Piasta pod kasetę

Data: 2010-04-29 09:32:27
Autor: MichałG
Piasta pod kasetę
Mam pytanie 'serwisowe':
Zaczęło mi coś chrobotać wewnątrz bębenka.  Łożyska są ok. Bębenek zasprzegla prawidłowo, jednak w drugim kierunku (do tyłu) można wyczuć nierównomierną pracę i głosnie 'cykanie'.
Czy bębenek jest częścią wymienną-naprawialną  piasty, czy czeka mnie wymiana całej piasty+przeplecenie?

Co polecacie do treka pod solidnego faceta i (czasem) sakwę 10-15kg?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-04-29 09:35:53
Autor: kml
Piasta pod kasetę

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrbcmd$gr1$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -

Jaka to piasta?

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

Data: 2010-04-29 12:25:12
Autor: MichałG
Piasta pod kasetę
kml pisze:

[...]

shimano z grupy noname.
M.

Data: 2010-04-29 13:11:39
Autor: kml
Piasta pod kasetę

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrbmqa$l89$1news.onet.pl...

Jaka to piasta?

shimano z grupy noname.

To powinno sie dać dokupić nowy bębenek bez problemu. Jedyne ale jest takie, że zapewne bedzie to cała piasta na części.

Data: 2010-04-29 04:19:01
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Piasta pod kasetę
On 29 Kwi, 13:11, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "MichałG" <grodm...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:hrbmqa$l89$1news.onet.pl...

> Jaka to piasta?
> shimano z grupy noname.

To powinno sie dać dokupić nowy bębenek bez problemu. Jedyne ale jest takie,
że zapewne bedzie to cała piasta na części.
Tylko musi dobrać odpowiedni model. Bębenki poniżej piast RM40 są już
inne.

Data: 2010-04-29 13:56:23
Autor: MichałG
Piasta pod kasetę
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
[...]

dzieki wszystkim...

M.

Data: 2010-04-29 15:24:36
Autor: kml
Piasta pod kasetę

Użytkownik "Michał 'miok' Rzeźnik" <michal.r90@gmail.com> napisał w wiadomości news:8d0bd2f7-97c3-4c7f-990e-61ebf2fceea3x20g2000yqb.googlegroups.com...

Tylko musi dobrać odpowiedni model. Bębenki poniżej piast RM40 są już inne.

Szczęśliwie pdf shimano są darmo :D

Data: 2010-04-29 10:00:30
Autor: Frankie
Piasta pod kasetę
W dniu 10-04-29 09:32, MichałG pisze:
[...]

Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce jak jeździłem jeszcze na piastach XT wymieniałem bębenek 3 razy ;-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-04-29 13:57:35
Autor: MichałG
Piasta pod kasetę
Frankie pisze:
[...]

moj bedzie pierwszy.... ;)

M.

Data: 2010-04-29 10:03:26
Autor: Wojciech Waga
Piasta pod kasetę
Ja się podłączę pod posta, mam piastę Novatec cztetołożyskową, czy jest jakiś sposób na uciszenie trochę (calkiem?) cykania zapadek?

pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-04-29 01:15:55
Autor: Kuba Abuk
Piasta pod kasetę
On Apr 29, 10:03 am, Wojciech Waga <adun_wywal...@o2.pl> wrote:
Ja się podłączę pod posta, mam piastę Novatec cztetołożyskową, czy jest
jakiś sposób na uciszenie trochę (calkiem?) cykania zapadek?

Wykształcenie nawyku ciągłego pedałowania;-)
Żarty na bok - nie znam konstrukcji Novateca, ale w Shimano pomaga
potraktowanie (bez przesady) rzadkim olejem.

Zdravim,
Kuba

Data: 2010-04-29 10:12:50
Autor: Frankie
Piasta pod kasetę
W dniu 10-04-29 10:03, Wojciech Waga pisze:

Ja się podłączę pod posta, mam piastę Novatec cztetołożyskową, czy jest
jakiś sposób na uciszenie trochę (calkiem?) cykania zapadek?

No pieski jedynie można uciszyć częstym smarowaniem...

Data: 2010-04-29 10:24:43
Autor: PeJot
Piasta pod kasetę
Wojciech Waga pisze:
Ja się podłączę pod posta, mam piastę Novatec cztetołożyskową, czy jest jakiś sposób na uciszenie trochę (calkiem?) cykania zapadek?

Wyjąć zapadki i po problemie :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-04-29 10:49:53
Autor: Wojciech Waga
Piasta pod kasetę
PeJot pisze:
Wojciech Waga pisze:
Ja się podłączę pod posta, mam piastę Novatec cztetołożyskową, czy jest jakiś sposób na uciszenie trochę (calkiem?) cykania zapadek?

Wyjąć zapadki i po problemie :>

Pomogło ;)

pozdr.
w.