Piasta MTB na 24 szprychy

Data: 2010-06-13 22:36:25
Autor: Dominik Mirowski
Piasta MTB na 24 szprychy
kosik wyklepał(a) :
Poszukuje tylnej piasty MTB pod tarcze na 24 szprychy. Widział ktoś
może coś takiego w sensownych pieniądzach (do 200zł) w PL? Wiem, że
można zapleść piaste na 36 albo 32, ale szukam konkretnie 24.

W tej cenie nie masz szans dostać dobrej piasty - jest trochę zabawek joytecha z rowerów za 300 zł ale i to nieczęsto, musi być przypadek aby dostać coś ciekawego. Trafiają się piasty Formula DC38 albo Cannondale Wind (to ta sama piasta) ale marne szanse obecnie, bo już jakiś czas ich nie widziałem. Na niemieckim Ebayu masz największe szanse.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Piasta MTB na 24 szprychy