorów ? :)
Zawsze to jakie¶ rozwi±zanie wozić ze sob± torbę akumulatorów :)

Z chęci± bym kupił te dynamo ale chyba wolę wydać ~150zł na Shitmano. Jako¶ przeżyję kulki i konusy czy co tam jest.

--
Piotr

Data: 2015-04-24 12:43:34
Autor: tadeklodz
W dniu pi±tek, 24 kwietnia 2015 13:28:37 UTC+2 użytkownik Piecia aka dracorp napisał:
> [...]

Z chęci± bym kupił te dynamo ale chyba wolę wydać ~150zł na Shitmano. Jako¶ przeżyję kulki i konusy czy co tam jest.

o jako¶ci o¶wietlenia decyduje lampka a dynamopiasta w zasadzie nie. SON jest lekkie /400 gram/

Data: 2015-04-24 14:06:42
Autor: PeJot
W dniu 2015-04-24 o 13:28, Piecia aka dracorp pisze:

Zawsze to jakie¶ rozwi±zanie wozić ze sob± torbę akumulatorów :)

Przeciętne o¶wietlenie akumulatorowe zwykle wyrabia te kilka godzin, więcej do miasta chyba nie trzeba. Chociaż nie, był tu taki jeden co to jeĽdzi rowerem o 2 w nocy :)

--
P.Jankisz

Data: 2015-04-24 05:35:05
Autor: rmikke
W dniu pi±tek, 24 kwietnia 2015 14:06:44 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
> [...]

Przeciętne o¶wietlenie akumulatorowe zwykle wyrabia te kilka godzin, więcej do miasta chyba nie trzeba. Chociaż nie, był tu taki jeden co to jeĽdzi rowerem o 2 w nocy :)

Wydaje mi się, że nie o mnie mowa, więc jest tu takich co najmniej dwóch :D

Data: 2015-04-24 18:31:44
Autor: Piotr Rogoza
Piast z pradnica na lozyska maszynowe
Dnia Fri, 24 Apr 2015 14:06:42 +0200, PeJot napisał(a):

Przeciętne oświetlenie akumulatorowe zwykle wyrabia te kilka godzin,
więcej do miasta chyba nie trzeba. Chociaż nie, był tu taki jeden co to
jeĹşdzi rowerem o 2 w nocy :)
Rzadko ale zdarza mi się jeździć w nocy. Jest inaczej. Tylko że dynamo chcę włożyć do mojej przełajówki która się robi powoli coraz bardziej turystyczna.
Do tego przetwornica i będzie można ładować telefon.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-04-24 20:40:49
Autor: PeJot
Piast z pradnica na lozyska maszynowe
W dniu 2015-04-24 o 20:31, Piotr Rogoza pisze:

Rzadko ale zdarza mi się jeĽdzić w nocy. Jest inaczej. Tylko że dynamo
chcę włożyć do mojej przełajówki która się robi powoli coraz bardziej
turystyczna.
Do tego przetwornica i będzie można ładować telefon.

Power banki nadal wychodz± taniej niż dynamopiasta.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2015-04-24 18:57:14
Autor: Piotr Rogoza
Dnia Fri, 24 Apr 2015 20:40:49 +0200, PeJot napisał(a):

[...]

Power banki nadal wychodzÄ… taniej niĹĽ dynamopiasta.
Dynamo to koszt ~150zł, przetwornica to kolejne ~50zł ale teoretycznie będę miał później spokój. Zresztą jakoś nie mogę się przekonać do powerbanku. Swoją drogą mam telefon z aku 3Ah, drugi 6Ah trochę spuchł.

--
piecia aka dracorp

Piast z pradnica na lozyska maszynowe