Piasta S.R.A.M. T3 - serwis

Data: 2015-08-01 15:22:04
Autor: TheGhost
Piasta S.R.A.M. T3 - serwis
Witam!

mam nastepujące pytanko. Dopadłem rowerek z piasta S.R.A.M. T3. Widać, że właścicielowi urwała się linka i poza manetką i piastą brak właściwie całej resty. Skompletowałem więc brakujące elementy (łańcuszek, plastikowa prowadnica łańcuszka i uchwyt do łączenia linki z łańcuszkem). Wstawiłem nową linkę (ciekawy patent wymiany) podłączyłem toto i muszę przyznać, ze z efektów jestem średnio zadowolony. mam wrażenie, że bez łańcuszka było dość długo jeżdżone. Rower jest trochę przerdzewiały. Zastanawiam się nad rozebraniem piasty, sprawdzeniem, przesmarowaniem, etc. W związku z powyższym mam dwa następujące pytania: po primo - czy ktoś miał już z czymś takim do czynienia i rozbierał to, po sekundo - jak się za to zabrać? Wreszcie pytanie nr 3: czy jest sens (może zamiast się bawić w zegarmistrza zalać to olejem i tyle).

Pozdrawiam, M.

Data: 2015-08-03 09:26:04
Autor: TheGhost
Piasta S.R.A.M. T3 - serwis
Nikt nic?

Data: 2015-08-03 13:07:00
Autor: PeJot
Piasta S.R.A.M. T3 - serwis
W dniu 2015-08-03 o 09:26, TheGhost pisze:
Nikt nic?

Ja bym rozbierał i czyścił. Przy demontażu przyda się 2ga osoba z czystymi rękami i aparatem fotograficznym. To nie jest rocket science, co najwyżej puzzle 3d.

--
P.Jankisz

Data: 2015-08-03 15:44:59
Autor: coaster
Piasta S.R.A.M. T3 - serwis

https://www.rowerystylowe.pl/images/czesci_do_piasty_sachs_sram_t3/1/1703/1300/800/0
https://www.rowerystylowe.pl/p-1703/czesci-do-piasty-sachs-sram-t3

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious

Data: 2015-08-08 00:17:14
Autor: Titus Atomicus
Piasta S.R.A.M. T3 - serwis
In article <mpnr8r$93b$1@news.supermedia.pl>,
 coaster <manypeny@mac.com> wrote:

> Ja bym rozbierał i czyścił. Przy demontażu przyda się 2ga osoba z
> czystymi rękami i aparatem fotograficznym. To nie jest rocket science,
> [...]

Tak przy okazji - czy te sramowe czesci musza byc tak drogie?
Nie mowie lancuszku, clickboxie czy jakiejs innej nietypowej czesci.
Ale np. zebatka kolo kosztuje 20zl, lozysko (znaczy wianek z kulkami) -  15zl, podobnie glupia nakretka (prawa przelotowa na os - prawie 20zl).
Czy one maja jakies nietypowe rozmiary ze nie mozna zalozyc tanszych, niesramowych?
--
TA

Data: 2015-08-10 10:07:44
Autor: PeJot
Piasta S.R.A.M. T3 - serwis
W dniu 2015-08-08 o 01:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Tak przy okazji - czy te sramowe czesci musza byc tak drogie?

Nie muszą. Ale mogą, jak znakomita większość części zamiennych, produkowanych przez jednego producenta.

[...]

Widać nikomu się nie opłaca robić podróbek, za cienki rynek zbytu.

--
P.Jankisz

Data: 2015-08-11 01:30:36
Autor: Titus Atomicus
Piasta S.R.A.M. T3 - serwis
In article <mq9m4g$8ri$1@node1.news.atman.pl>,
 PeJot <PeJot_@slepyadres.pl> wrote:

> [...]

> niesramowych?

Widać nikomu się nie opłaca robić podróbek, za cienki rynek zbytu.

No, ale zebatke moge wziac inna czy mam polowac na Srama?
--
TA

Piasta S.R.A.M. T3 - serwis