Piasta Joytech - czym odkręcić bębenek od piasty?

Data: 2014-07-30 17:06:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
Piasta Joytech - czym odkręcić bębenek od piasty?
Użytkownik "Maciek" <ma@tlen.pl> napisał w wiadomości news:lraf39$1ec$1speranza.aioe.org...
Jak w temacie :-) Zaczął cicho stukać. Chciałbym go rozkręcić z czym sobie poradzę ale też odkręcić od piasty tylko pytanie czym?
Imbus 10 za mały, 12tka za duża, wygląda, że 11ka pasowałaby. Byłem w kilku sklepach panowie stwierdzili, że nie spotkali się z takim rozmiarem, owszem torxy itp są.
Czy orientuje się ktoś co to za bębenek - dziwoląg, może wchodzi do niego jakiś "standardowy" wymiar klucza calowy made in juesej?
Najchętniej chciałbym kupić nasadkę ala bit na grzechotkę, gdyż siły przy odkręcaniu trzeba trochę użyć ;-)
Czym serwisy to skręcają/odkręcają?

Jedna uwaga: zanim kupisz ten klucz spróbuj go pożyczyć i sprawdź czy w ogóle dasz radę to ruszyć. Klucz 11 kupisz bez problemu w dobrym sklepie narzędziowym auto/moto.

W Mbiku znajomego nie dałem rady tego odkręcić i skończyło sie na reklamacji tylnego koło i wymianie na inne. Żadna przedłużka etc. NIC nie pomogoło a próbowaliśmy we dwóch. De facto to jedyna wada tych kół póki co :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2014-07-30 20:22:53
Autor: Maciek
[...]

Też miałem kiedyś takiego twardziela, jednak uległ.
Klucz mocno wkręciłem w imadło na stole warsztatowym, na klucz nałożyłem bębenek z kołem i zakręciłem powoli kołem jak kierownicą. Siła na bębenku była taka, że czułem pewny dyskomfort i obawiałem się czy za raz coś nie strzeli :-) Patrząc z pozycji kręcącego - poszło lekko poszło ale bardzo sprężyście i niepewnie. Myślę że tym sposobem nawet jak bębenek nie puści to coś ukręcisz ;-)

Data: 2014-07-30 22:03:02
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Maciek" <ma@tlen.pl> napisał w wiadomości news:lrbd5p$p6e$1speranza.aioe.org...
> [...]

Klucz mocno wkręciłem w imadło na stole warsztatowym, na klucz nałożyłem bębenek z kołem i zakręciłem powoli kołem jak kierownicą. Siła na bębenku była taka, że czułem pewny dyskomfort i obawiałem się czy za raz coś nie strzeli :-) Patrząc z pozycji kręcącego - poszło lekko poszło ale bardzo sprężyście i niepewnie. Myślę że tym sposobem nawet jak bębenek nie puści to coś ukręcisz ;-)

Jedyna rzecz, która przychodzi mi do głowy to to, że w fabryce ktoś krzywo ustawił śrubę a potem dobił ją kluczem pneumatycznym ustawionym na maksa :)