Piasta - luźna bieżnia

Data: 2014-09-04 18:30:19
Autor: kamil/Endurorider.pl
Piasta - luźna bieżnia
Użytkownik "Wojciech" <mumia.lenina@onet.eu> napisał w wiadomości news:540804f9$0$2247$65785112news.neostrada.pl...

Temat dla mnie ważny bo do końca tygodnia mogę poszukać nowego koła (przeplatanie starego jest nieopłacalne), potem już tylko interwencyjny zakup w pierwszym lepszym sklepie:(

Ja bym kupił nowe gotowe koło i miał temat z głowy. Jeszcze nie tak dawno koła Mach 1 Exe były po ok 200 zeta za komplet łącznie z wersją z mocowaniem pod tarczę. Trzy takie komplety jeżdzą u ludzi i generalnie jest ok. Raz był przypał z nie dającym się odkręcić bębenkiem, ale piasta została wymieniona w ramach gwarancji. Poza tym za taką kwotę nie było sensu brać nic innego. Rzuć okiem na alleprowizję i użyszkodnika "Bodziek" - ma sporo różnych kół w sprzedaży.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2014-09-04 19:08:55
Autor: Maciek
Piasta - luźna bieżnia
[...]

Od "Bodźka" szybko kółka nie dostanie, człowiek wszystko składa na bieżąco.
Jak ktoś może poczekać to naprawdę warto, terminów 6 dni dotrzymuje a składa jak należy.
Niedawno brałem u niego mocniejsze kółko na maszynówkach pod sakwy, kręci się jak szalone ;-)
Przetestowane już na set km i przyznaję, złożył super - jak założyłem tak jest do tej pory bez utraty centry.
....a i jeszcze jeden plus z zakupu u niego, wspieramy polski "przemysł" :)

Piasta - luźna bieżnia