Piasta - luźna bieżnia

Data: 2014-09-04 08:21:40
Autor: Wojciech
Piasta - luźna bieżnia
W związku z dziwnym luzem rozebrałem koło w małżonki rowerze.
Jedna bieżnia da się przesunąć w dość dużym zakresie.
Piastę nasmarowałem i skręciłem tak że powinno być OK - właśnie _powinno_ ale czy będzie?
Czy ktoś miał do czynienia z tak zdefektowaną piastą?
Jak długo piasta może jeszcze pożyć (przednie koło)?

Temat dla mnie ważny bo do końca tygodnia mogę poszukać nowego koła (przeplatanie starego jest nieopłacalne), potem już tylko interwencyjny zakup w pierwszym lepszym sklepie:(

Data: 2014-09-04 08:24:22
Autor: TheGhost
Piasta - luźna bieżnia
Temat dla mnie ważny bo do końca tygodnia mogę poszukać nowego koła (przeplatanie starego jest nieopłacalne), potem już tylko interwencyjny zakup w pierwszym lepszym sklepie:(

NajtaÅ„sza obrÄ™cz z  piastÄ… i przeplecionymi szprychami ok 25-35 zÅ‚

Pozdrawiam, M.

Data: 2014-09-04 18:30:19
Autor: kamil/Endurorider.pl
Piasta - luźna bieżnia
Użytkownik "Wojciech" <mumia.lenina@onet.eu> napisał w wiadomości news:540804f9$0$2247$65785112news.neostrada.pl...

Temat dla mnie ważny bo do końca tygodnia mogę poszukać nowego koła (przeplatanie starego jest nieopłacalne), potem już tylko interwencyjny zakup w pierwszym lepszym sklepie:(

Ja bym kupił nowe gotowe koło i miał temat z głowy. Jeszcze nie tak dawno koła Mach 1 Exe były po ok 200 zeta za komplet łącznie z wersją z mocowaniem pod tarczę. Trzy takie komplety jeżdzą u ludzi i generalnie jest ok. Raz był przypał z nie dającym się odkręcić bębenkiem, ale piasta została wymieniona w ramach gwarancji. Poza tym za taką kwotę nie było sensu brać nic innego. Rzuć okiem na alleprowizję i użyszkodnika "Bodziek" - ma sporo różnych kół w sprzedaży.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2014-09-04 19:08:55
Autor: Maciek
Piasta - luźna bieżnia
[...]

Od "Bodźka" szybko kółka nie dostanie, człowiek wszystko składa na bieżąco.
Jak ktoś może poczekać to naprawdę warto, terminów 6 dni dotrzymuje a składa jak należy.
Niedawno brałem u niego mocniejsze kółko na maszynówkach pod sakwy, kręci się jak szalone ;-)
Przetestowane już na set km i przyznaję, złożył super - jak założyłem tak jest do tej pory bez utraty centry.
....a i jeszcze jeden plus z zakupu u niego, wspieramy polski "przemysł" :)

Piasta - luźna bieżnia