Piasta MTB na 24 szprychy

Data: 2010-06-13 21:01:38
Autor: kosik
Piasta MTB na 24 szprychy
Poszukuje tylnej piasty MTB pod tarcze na 24 szprychy. Widział ktoś może coś takiego w sensownych pieniądzach (do 200zł) w PL? Wiem, że można zapleść piaste na 36 albo 32, ale szukam konkretnie 24.

kosik

Data: 2010-06-13 21:11:51
Autor: PeJot
Piasta MTB na 24 szprychy
kosik pisze:
Poszukuje tylnej piasty MTB pod tarcze na 24 szprychy. Widział ktoś może coś takiego w sensownych pieniądzach (do 200zł) w PL? Wiem, że można zapleść piaste na 36 albo 32, ale szukam konkretnie 24.

MSZem guza szukasz.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-14 09:46:41
Autor: Jan Cytawa
Piasta MTB na 24 szprychy
MSZem guza szukasz.

Nie wszystkie dzialania tzw. ludzkosci da sie racjonalnie wytlumaczyc
:)

Jan Cytawa

Data: 2010-06-14 09:55:08
Autor: kosik
Piasta MTB na 24 szprychy
W dniu 2010-06-13 21:11, PeJot pisze:
MSZem guza szukasz.

Może i tak ale tylko tej piasty brakuje mi do złożenia wypasionych kół :) Obręcze są i innych nie będzie. W ostateczności zaplote piaste na 36 szprychy.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-06-14 10:44:26
Autor: PeJot
Piasta MTB na 24 szprychy
kosik pisze:
[...]

24 otworowe obręcze/piasty zaplecione na 36 szprych ? Ja chyba o czymś nie wiem :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-14 11:21:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Piasta MTB na 24 szprychy
W dniu 2010-06-14 10:44, PeJot pisze:
kosik pisze:
W dniu 2010-06-13 21:11, PeJot pisze:
MSZem guza szukasz.

Może i tak ale tylko tej piasty brakuje mi do złożenia wypasionych kół
:) Obręcze s± i innych nie będzie. W ostateczno¶ci zaplote piaste na
36 szprychy.

24 otworowe obręcze/piasty zaplecione na 36 szprych ? Ja chyba o czym¶
nie wiem :)

24 otworowe obręcze i 36 otworowe piasty. Zapleciona cało¶ć na 24 szprychy. Teraz ja¶niej? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2010-06-14 11:48:45
Autor: PeJot
Piasta MTB na 24 szprychy
kosik pisze:
[...]

Nienienie, miało być 24 otworowa obręcz/piasta zapleciona na 36 szprych.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2010-06-14 12:09:38
Autor: kosik
Piasta MTB na 24 szprychy
W dniu 2010-06-14 11:48, PeJot pisze:
Nienienie, miało być 24 otworowa obręcz/piasta zapleciona na 36 szprych.

A się czepiasz :) Zaplotę piaste 36 szprychow± na 24 szprychy :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-06-14 12:37:57
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Piasta MTB na 24 szprychy
Dnia 14-06-2010 o 10:44:26 PeJot <Pejot@o2.pl> napisał(a):

24 otworowe obręcze/piasty zaplecione na 36 szprych ? Ja chyba o czym¶  nie wiem :)

normalnie, pomijasz co ktorystam otwor. ja tak mam zapleciona piaste 32o  na obreczy 36o, co 8mej szprychy brakuje.  tutaj by byla sytuacja  odwrotna. 24 szprychy na 32/36o piascie.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Ł±cka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-06-14 12:47:23
Autor: Dominik Mirowski
Piasta MTB na 24 szprychy
Użytkownik "kosik" napisał w wiadomo¶ci

Może i tak ale tylko tej piasty brakuje mi do złożenia wypasionych kół :) Obręcze s± i innych nie będzie.

Wypasione koła i piasta do 200 zł ??

:-p
--
Dominik

Data: 2010-06-14 13:46:52
Autor: kosik
Piasta MTB na 24 szprychy
W dniu 2010-06-14 12:47, Dominik Mirowski pisze:

Wypasione ko�a i piasta do 200 z� ??

Koła po złożeniu pójdą w Polskę :) Więc nie chcę przesadzać z ceną. Idealnie by pasowała DT 240 z allegro ale 800zł to jednak za dużo...

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-06-14 14:07:27
Autor: Dominik Mirowski
Piasta MTB na 24 szprychy
Użytkownik "kosik" napisał w wiadomo¶ci
Wypasione koła i piasta do 200 zł ??
Koła po złożeniu pójd± w Polskę :) Więc nie chcę przesadzać z cen±. Idealnie by pasowała DT 240 z allegro ale 800zł to jednak za dużo...

Za 800 zł to można kupić czasem komplecik dt240/mavic X.31 w de na ebayu - wła¶nie na 24 szprychy :).
--
Dominik

Data: 2010-06-13 22:36:25
Autor: Dominik Mirowski
Piasta MTB na 24 szprychy
kosik wyklepał(a) :
Poszukuje tylnej piasty MTB pod tarcze na 24 szprychy. Widział ktoś
może coś takiego w sensownych pieniądzach (do 200zł) w PL? Wiem, że
można zapleść piaste na 36 albo 32, ale szukam konkretnie 24.

W tej cenie nie masz szans dostać dobrej piasty - jest trochę zabawek joytecha z rowerów za 300 zł ale i to nieczęsto, musi być przypadek aby dostać coś ciekawego. Trafiają się piasty Formula DC38 albo Cannondale Wind (to ta sama piasta) ale marne szanse obecnie, bo już jakiś czas ich nie widziałem. Na niemieckim Ebayu masz największe szanse.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Piasta MTB na 24 szprychy