Piasta: hamulec rolkowy?

Data: 2017-08-14 01:18:02
Autor: Yerine Ictimai
Piasta: hamulec rolkowy?
http://tinyurl.com/y7hbcz4a
Piasta z pradnica i hamulcem rolkowym, co to jest "hamulec
 rolkowy", jaka jest jego skutecznosc w porownaniu do tarczowych i
 vbrake?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-08-22 14:57:34
Autor: rmikke
Piasta: hamulec rolkowy?
On Monday, 14 August 2017 01:18:05 UTC+2, Yerine Ictimai  wrote:
http://tinyurl.com/y7hbcz4a
Piasta z pradnica i hamulcem rolkowym, co to jest "hamulec
 rolkowy", jaka jest jego skutecznosc w porownaniu do tarczowych i
 vbrake?

Na dłuższych zjazdach się rozgrzewa i przestaje hamować, w niektórych krajach jest podobno zbroniony. Natomiast nadaje się na zimę w płaskim mieście, jest całkowicie odporny na pogodę.

Data: 2017-10-25 14:55:27
Autor: j.kronenberg
Piasta: hamulec rolkowy?
Kupiłem nowy rower z Nexus 8. Hamulec z torpedo. Hamulec działa bardzo miękko, nie blokuje się od razu, ale wykonuje część obrotu i dopiero się blokuje. Wydaje mi się to dziwne, ale sprzedawca twierdzi, że tak ma być. Czy naprawdę? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi.
Jakub

Data: 2017-12-05 12:58:19
Autor: rmikke
Piasta: hamulec rolkowy?
On Wednesday, 25 October 2017 23:55:30 UTC+2, j.kron...@gmail.com  wrote:
Kupiłem nowy rower z Nexus 8. Hamulec z torpedo. Hamulec działa bardzo miękko, nie blokuje się od razu, ale wykonuje część obrotu i dopiero się blokuje. Wydaje mi się to dziwne, ale sprzedawca twierdzi, że tak ma być. Czy naprawdę? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi.
> [...]

Tak ma być.

Data: 2017-12-05 13:00:43
Autor: rmikke
Piasta: hamulec rolkowy?
[...]

A w kwestii skuteczności w porównaniu: słaaaby. słabszy od hamulców montowanych w byle jakich szosówkach. Ale - zimą to i dobrze :D

Piasta: hamulec rolkowy?